Hi loesie heb nog 3 cryo's van de eerste icsi over! ben vandaag ongi geworden heb 29 okt eerste echokan niet wachten tot de tp dag!!!! Heerlijk dat je gaat trouwen en de juiste jurk hebt gevonden Hoe gaat het met de zwangere dames? liefs,sabje
.....................SLIK.....................komt net een collegaatje vertellen dat ze zwanger is van haar derde. In 3 jaar tijd!!!! Pffffffffff, toen kon ik er niets aan doen en kwamen de waterlanders. Waarom voel ik me nu zo KUT?!?!?!?!?! Ik heb het bij anderen nog niet zo gehad. Komt het omdat ik niets met haar heb en het haar dan niet gun dat ze zo 'inhalig' is met 3 kids in 3 jaar tijd? Dat ik baal dat zij precies krijgt wat ze plant? 'We hebben altijd gezegd dat we er 3 wilden' (ja, ik ook en ik heb er niet eens 1...). 'We wilden er niet te veel tijd tussen'. Ze is echt net terug van zwangerschapsverlof! Ik baal zo van mezelf! Zit ik te janken bij een collega waar ik niets mee heb.
heh gatver Sikki.. je kunt er niks aan doen meid dat je net bij haar moet janken, mischien idd wel omdat je JUIST niks met haar hebt, die anderen gun je het dan ook wel weer. Ik vind 3 kids in 3 jr tijd ook wel heel heftig.. net terug van verlof en hupsakee.. we werken weer een half jaar en gaan er weer in.. vreselijk. Dikke knuffel voor jou meis.. Loessie ik heb je trouwjurk gemist!! was gister ook aan het werk, ben wel heel benieuwd! Wat fijn dat je DE jurk hebt gevonden. (moest je ook een traantje wegpinken toen je hem had gevonden? haha zoals in de film?) Wat een klote opmerking van die gast trouwens. Bah.
even een vreselijke dip denk ik.. laat maar even gaan, maakt niet uit meis. Je verdriet moet er af en toe even uit. Ik denk dat je je heel vaak sterkt houd, maar soms knapt er even iets en komt alles er even uit. Geeft niks meid. Dikke knuffel
ahhhhh meid nu huil ik met je mee had bij de andere topic ook gereageerd ik weet precies hoe je je voelt vooral als je het de ander niet gunt en wij dan!!! hoe krijgen ze het voor elkaar en waarom bij hun wel en bij ons niet zo niet eerlijk gewoon uithuilen meid!! dikke knuf!!!
Loesie, wat een mooie jurk zeg!!!! Heb gister snel even gespiekt, maar had geen tijd meer om een berichtje achter te laten. En wat een stomme buurman heb jij! Goed van je dat je het tegen hem hebt gezegd! En als ik die foto zie dan heeft hij het helemaal mis. Je hebt een heel mooi figuur! Sikkie, meid laat die waterlanders lekker gaan hoor! Soms overvalt het je gewoon. Het is ook zo oneerlijk! Ik heb er nu soms zelf nog moeite mee hoor. Klinkt misschien raar van een zwangere, maar als iemand zo snel achterelkaar kids krijgt, dan vind ik dat ook nog wel moeilijk, omdat ik dat ik dat ook altijd wou. Een hele dikke digi knuff van mij meid! En laat je maar lekker gaan, jij bent nu belangrijker!! Saffie, jij mag vandaag beginnen toch? Jippie eindelijk!!! Spannende tijden breken weer aan! Sinja, hoe is het met jou meid? Nog geen ongi tekenen? Is ook nog te vroeg of niet Ik hoop dat je voor de 30e nog wel ongi wordt! Dat wachten is echt niet leuk! (understatement) De rest ook heel veel succes met alles! Hier is alles goed. Ben blij dat jullie het niet erg vinden dat we hier blijven schrijven, al vind ik het soms wel moeilijk. Maar dat betekent niet dat ik jullie vergeten ben! Ik leef echt met jullie mee! Zulke toppers kun je ook niet vergeten Liefs Jewel
Grrrrrrrrrrrrrr, kom ik 'r net op de toilet tegen. Bied ik m'n excuses aan dat ik moest huilen. Zegt ze ook nog doodleuk, ik heb een vriendin die ook 2 jaar bezig was, toen ging ze op vakantie, liet ze alles los en kwam ze zwanger terug'. Nou ja zeg!!! Dus ik zeg, ja sorry hoor, maar bij ons is er een medische oorzaak gevonden dat het niet wil lukken. Dus met ff loslaten wordt ik echt niet ineens zwanger! Bij zulke mensen gun ik het dan echt niet he! Oh, dat vind ik zo erg van mezelf, maar ik kan er niets aan doen.
Sikkie, wat een muts zeg! Zulke opmerkingen slaan nergens op! Of je dan in één keer zwanger wordt als je het 'loslaat' Als dat zo zijn geweest dan waren er heel veel mensen die niet meer ziek zijn en waren er geen vruchtbaarheidsproblemen geweest, want 'als je op vakantie gaat en het los laat' dan gaat het vanzelf goedkomen.... En ik snap wel dat je dat denkt. Voor zulke mensen is het heel moeilijk om blij voor ze te zijn. Ik hoop dat je haar niet zo vaak tegenkomt.
sjeemig wat een doos. hoe reageerde ze toen je dat zei dan? ik wou dat het zo werkte.. even loslaten en hoplakee.. zwanger.. sjonge jonge wat een naive muts..
Ja hoe kunnen mensen zulke commentaar leveren laat ze lekker met zich zelf bemoeien ze had ook wel wat advies kunnen gebruiken:d maar sikki koppie er boven laat je niet gek maken hopelijk binnenkort ongi en dan lekker beginnen kunnen we samen op het wachtbankje elkaar gezelschap houden en met de andere dames daar ga we voor!!! dikke knuf
Hey dames, Eerst Sikkie...lieverd, het is helemaal niet erg dat je je even liet gaan en dat je dat gevoel had! En helemaal al niet als ze dan zo'n kl*tenopmerking maakt! Die mensen 'gun' ik zelf eens even een poosje in de mm, kijken of ze dan ook nog zo praten! Dan moest ik nu wel zwanger zijn van een 10-ling als ik zwanger zou raken van al die keren dat ik het los heb gelaten...wat een doos zeg! Kan me helemaal voorstellen dat je het even gehad hebt! Sabje, oh wat fijn dat je weer mag beginnen!!!! Heerlijk zeg! Hopen dat dit cryootje lekker blijft zitten! We gaan weer duimen straks! Jewel, natuurlijk vinden we dat niet erg! Ik hoop alleen dat we wel binnen nu en een jaar mogen volgen! Maar het zou wat zijn dat je, als je zwanger bent, meteen weg moet...daar is het toch allemaal om te doen!?!?! En we zijn ook veel te nieuwsgierig hoe het gaat en wat het uiteindelijk wordt en welke naam enz... Jij bent de 1ste in rij die gaat bevallen van ons, besef je dat wel?! Spannend! Muppet, jij bent nog steeds aan het wachten op de uitslag van het bloed he? November komt nu wel mooi dichtbij hoor! Dan eindelijk verder! Bedankt voor jullie lieve woorden over de jurk en mijn figuur, dat doet me echt heel veel! Heb trouwens vandaag gebeld naar een sportcentrum waar ze curves doen...dat is iets nieuws schijnt, 30 minuten workout waar je alle spieren bij traint... Een collega van mijn zus doet het en zij is in een aantal weken tijd, 18 cm kwijt geraakt, 8 cm om haar buik, 2 cm om iedere arm en de rest weet ik niet meer... Het is vlak bij mijn werk en het is van 16.00 tot 20.00, dus kan zo na mijn werk gaan. Heb morgen een afspraak voor een rondleiding...ben benieuwd! Ik ga eens even wat eten, heb net 3 kwartier met de hond in het bos gewandeld, dus heb wel trek! Sikkie, nog een dikke digiknuf voor jou! Fijne dag! Liefs Loesie
Sikki, Laat die vrouw maar praten. Als je niet in de MMM gezeten hebt kan je je niet verplaatsen in jou situatie. Ze snapt dat nu niet en ze zal dat nooit begrijpen....... Ook al is het heeel moeilijk om zulke opmerkingen te negeren want ze heeft geen idee hoe grote impact een vruchtbaarheids traject heeft op je hele leven. En ze mag dankbaar zijn dat ze dit niet hoeft mee te maken. Maar helaas zijn die schapen daar te dom voor om dat te realiseren. Maar wij begrijpen je wel! Een hele dikke knuffel!
Lieve sikki, een hele dikke knuffel... pfff wat is het soms ook oneerlijk.. en dan ook nog eens bij zo'n superdomme muts. Wat een opmerking zeg! Het is helemaal niet erg om je emoties eruit te laten komen (alleen snap dat je dat niet bij zo iemand wil) Heb je wel lieve collega's die je een knuffel hebben gegeven?! Loesie ik wil misschien ook curves gaan doen. Een (wat dikkere) vriendin voelt zich in een 'normale' sportschool ook niet fijn, maar is ook fan van curves. Ben benieuwd!
Hey Sinja, leuk zeg...ja, hier staat ook echt bij...vrouwenfitness, voor vrouwen die zich niet prettig voelen in een sportschool met macho-mannen en vrouwen in strakke pakjes! haha! Als je nou in Deventer gaat, kunnen we mooi samen! hihi! De apparaten zijn niet veel anders dan in een gewone sportschool geloof ik, het enige hierbij is dat het in een rondje staat en dat je om en om de spiergroepen traint. En in een half uurtje heb je alles gehad! Dat is voor mij ideaal, nog wel te doen na mijn werk en toch het idee dat ik goed bezig ben! Sikkie, hoe is het met je, heb je al lekker bij mannetje kunnen uithuilen?! Lucht soms ook op! Zometeen weer lekker benelux next topmodel kijken! Heerlijk! Fijne aaf allemaal! Liefs Loesie
Sikki meid, ik ben ook zo, haat het ook hard als ik ween maar soms moeten de tranen er gewoon uit, en bij zo'n rotopm van dan nog eens een zw vrouw zou ik ook geweend hebben, dikke knuffel en voor je het weet zit bartje bij jou! en dan moet ie ook blijven zitten voor min 8 maand, liefst 9 Loesie, waw klinkt goed, heb ik nog nooit van gehoord, "curves" Linda, bedankt ben heel blij
Loesie dat leek me inderdaad ook ideaal, dat ik het direct na mijn werk kan doen. Maar goed, moet nog even kijken, wil ook wel gaan squashen met een vriendin en dat is dan weer in een andere sportschool. Dus moet nog even beslissen hoe en wat Deventer is een beetje te ver voor mij Weet wel een andere goede plek! (waar ik woon ) hihi... maar dat zal voor jou wel een béétje tever zijn Calani hoe gaat het?
hey sinja, hier gebeurt niet al teveel, soms wat kleine ongi-achtige krampen, enorm gevoelige borsten en frequent plassen verder niets, soms ben ik misselijk maar ik kan nog steeds goed eten en hoef nooit te braken... ik hoop heel hard dat jullie snel volgen maar goed eerste eens die 15w grens halen want nu is er nog niets zeker hé...
Lieve lieve Sikki...wat een kl*te opmerking zeg, van je collega. Dat ze zo snel zwanger is van 3 is nog tot daar aan toe (absoluut niet leuk om te horen...waarom de één zo makkelijk 3 en de ander zoveel moeite om 1 te krijgen. Ik denk altijd...waarom niet allemaal dan gewoon eentje of hooguit twee....maar ja...dat werkt niet zo helaas), maar dan die stomme stomme opmerking van rustig aan doen en loslaten...Grrrrrr!! Zulke mensen kan ik wel aanvliegen. Die hebben er dus echt de balle verstand van zeg!! Lekker ff uithuilen en boos zijn, mag best. Hebben we allemaal wel eens last van in de mmm!! Knuf!! @Linda: Hé hallo...wat leuk dat je weer even tussendoor komt!!Dus in januari beginnen ze weer schoonzus en zwager. Zijn ze de ergste schok weer wat te boven? Bij jullie nog niet gelukt voor de 2e?! Succes met het klussen @Sabje: Jij dus ook weer beginnen....de 29e al de eerste echo. Doe je de cryo tp in eigen cyclus? En laten jullie er één of twee terugplaatsen? @Muppet: Alles goed bij jullie? Duurt lang he...wachten tot november. Maar......eind oktober is al in zicht!! Dan kun je aftellen. Hopelijk alles goed en dan ook eindelijk beginne voor jullie!! @Sinja: Nog een dikke week en dan is jullie evaluatiegesprek....al allemaal vragen op papier staan? Hoop dat jullie toch nog dit jaar voor de 2e poging kunnen!! @Loesie: Nu weer naar de sprotschool....hahaha...jij bent ook een actieveling hoor...dan dit, dan dat.... Hoe gaat het eigenlijk met je accupunctuur? Crzy piano's is trouwens erg leuk. Ben er 2x geweest. Moet je wel op tijd heen gaan is altijd errug!! druk daar. Maar erg gezellig!! M'n moeder weet trouwens wel van de mmm af. Iedereen die wij kennen weet er volgens mij vanaf. Alleen omdat we overgstapt zijn naar Meppel vanuit Zwolle en het niemand hebben verteld, denkt iedereen nog steeds dat we tot januari moeten wachten en weten ze dus niet dat we poging 2 al hebben gehad. Dus m'n moeder legt die link nu ook even niet.... 'k ga nu gauw stoppen...de film: Ratatouille kijken...is op tv.... Groetjes een flínk beroerde Majo.
@majo ja ze zijn de schrok wel weer te boven...haar cyclus moet nu eerst weer goed zijn voordat ze met poging 2 door kunnen... wij zijn nog niet zwanger nee... ga nu ook pas de 3e ronde in hoor....bij noa was ik ook in de 3e ronde zwanger dus wie weet...ik heb geen haast ofzo hoor..ik heb wel een lange cyclus dus das wel irri...(35 dagen) @calani en majo spannend hoor hopelijk hebben jullie snel een mooie echo!