direct beginnen met ICSI...zullen we elkaar steunen?!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Loesie1982, 19 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    veel plezier vanavond calani!!! :D Ben erg benieuwd!

Elif; wederom heel veel succes morgen!!! Wat stom dat het ziekenhuis jullie de vorige keer naar huis heeeft gestuurd met de mededeling dat er niks was gevonden. echt belachelijk..

2. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

De fm was goed! 14 follikels rond de 13, 14 mm. Morgen terugkomen.

Baal wel een beetje, want ik ben ziek! Griepje.

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    wat spannend saffie ik duim voor je!!!

4. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    saffie, mooie score!

5. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Wow Saffie, dat klinkt goed!
    En morgen alweer terug? Dan denken ze dus dat de punctie er een deze dagen aan zit te komen? Spannend hoor!!!

En balen zeg van je griepje! Zorg maar dat je lekker thuis onder de wol blijft. Want als je straks je emmy ophaalt is het wel lekker als je je goed voelt.

Hou ons op de hoogte!

6. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Saffie mooie score zeg!!! Balen dat je je niet lekker voelt! Hopelijk valt het allemaal mee als je straks je punctie hebt en je emmy mag ophalen! Beterschap voor nu en veel succes morgen! Hoe voel je je verder? Al last van je buik of valt het mee?

Calani.. spannend! Ben benieuwd!

Elif ik duim ook voor jullie! Hoe laat heb jij je punctie? En je vriend ervoor of erna de Tese? Veel succes!

7. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Pfffffff meiden, ik had vandaag weer zo'n dag..........
    Ik voel me toch een portie rot!
    Geen idee waar het ineens vandaan komt, maar toen ik naar huis reed had ik het niet meer. Heb m'n mannetje opgebeld en heb bij thuiskomst eens flink moeten huilen. Kon gewoon niet meer ophouden!!!
    M'n mannetje was gelukkig ook naar huis gekomen, dus dat was wel fijn. Sjonge, echt geen idee hoe het komt dat ik me zo voel. M'n mannetje zei wel dat hij had gelezen dat het vandaag de meest depressieve dag van het jaar is (ivm wintertijd enzo). Was blijkbaar ook in het nieuws.
    Heb vandaag ook weer veel verhalen hier op het forum enzo gelezen waar ik zo verdrietig en bang van werd. Ik heb zo het gevoel dat ik met een tijdbom leef. Dat elk moment m'n eitjes op zijn en dat het dan over is. Tuurlijk is eiceldonatie en adoptie een mogelijkheid, maar ik wil ook gewoon een baby in mijn buik hebben!!! Dan lees ik de verhalen van de meiden die zwanger zijn. Hoe speciaal dat is en voelt en dan ben ik zo bang dat ik dat geluk nooit zal ervaren!
    Ik ben bang dat Bartje volgende week niet goed dooit, en dat als ie dat wel doet dat hij niet bij ons blijft. En als we dan in januari voor een nieuwe icsi poging gaan mijn eierstokken niet meer reageren op de hormonen en dat het dan ophoudt...
    Ik ben zo bang, de tijd dringt, en het maakt me zoooooo verdrietig :(

Ik vind het zo moeilijk om optimistisch te blijven. Naar de buitenwereld praat ik heel nuchter, maar van binnen is het zoooo moeilijk om positief te blijven.

8. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Lieve sikki een dikke knuffel! Voor jouw is het allemaal nog heftiger doordat je echt het gevoel hebt dat de tijd dringt... Voorlopig heb je bartje nog in het vooruitzicht, en daarna een verse poging. Probeer ergens positief te denken, daar wat 'hoop' uit te putten (tja makkelijk gezegt...). Vorige poging had je toch maar mooi 4 eitjes. Een stuk meer als de keren ervoor! En wie weet wat je lichaam nu weer in petto heeft.
    Tja, probeer er maar iets positiefs van te maken, maar tis gewoon allemaal enorm rot (understatement) en snap heel goed hoe je je moet voelen. Voel mezelf ook niet echt lekker en heel verdrietig de afgelopen dagen. En snap dat als je ook nog die tijdsdruk hebt het helemaal rot moet voelen. Sterkte en dikke knuf. Ik hoop dat 2009 gewoon geweldig voor jullie gaat eindigen!

9. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    saffie, proficiat met de mooie fm, nu idd goed rusten want de pu nadert

sikki, lieve meid, ik heb dat ook gehad die angst van nooit zw te raken, en plots ben je toch zw, mits wat hulp...
    jij wordt ook geholpen dus dat komt goed!!! knuffel

ik... ben niet alleen, zit met een tweeling in mijn buik, 2 kloppende hartjes gehoord gisteren, waaaaaaaaaaaaaaaaaaa

10. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    wow calani!!! een tweeling wat onwijs geweldig nieuws zeg!!!! van harte gefeliciteerd met 2 mooie kloppende hartjes!!!

11. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    YES CALANI!!!!!
    Super zeg, helemaal geweldig! Was een beetje bang, omdat het zo lang duurde voordat je er weer was!
    Gauw die banner veranderen in 2 van die leuke poppetjes ofzo!
    Geniet ervan meis, het is je gegund!

Sikkie, hoe gaat het met je meis?!? Het is ook allemaal niet niks he?! Ik hoop dat je snel de kracht weer kunt vinden om positief te worden. Ik duim voor je dat Bartje een mooi baby'tje gaat worden!

Ik heb even niet teruggelezen, moet vandaag werken, dus ben druk aan het kijken wat ik moet doen! (collega ziek!)

Tot snel!
    Liefs Loesie

12. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Wow Calani gefeliciteerd met je twee kleine beebjes!!!!
    Wat zal dat een mooi moment zijn geweest voor jullie!!!
    :D

13. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Calani, een tweeling!!!
    Gefeliciteerd!!!

14. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Calani, GEFELICITEERD. Ik zei het toch... En een tweeling! Begin je al een beetje aan dat idee te wennen, of ben je helemaal door het dolle heen? Is toch altijd weer iets specialers als het er twee zijn. hebben ze het iig gezellig in jou buik!

15. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    * breekt even in *

Calani, gefeliciteerd met die 2 kleintjes in je buik!!! Ik was ook al een beetje bang omdat het zolang duurde voor je iets liet horen maar jullie waren het natuurlijk gewoon dubbel aan het vieren ;)
    Ga er lekker van genieten meid!!

* breekt weer uit *

16. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    WOW Calani!!! Een tweeling!!!!!!!!!!!!!!:D
    Wat super voor jullie! Van harte gefeliciteerd!!!!!!!:)

17. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Calani, GEFELICITEERD!! Een tweeling, super leuk zeg!! En...al een beetje aan het idee gewend?

Sikki, hoe gaat het nu meid? Het is natuurlijk ook niet niks, en even je emoties laten gaan is ook goed. Maar probeer ook niet té ver vooruit te kijken. Je weet niet wat de toekomst brengt, het kan allemaal nog anders gaan. Maar wat de anderen ook zeggen, Bartje is er ook nog, en wie weet wat Bartje voor jou in petto heeft ;) Je krijgt nu iig een hele grote digi knuff van mij!! :)

18. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

Calani wow! 2! Gefeliciteerd meid!

Sikki, voel je je al weer wat beter? Dikke knuffel voor jou.

Vanochtend 2e fm gehad, follikels zijn 18 mm. Donderdag de punctie!

19. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Saffie wat goed! Donderdag de punctie, wat spannend voor jullie! :) Zijn het nog steeds 14 follikels die meedingen bij de punctie? :D vanavond moet je dus de pregnyl spuiten, en dat is het klaaaaar met alle spuiten :D Succes!

Sikki hoe gaat het vandaag?

En Calani, hoe voel je je nu dat het geweldige nieuws van gisteravond?:)

20. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Saffie, Spannend dat je donderdag de punctie al hebt. En als het er nog steeds 14 zijn dan zullen er vast een paar goede tussen zitten! Alvast heel veel succes!

Deel Deze Pagina