direct beginnen met ICSI...zullen we elkaar steunen?!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Loesie1982, 19 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Saffie, spannend!!!!!!!!!!!!! Schiet mooi op dus! En 14 folikels, geweldige score! Fijn dat ze zo goed gegroeid zijn!

Calani is helemaal in shock, haha! Vind het zo super voor jullie meis! Wat zei je vriendje/mannetje ervan!?!?!?
    En de rest van de fam? Ook door de dolle heen?

Sikkie, hoe is het vandaag met je meissie?!

Susan, wat lief dat je zo met ons meeleeft!

Kleintje, hoe staat het met afstuderen?

Sinja, voor jou wordt het ook spannend he? Al enig idee of je ongesteld word op tijd? Of heb ik ergens overheen gelezen?

Majo, hoe is het daar? Al wat minder beroerd? Hoop het voor je, dit is natuurlijk ook niet leuk!

Jewel, hoe bevalt de kinderwagen! Kan de hond er ook een beetje aan wennen?

Ik ben gister begonnen met de decapeptyl en alles gaat goed!
    Ben druk aan het curven (die sport) ben gister geweest en ga vandaag weer! Erg intensief, maar voel me zo lekker na die tijd!

Ik ga weer aan het werk, kids zijn nu aan het lezen, dus heb even tijd!

Tot snel en ik denk aan jullie!

Liefs Loesie

2. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Saffie, fantastisch nieuws!
    Ik ga voor je duimen.

Hier nog steeds erg down.
    Weet ff niet meer waar ik het moet zoeken...

3. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Sikkie, lieverd, heb zo met je te doen!
    Als ik dichtbij was zou ik je even komen knuffelen.
    Is het misschien een idee om met iemand te gaan praten? Huisarts ofzo? Of heb je daar niet zo'n goed contact mee?

Of via het ziekenhuis iemand, er moet toch begeleiding zijn?
    Het is toch helemaal niet gek dat je het soms even helemaal kwijt bent en in paniek raak!
    Ik heb het laatst ook gehad, ben er alleen vrij snel uit gekomen.

Je kan me altijd pb-en ofzo en zelfs bellen als je denkt dat dat je goed doet...zou zo graag iets willen doen om je onzekerheid weg te nemen en je een beetje op te beuren.
    Of gewoon naar je verhaal te luisteren!
    Vind het zo erg voor je dat je je zo voelt!

Sterkte meid en ik denk aan je!

Liefs

4. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Lieve Sikki, kan me voorstellen dat je even een flinke dip hebt!! Huil maar even flink Meid...dat lucht meestal wel op...Gelukkig heb je wel steun aan je man. Lief dat ie ook meteen naar huis kwam gisteren. Hoe moeilijk ook....maar probeer toch weer wat hoop bij elkaar te sprokkelen!! Je moet positief proberen te blijven voor back-up Bartje!! Hij gaat vast goed ontdooien en wil daarna 9 mnd lekker bij jou vertoeven!! Hele dikke knuf voor jou en je mannie!! Het ís ook niet niks allemaal!! Hopelijk voel je je gauw weer wat beter en sterker!!

XXX Majo

5. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    @Calani: Wow!!! 2 babytjes aan boord!! Super zeg!! Van harte gefeliciteerd Meid!!

@Loesie: Jij ook alweer begonen met spuiten gisteren!! Spannend weer!!

@Elif: Spannende dag vandaag voor julli!! Jij vandaag dus de punctie!! Hopelijk valt het je mee en vinden ze een flink aantal eicellen. Hoop ook dat de TESE meevalt en ze een mooi aantal zaadjes vinden!! Laat je gauw weten hoe het jullie vergaan is?!

@Sinja: Voor jullie nog 2 dgn tot het evaluatiegesprek. Nog geen ongi in zicht?

@Saffie: Jij 2 FM's gehad en donderdag al de punctie!! En jeetje....14 follikels van 18mm!! Super zeg!! Daar zit vast en zeker een heel aantal mooie eicellen tussen!! Gauw uitzieken voor de punctie!! Laat je maar lekker vertroetelen!!

Hier vanavond de nachtdienst in voor 4 nachten....pppfff...zie er wel tegenop hoor!! Normaal gesproken niks geen moeite mee.... Hebben maar besloten niet meer met Meppel te bellen of de echo eerder kan ivm nachtdiensten deze week en dan is het wknd. Volgende week was door werk van mij en vrije dagen arts vrijdags toch al de enige optie. Dus we wachten toch maar de 9 wkn af.

Greetz Majo

6. Ikke1980

Ikke1980 Niet meer actief

Hallo allemaal. ik kan helaas me eerdere berichten niet meer terug vinden. Maar wil iedereen hier feliciteren met de zwangerschap. maar er is er 1 met een tweeling maar daar snap ik iets niet van.... er staat dat ze 7,4 weken zwanger is in haar banner?? maar ze zegt dat ze de hartjes al heeft horen kloppen. maar is daar 7,4 week niet veel te vroeg voor..
    Ik ga a.s vrijdag me eerste echo krijgen. JHA ook ik is weer zwanger!

7. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Ikke, gefeliciteerd! Ik denk niet dat ze de hartjes heeft horen kloppen maar eerder heeft zien kloppen op de echo. Ben je nou spontaan zwanger? of via ICSI?

8. Ikke1980

nee op eigen kracht. oke maar ook voor zien kloppen is het toch nog wat te vroeg?? Ik kan me vergissen maar meestal is het pas zichtbaar vanaf de 10 weken

9. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    ze zal het wel goed gezien hebben he? Lijkt me gek als ze geen hartje(s) gezien of gehoord hebben, dat ze zomaar hier verkondigd dat het wel zo is!
    En je kunt het hartje zeker wel eerder zien. Best kans dat ze bij jou ook wel wat zien hoor.

10. Ikke1980

ze zal het wel goed gezien hebben he? Lijkt me gek als ze geen hartje(s) gezien of gehoord hebben, dat ze zomaar hier verkondigd dat het wel zo is!
    En je kunt het hartje zeker wel eerder zien. Best kans dat ze bij jou ook wel wat zien hoor.

Ik weet ook wel dat ze het niet verzinnen zal. maar omdat de Vk mij in mei verteld heeft dat het meest voor de hand liggende is dat ze het hartje pas zien/horen bij 10+ weken

11. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Sorry Ikke, maar ik lees mee bij het temptopic en ik vind je verhalen soms wat ongeloofwaardig. Heb ook de foto van je zwangerschapstest gezien en die foto die sheann heeft geplaatst.
    Het lijkt gewoon teveel op elkaar.

Ik vind ook niet dat je in een topic waar alle vrouwen zoveel moeite moeten doen om zwanger te raken of moeite hebben gedaan, zulke dingen kunt zetten.
    Je hebt niet meer gereageerd in dat temptopic, waarschijnlijk omdat ze gelijk hebben.
    Het is al vaker gebeurd en je doet ons hier heel veel pijn mee.

Ik ga daarom ook niet meer reageren op je, totdat ik zeker weet dat je echt de waarheid spreekt.
    Sorry...

12. Ikke1980

Je hebt niet meer gereageerd in dat temptopic, waarschijnlijk omdat ze gelijk hebben.
    Het is al vaker gebeurd en je doet ons hier heel veel pijn mee.
    ===========
    nee ik heb idd niet meer gereageerd in dat temp topic nee omdat ik een beetje ziek werd van hun geduvel. dat ze mij niet geloven is hun ding maar dan vind ik het volwassener om dat in een pb te schrijven in plaats zo op het forum. Ik weet dat ik gelijk heb en ja miss zijn mijn verhalen niet in andermans ogen niet kloppend. maar ben ik dan meteen een ziek persoon? iemand die altijd liegt NEE dat ben ik niet. en dat het al vaker is gebeurd ik zou niet weten wanneer. want ik hou niet van liegen en vooral niet over iets wat met de kinderwens te maken heeft ik ben nu al een geruime tijd bezig en helaas heeft mijn man vrij zwak zaad. ik moet eerst flink wat kilo's afvallen voor dat ze mij willen helpen met icsi. tot die tijd mogen / moeten we maar zien hoe het gaat en het op eigen houtje klaren. Maar goed als mensen vinden dat ik maar een leugenaar ben en een ziek persoon. best maar ik weet waar ik aan toe ben en verder niemand. als je niet iemand in RL kent kan je ook zo niet oordelen!.
    Maar goed ik heb geen zin in verder gezeik dan zal ik dit forum ook wel verlaten.
    De Mazzel en iedereen heel veel sterkte en sucses met zwanger worden zwanger zijn of de komende onderzoeken

13. Ikke1980

Ik ga daarom ook niet meer reageren op je, totdat ik zeker weet dat je echt de waarheid spreekt.
    Sorry...
    ========
    Je zal het wel niet meer te weten komen. want dit is me aller laatste bericht hier op dit forum. ik verwijder mijn acc enkel en alleen omdat het mijn gewoon te pijn doet dat ik gewoon maar een stempel op me gedrukt krijg die ik niet verdien!:(

14. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Ik heb geen idee waar dit allemaal over gaat (en wil het ook niet weten eerlijk gezegd). Wil jou alleen even feliciteren Ikke met je zwangerschap (spontaan of dmv behandeling).
    Enne...volgens mij kun je vanaf 6 wkn i.p. een hartje zien kloppen!! Veel meiden hier op het forum hebben een 1e echo met ongeveer 6 wkn....

15. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    #1535 Sinja, 27 okt 2009
    Laatst bewerkt: 27 okt 2009
    Ik heb ook in het temp topic gelezen een tijdje geleden toen dit speelde... Ikke ik geloof je verhalen ook niet (meer). Vind het wel erg dat ik ooit met je meeleefde, dat ik ook blij was toen je vertelde dat je zwanger was. Als je dan leest (of althans, heel veel aanwijzingen) dat je liegt vind ik dat heel erg. Wij vertellen hier onze gevoelens, kunnen hier ons 'ei' kwijt. En dat vertrouwen wordt door mensen als jouw beschadigd... Ik ben blij dat je hier niet meer komt. (en hopelijk ook niet meer onder een andere naam...)

Sikki hele dikke knuffel. Kun je met iemand in je omgeving erover praten? Of gewoon even uithuilen?

Hier trouwens nog geen ongi in zicht. Dus ga het denk ik niet meer redden voor de winterstop. Had dat ook wel een beetje verwacht maar heb toch nog een beetje hoop... Nog 2 dagen en dan hebben we ons evaluatiegesprek. Moet nog even goed al onze vragen op een rijtje zetten!

16. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    * breekt even in *

Tav wat 'Ikke' schrijft over het zien/horen kloppen van een hartje het volgende... (wat ik, als leek ervan af weet tenminste)
    Tussen week 6 en 7 kan je al een hartje zien kloppen bij het maken van een (inwendige) echo. Ook kunnen ze dan meten wat de hartslag dan is. Je ziet dan een soort van knipperlichtje flikkeren... Het horen met een doptone bij een vk kan pas op een veel later tijdstip! Dit is vaak pas het geval na ruim 10 wkn (weet de exacte termijn niet meer maar dacht iets van 12 wkn ofzo??).
    Conclusie: als je op een echo bij 7 wkn zwangerschap een knipperlichtje ziet flikkeren, dan is dat duidelijk hartactiviteit.

Wat er heeft gespeeld met Ikke op dit forum, in welk topic dan ook, daar heb ik geen idee van...maar wilde wel even reageren op een evt verkeerd bericht tav hartactiviteit. Strax gaat Calani, of welke zwangere dan ook, twijfelen na het zien van hartactiviteit...en dat moeten we natuurlijk niet hebben!!! Daarna is het nl gewoon nog meer genieten want ook al kan het nog misgaan, de kansen zijn stukken kleiner dan............

Alle meiden die nog niet zwanger zijn, heel veel succes!! Ik lees altijd mee hier en hoop dat jullie snel een mooie ik-ben-zwanger-banner zullen hebben!

* breekt weer uit *

17. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Wij hadden inderdaad ook met 7 weken een echo met knipperlichtje.

En wat Ikke in andere topics, maakt mij het uit, maar laten we het hier vooral gezellig houden.

18. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Sinja, wat fijn dat jij mij hierin steunt, want het is echt niet zomaar wat wat ze allemaal heeft getypt.
    Ik heb het ook heel netjes (naar mijn idee) verwoord naar haar, maar ik kan haar gewoon echt niet geloven.
    Ze heeft hier ook onder de naam klussertje mee geschreven...

Ik ga er verder geen woorden over vuil maken, maar ze doet me echt veel pijn met al die verhalen die ze verteld en die gewoon niet kunnen kloppen.
    Als je nieuwsgierig bent, lees in het temperatuurkaartjestopic maar vanaf 13/14 oktober.
    En dit was dus niet de eerste keer dat zoiets gebeurde.

En ikke, ik heb nooit gezegd dat je een ziek persoon bent o.i.d en ik zal dat ook nooit zeggen.

En natuurlijk wil ik het hier gezellig houden, maar ik vond toch dat ik dit eventjes moest zeggen!

Liefs Loesie

19. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Sorry ik hoor hier niet, maar een hartje kloppen ZIE je al vanaf 6 weken ;). En het horen kan vanaf 10 weken!

20. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Geeft niks dat je hier niet hoort!
    Is maar goed ook! (als je begrijpt wat ik bedoel!)
    Al zie ik dat jij ook al wat hulp krijgt!!

Hoop dat het snel resultaat geeft!

Liefs Loesie

Deel Deze Pagina