@Sikki: Dit wknd de ovu testen en maanag alweer naar DD. Spannend weer hoor!! Enne....voor achter de hand....eiceldonatie in Spanje? Waarom Spanje dan? Maarre....daar gaan we toch eerst NIET vanuit he!! Hier zalhet wel moeten...m'n nachtdiensten helaas. Op één collega na (bij toevel) weet niemand op m'n werk ervan namelijk... @Elif: Begreep van Loesie dat er bij jou 15 eitjes waren gevonden, maar helemaal geen zaadcellen bij je man....wat vind ik dat veschrikkelijk voor jullie zeg!! Nu bevruchtingen met donorzaad....fijn dat het kan, maar kan me voorstellen dat jullie het liever anders hadden gezien. Met je man alles goed? Moet voor hem ook echt verschrikkelijk zijn.... Knuffel voor julllie!! @Loesie: Wel maf van jullie huisarts zeg...ik kreeg gisteren ook een brief met oproep voor mex. griep. Daar stond echter keurig in dat als je nog geen 13 wkn zwanger bent of kinderwens hebt binnen 2 mnd, dat je dan eerst contact met hen moest opnemen.... Hoe gaat het spuiten je af dit keer?? @Sinja: Fijn dat jullie zo'n goed gesprek hebben gehad!! Ga heel hard voor je duimen dat je ongi wordt dit wknd. Wat denk je zelf? Zit dat erin? @Saffie: Gelukki is de punctie je meegevallen.....enne 7 eicellen....mooi!! Ook gehoord hoe de zaadkwaliteit was? En hren jullie dan morgen ook hoeveel er bevrucht zijn? Spannend!! Hier straks m'n laatste nachtdienst....pppfff.....nog nooit zulke zware nachten gehad zeg!! Hoop echt dat ik me binnenkort wat beter voel, dit is echt hééél erg vermoeiend. Ken mezelf niet meer terug!! Maar ja....alles voor het goede doel!! Lfs Majo
hihi, ik lees nu dat ik heb getypt dat mijn zwanger bij mijn man in de zaak werkt, maar ik bedoel natuurlijk mijn zwager! Loesie, die afwijking had jij ook geloof ik Kleintje, niet te veel stressen he meid! Is voor jullie beide niet goed! Ga trouwens dit weekend weer naar Eindhoven. Zal ik eens letten op de zwangere buikjes Calani, ook niet lekker dat je de hele dag op het randje van misselijkheid loopt! Maar idd, zo weet je dat je kleintjes er nog zijn! Majo, voor jou dubbel zo vermoeiend nu de nachtdiensten! Dus zelfs een Bezige Bij als jij (he! je had jezelf Maja moeten noemen ) laat zich door zo'n beebje vermoeid krijgen. Nou ja, de toon is dan in ieder geval al gezet voor de komende tig jaar Saffie, wanneer weet je meer??? Voor wie ik vergeten ben een dikke knuffel! Meissies, een goed weekend allemaal!!!
Haha, ja Sikkie, inderdaad! Wilde er nog op reageren, maar ik weet natuurlijk wat je bedoeld, maar ik heb het dus ook nog steeds!!! Hoe gaat het nu met je?! Ben je weer een beetje over je emotionele dip heen?! Ik hoop het voor je! Spannend dat je maandag weer naar het ziekenhuis mag! Het komt vast allemaal goed meid! Saffie, het wordt spannend voor jou he?! Ik ga heel hard voor je duimen dat je een mooie emmy teruggeplaatst krijgt! Kleintje, inderdaad niet teveel stressen! Het zal wel een opluchting zijn als het straks gewoon af is! Het is ook niet niks! Zet hem op! Majo, laatste nachtdienst nu gehad geloof ik he?! Zwaar hoor! Is het niet zo dat als je zwanger bent, je geen nachtdiensten meer hoefde te draaien!? Dacht dat nog van mijn vriendin te weten...maar kan het mis hebben! Wel sowieso als je nog borstvoeding geeft...tenminste, dat had zij! Sinja, fijn dat je zo'n goed gesprek hebt gehad, dan ga je toch met een goed gevoel weg! Ik hoop echt dat je nog ongie gaat worden/bent geworden! Het zou zo fijn zijn als je gewoon mee kon doen binnenkort! Duim, duim, duim! Calani, maandag al de 2e echo!!!!! Da's snel, is dat altijd zo met tweelingen?!?! Wat heerlijk zeg, toch weer een geruststelling dat je dan weet dat alles nog goed is! Vervelend dat je je zo rot voelt! Heb je de echo weer 's avonds?! Echt heel vervelend ja, de brief van de huisarts, maar mijn woede is alweer gezakt. Had donderdag/vrijdag geen tijd om te bellen, dus laat het maar zo. Als ik ze een keer aan de tel hebben zal ik het wel zeggen. Het spuiten gaat me dit keer minder goed af, niet dat ik er echt problemen mee heb, maar nu ik puregon ooit geprikt heb, vind ik die deca echt kl*tennaaldjes hebben hoor! Moet echt best hard doordrukken! Dinsdag gelukkig de echo en dan gaan we hopelijk door! Ben donderdag naar acupunctuur geweest! Wat een lieve vrouw zeg! Ze heeft me gevitaliseerd o.i.d...voorbereid op wat er komen gaat en ze gaat me ook helpen bij de ICSI zelf. 10 november weer een afspraak en daarna vlak voor en na de punctie! Ze zei eerst dat ze het niet persee nodig vond om me te helpen, omdat ik vertrouwen moest hebben in mijn eigen lichaam...maar toen ik aangaf dat ik het toch wel fijn vond, pakte ze meteen haar agenda, want als zij mij vertrouwen gaf en ik me daar rustig bij voelde, dan wilde ze het graag doen! Echt een schat! Heb even flink uitgehuild bij haar en ze wist precies de goede vragen te stellen! Heel fijn was het! Hier gaat het ook weer goed hoor met het aantal zwangeren om me heen... Een nicht van mij --> krijgt een jongetje (heeft al een meisje) nog een nicht van mij --> eerste zwangerschap een mola (dat is dat het vruchtje een tumor wordt) nu na een jaar zwanger. een nichtje van vriendje --> is 19, krijgt een meisje hoorde ik net! Een vriendin van vriendin (ken ik goed) --> zwanger van de 2e Een collega --> met verlof, binnenkort uitgerekend Een vriendin van het forum --> ook heeeeeeeeeel snel uitgerekend! En nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer, maar die staan iets verder van me af! Dus je wordt er weer lekker mee geconfronteerd! Van sommige kan ik het hebben, met anderen heb ik het wat moeilijker! Maar jullie zullen het allemaal kennen, het hoort erbij! Mijn moeder belde van de week al op, met het verhaal dat mijn nicht dus zwanger was. Ze huilde helemaal, want ze vindt het dan zo rot om te vertellen... Gelukkig kon ik wel goed reageren...je krijgt er gewoon mee te maken op deze leeftijd, dus ik kan er maar beter mee dealen...al lukt dat niet altijd hoor! Meiden, ik ga er vandoor! Vanmorgen/vanmiddag EHBO-herhaling gehad op school! Dus nu even lekker bijkomen! Fijn weekend! Liefs Loesie
wat is het rustig hier meiden, allemaal aan het genieten van het weekend!?!?! Saffie, hoe is het gegaan meid?!?! Hopelijk heb je goed nieuws gehad! Fijne avond! Liefs
Hello Ladies!! Idd rustig hier Loesie!! En tjee zeg...wat een zwangeren in jullie omgeving zeg!! Kan me zóóóó goed voorstellen dat dat moeilijk is. Hééél herkenbaar hoor!! Jammer dat het spuiten je zo moeilijk afgaat nu. Die deca zijn idd rotspuiten hoor, vergeleken bij de puregon. Fijn dat de accupunct. goed bevallen is. En dinsdag alweer je uitgangsecho....gaat ook best snel!! @Sikki: Héél veel succes morgen in DD!! @Sinja: En...??? Ben je misschien tóch nog stiekem ongi geworden dit weekend? Ik hoop het zó voor jullie!! @Saffie: Al nieuws over het aantal bevruchtingen? Hopelijk goed nieuws en een TP gepland?! @Calani: Jij succes morgen met je 2e echo....leuk hoor!! Tjee....jij je 2e al en ik nog steeds wachtende op de eerste.... Nog steeds misselijk? Morgen komt er hier een Mw van moeders voor moeders. Heb me vorige week aangemeld. Vind het erg belangrijk. Heb tenlotte zelf ook de Pregnyl nodig gehad!! Greetz Majo, alias Maja (de bij), hahaha...Sikki!!
Majo, wanneer heb je je echo? Gister terugplaatsing gehad. Er waren 4 bevrucht, ééntje teruggeplaatst en morgen kan ik bellen om te vragen of de andere drie de vriezer in zijn gegaan.
Saffie, gefeliciteerd! Heerlijk meid. Een emmy aan boord en 2 op de wacht! Ik ga de komende 2 weken heel hard voor je duimen!!! En we zijn weer terug uit Dusseldorf! Pffff, is toch wel een enorme rit voor een bezoek van 15 minuten. Maar ja, tis voor het goede doel. Ik had rechts een follikel van 10 mm zitten en links 1 van bijna 18 mm. Dus die zal een deze dagen moeten gaan springen. Het bms was goed, dus het is nu vooral afwachten op een positieve ovulatietest! Die verwacht ik denk ik morgen of overmorgen. Ze hebben ook nog bloed afgenomen om m'n hormoonwaardes te checken (heb echt geen idee waarop ). Iemand van jullie enig idee? Ze hebben me 3x moeten prikken, want uit m'n linkerarm was geen druppel te krijgen (waar ik normaal altijd bloed uit laat tappen), maar uiteindelijk gelukkig rechts wel. Vreemd, heb ik nog nooit eerder gehad. Ik word dan vanmiddag gebeld over de uitslag. De verwachting is een tp (uiteraard bij een goede ontdooiing) op vrijdag of zaterdag. Dus ik moet nog ff geduld hebben. Ach ja, noem eens iets nieuws...
Hey Saffie!! Super zeg!! Een embryo aan boord én ook nog eens twee inde vriezer!! Spannend zeg!! En nu dan weer de 2 lange wachtweken in. Duimen draaien hier volop. Ik heb a.s. vrijdag de echo. Ben dan precies 9 wkn. Vanmorgen een dame van moeders voor moeders hier gehad. Wilik meelopen naar haar auto om de flessen op te halen en ja hoor....komt de buurvrouw er net aan.... Kwam onze nieuwe stoelen bekijken!! De Mw. dus uitgezwaaid alsof het een bekende was en de flessen heeft zij dus weer meegenomen. Loop ik naar de buurvrouw...die ging gelukkig nog niet zelf al naar binnen....beden ik me dat potje met urine en een hele zooi folders e.d. over moeders voor moeders en zwangerschap nog op tafel liggen. Tegen de buurvrouw gezegd dat ik nog even iets gauw moest opruimen wat ze nog niet mocht zien........alle gauw in de la van de tafel gesmeten......... Toen gezellig koffie/thee gedronken....Geen idee of ze wat doorheeft, maar dat kan haast niet anders!! Ppppfffff..........stressen....... En met werk ook.....denk dat ik collega's straks maar een mailo ga sturen dat ik zwanger ben ofzo...... las net m'n werkmail en hebben 2 patienten liggen die worden verdacht van mex. griep. Kan er niet meer onderuit nu denk ik om het niet te vertelen.....anders weet ik zeke dat ik morgen bij die patienten sta. Ppppfffff.........wat een toestanden/dilemma's even zeg!! Groetjes Majo
Hey Sikki, Zag nu net juow berichtje nog boven de mijne....waren bijna gelijk..... Terug uit DD én goed nieuws dus!! Super zeg!! Hoop dat je gauw een posi ovutest hebt. hoe gaat het dan verder? Moet je dan met DD bellen ofzo en laten ze Back-up Bartje dan ontdooien? Gr. Majo
Pfff, Majo, van dat geheimzinnige gedoe alleen al zou je enorme stress krijgen!!! Maar hopen op een mooie echo straks, zodat je het van de daken kunt schreeuwen!!! Ik mag bij een positieve ovutest DD bellen en dan gaan ze 2 dagen na de positieve test ontdooien.
Idd ff een beetje 'stress' hier...maar ja....kom er niet onderuit denk ik, hoe graag we dat ook hadden gewild nog een paar weekjes!! 2 dgn na de posi ovu test dus de dooi en tp!! Jeetje...spannende week voor jullie hoor!! Ik ga hééééeééél hard én nog vééééééééél harder, voor jullie duimen dat het allemaal goed komt!!
Zojuist door DD gebeld. Weet nu eigenlijk nog niets over het bloed Maar moet in ieder geval morgenochtend een ovulatietest doen en ongeacht de uitkomst met ze bellen. Vraag me af wat ze dan zeggen als ie negatief is... Maar goed, denk zelf dat ie positief zal zijn aangezien ik toch nog steeds een vrij regelmatige cyclus heb en m'n follikel ook op schema lag. Sjonge, ineens zit je er weer midden in!
HMM, wel vaag dat ze niet echt duidelijk zijn over je bloed waarden. maar ja dan zie je morgen wel weer toch?
Komt ook een beetje door mij. Mein deutsch ist nicht zo gut... Kreeg een duits juffertje aan de lijn, dus ik begreep er eigenlijk niets van. Omdat ik ongeacht de uitslag wel morgen weer moet bellen ga ik er vanuit dat uit mijn bloedwaardes spreekt dat ik tegen de LH piek aanhang. Tja, moet er toch zelf wat van maken
hey sikki, bij mij in de kliniek nemen ze ook altijd bloed, idd om na te kijken of je eispong nadert, het zal dus goed geweest zijn anders had je wel iets anders gezegd gekregen van die duitse juffer majo, ik zou het vertellen in jouw plaats, heb het ook op mijn werk al even verteld... zo weinig mogelijk risico's nemen hé saffie, PROFICIAT, eentje bij jou en twee reserve, wat goed!!!!!!! mijn 2e echo was terug goed, de babies liggen op schema, de ene 8w3d en de andere 8w4d en ik was gisteren 8w2d dus ben heel blij, er zat wel een heel klein beetje bloed in mijn baarmoeder dus ik moet het rustig aan doen, ze zeiden dat er niet direct een risico voor de babies was maar dat ik toch alle rust moet nemen die ik kan krijgen... spannend, binnen 10d terug een echo
Calani, Fijn dat het goed gaat met de babies! Grappig dat de ene een dagje eerder is ingenesteld dan de andere. Maar dus doe het rustig aan en geniet er van! Over 10 dagen al weer een echo leuk!
Nog steeds geen positieve ovu-test Balen, nu weet ik zeker dat mijn werkbezoek naar Frankrijk in de knel komt. Twijfel nu heel erg wat te doen. Nu al afzeggen of toch nog morgen afwachten. Bij een positieve test morgen gaan ze vrijdag ontdooien en dan mogelijk zaterdag de tp... Pfffff, dat dat een cryo poging niet zoveel stress met zich meebracht. Calani, wat heerlijk dat alles goed was!