Calani, wat een nare dingen droom jij!!! En nu niet van alles in je hoofd gaan halen. Je droomt het gewoon omdat je er heel erg bang voor bent. Niet omdat je lichaam je wilt waarschuwen. Positieve vibes voor jou terug!!!!!!!!!!!!!!! Majo, spannend! Vandaag de echo!!! Meis, ik hoop dat je een ontzettend mooie, stoer, sterkt hartje ziet kloppen (en misschien wel 2!). Vandaag wordt Bartje ontdooit. Ik vind het zo spannend! Morgenochtend om 8.15 uur mogen we bellen en als alles goed is moeten we om 10.40 uur in Düsseldorf zijn.
Sikkie, spannend weer allemaal!! Ik ga voor je duimen dat Bartje goed ontdooit, en dat jullie morgen metz'n drieën weer terug komen!!!! Calani, dat zijn idd niet leuke dromen. Maar dromen zijn bedrog hè. Ik droomde en nog steeds droom de raarste dingen hoor. Zo droomde dat ik een tweeling kreeg en dat ik bij de eerste echo meteen de babies meekreeg.....dus het zegt allemaal niets Maak je er niet druk om. Jouw twins blijven gewoon zitten!! Majo, succes vandaag!!!
Bartje heeft het niet overleefd.................. Baal, baal, baal En in december hebben ze ook nog een winterstop.
Sikki, ow nee............ Dat is echt een super tegenvaller. Het is echt niet eerlijk hoe het allemaal verdeeld is in het leven...
Ow nee zeg....Jeetje...dit had ik niet verwacht! Wat ontzettend kl*ten zeg!!!! Ik denk aan je meis...Heel veel sterkte! Majo, hopelijk goed nieuws straks! Dikke knuffel voor jullie allemaal, ben aan het werk, dus moet weer stoppen! Liefs Loesie
Oh nee toch....!!! Wat verschrikkelijk kl*te zeg, Sikki!! Balen man!! En ook nog eens winterstop.....wie dat nou toch ooit uitgevonden heeft...... Leef met jullie me Meid!! Sterkte, wéér een klap te verwerken voor jullie, Pfffff..... Dikke digi knuffel!!
@Calani: Niet zo gek meer dromen hoor!! Jeetje....wat zul jij beroerd geslapen hebben!! 't is zoals al gezegd werd: Dromen zijn bedrog!! Dus vanavond voor het evenwicht een heerlijk romantische droom!! Wij vanmorgen dus eindelijk de eerste (inwendige)echo gehad met 9 wkn precies. Alles was goed. Hartje goed horen kloppen!! Wat een mooi geluid is dat zeg!! Het Mini-Mensje (het is er één) is nu 2,28cm groot (of klein, hahaha). Hoeven ook niet meer terug te komen bij de gyn. Zijn taak zit erop zegt ie.....probleem was: niet op natuurlijke wijze zwanger kunnen worden en dat is nu 'opgelost'.... verder kan hij niet veel meer doen dan een vk. Dus...doorverwezen naar vk. Heb maar meteen gebeld en kunnen daar donderdag voor intake al terecht. Ook meteen info over wel/niet laten onderzoeken voor downsyndroom. BEst wel raar hoor....eerste echo gehad pas (sommigen hebben er wel 3 of meer) en meteen al naar vk. Had ook graag meerdere echo's gehad. Maar ja...zijn natuurlijk superblij met deze!! Kan ik met gerust hart m'n verjaardag vieren morgen!! Lfs Majo
Majo, gefeliciteerd! fijn dat de echo goed was! En morgen lekker feestvieren! Ook alvast gefeliciteerd met je verjaardag!
Sikkie, nee toch........en dan ook nog die kl*te winterstop erbij... Ik leef met je mee meid, heel veel sterkte!!!! Liefs
Sikkie, leef echt met je mee! Vind het zo rot voor je! Majo, gefeliciteerd met jullie superecho! Ze zijn vol vertrouwen dus, dat je meteen wordt door gestuurd naar de verloskundigen! En alvast gefeliciteerd met je verjaardag! Nu kun je echt lekker gaan genieten! Gaan jullie morgen ook het goede nieuws vertellen of wacht je nog even?!?!?!?! Saffie, hoe is het met je?!? Houd je het nog een beetje vol? Jewel, jij gaat hard zeg! Al richting de 30-weken! Wow! Calani, hoe is het met uppie en guppie! Heb je al een beetje rondgekeken naar tweelingspullen?!? Kleintje, las dat het goed ging met je scriptie?! Fijn zeg! Sinja, hoe is het met jou?! Ben het even kwijt, maar volgens mij hebben we al even niks meer van je vernomen he? Dikke knuffel voor iedereen... Hier gaat het wel goed. Vanmorgen weer de eerste puregonspuit gezet en direct weer paniek! Ik had vanmorgen zooooooo rustig alles gedaan, tegenaan getikt, druppeltje eruit enz... Toen vroeg ik me af hoe ik dat vorige keer had gedaan met bewaren, of dat ook terug moest in de koelkast. Dus ik naar beneden, bijsluiter erbij en toen las ik dat...ooh, dus kan het gewoon in de badkamer bewaren. Las ik verder...staat er ineens, aangeprikte buisjes (weet niet meer precies wat er stond, met buisjes bedoel ik dus waar de puregon in zit) mogen niet langer dan 28 dagen bewaard worden! En ik had hem dus over van de vorige poging in MEI! Dus een half jaar later had ik hem nog geprikt! Ik nieuw buisje erin gestopt, pen mee naar mijn werk en tegen 8.00 gebeld. Gelukkig een lieve assistente die bij de gyn ging vragen, maar er was geen man overboord. Had hem al die tijd in de koelkast bewaard, dus kon voor deze keer geen kwaad, maar morgen dus een nieuwe erin doen! Was helemaal in tranen toen ik opgehangen had! Vanmorgen zo mijn best gedaan om alles goed te doen en niet weer in paniek te raken en alles leek goed te gaan, tot ik daarna dus de bijsluiter las...nog in paniek! Ppfff... Overkomt me dus ook niet meer! Meiden, ik ga weer bankhangen, heerlijk een avondje niks! Morgen gezellig met vriendje naar de stad, wat cadeautjes halen! Een vriendin van mij is trouwens bevallen van een meisje...ben benieuwd, binnenkort maar eens op kraambezoek! Kalm aan allemaal en een fijn weekend! Liefs Loesie
Majo, gefeliciteerd met je kleine grote spruit!!! loesie, ocharme toch, had je alles zo mooi voorbereid en dan toch niet goed, kan me helemaal inbeelden hoe je je voelde! knuffel hoor en ja heb al nu en dan eens naar wat spulletjes gepiept maar ik ga pas iets kopen als ik voorbij de 3 maand ben Hoop dat ik vannacht een rustigere nacht heb...
Majo, wat heerlijk dat je een mooie echo hebt gehad en de gyn zo positief is. Hopelijk kun je langzaam aan wat meer gaan genieten (mits je je niet zo beroerd voelt ) Enne, alvast een fijne dag morgen!!! Oef Loesie, wel voorzichtig blijven meid! Maar gelukkig kan een keertje onvoorzichtig geen kwaad. Wij zijn net terug van de Japanner. Heb m'n verdriet maar weg gegeten met veel sushi & wijn. Mmmmmmmmmmm
He meiden, Majo allereerst gefeli met je mooie echo!!!! En alvast gefeliciteerd met je verjaardag!!! Een hele fijne dag morgen! Sikki wat een verdrietig nieuws... Hoelang is de winterstop precies? Echt een hele dikke knuffel... Loesie, wat een stress dan weer na je eerste puregon injectie! Gelukkig dat het geen kwaad kon! Maar jeetje wat gaat dat opeens snel, je bent alweer met de puregon begonnen! Hoe voel je je? Heb je veel last van bijwerkingen? Oja, was hier eergister nog Maar is weer veel gebeurt dus dan lijkt t direct een eind weg Calani hopelijk droom je vanacht niet zo naar! Mijn vriend gaat volgende week en de week erna 3x zaad produceren wat ze gaan invriezen. Hopelijk is het voldoende en kunnen ze uberhaupt iets invriezen.. wel spannend! Ik ben vandaag ongesteld geworden. heb met de gyn. afgesproken dat ik vanaf nu de pil slik. Dan wordt ik over 3,5 week weer ongesteld en hopelijk mag ik me dan wel aanmelden. Dus dat zou betekenen dat ik rond de kerst (net paar dagen ervoor) zou mogen beginnen met spuiten. Als er plaats is tenminste...dus dat wordt weer stressen Nu mijn 1e pil na 2 jaar weer slikken!
@Loesie: Goh...wat zul jij geschrokken zijn zeg!! Gelukkig kon het niet veel kwaad. De Puregon dus alweer aan het spuiten. Dat gaat snel nu dus weer. Onze gyn was niet zozeer vol vertrouwen volgens mij, maar hij kan gewoon niet meer betekenen dan een verloskundige. Als het misgaat gaat het mis en zij kunnen er beiden niets aan veranderen.... Hebben gisteren niets verteld aan fam/vrienden. Willen dat met sinterklaaswknd doen (mits ik dat mag volbrengen....sorry....maar heb nog wat enige terughoudendheid of het goed blijft gaan of niet...). Dan zien we beide kanten v/d fam. 4/12 manlief zijn kan ivm verjaardag zus en 5 dec. mijn kant ivm sinterklaas en 6/12 gaan we naar m'n pa en oma. @Sikkie: Spannend telefoontje voor jullie morgen....wanneer weer verder...?! Dus lekker naar de Japanner geweest en geborreld!! Goed zo!! Proberen ondanks alles toch van andere dingen een beetje te genieten (m.n. van elkaar!!!!). @Calani: Jij dus al klein beetje rondgekeken naar spulletjes? Ik eigenlijk helemaal niet....durf het nog niet goed...eerst de 12/13 wkn maar eens halen... @Sinja: Volgende week en daarna dus zaad invriezen!! Ook weer spannend!! Hoop dat ze tóch een mooi aantal goede zaadcellen vinden en deze geschikt zijn. En nu dus met pil gestart. Fijn dat je dus toch eerder mag beginnen. Maar blijft dus spannend of het niet vol zit? Dan denk ik echt....waaro laten ze je dan beginnen en geven ze je 'hoop'. Die ene echo kunnen ze er dan toch ook nog wel tussenproppen?! Hoefde je de vorige keer dan geen pil te slikken?
hey majo heb ook nog wat angst hoor over het al dan niet volbrengen van deze zw, heb ook enkel op internet naar spullen gepiept, om te zien wat je zoal met een tweeling als mogelijkheden hebt.... maar wat leuk dat het bij jou vooralsnog ook goed gaat ik heb morgen echo, ben er alweer beetje bang voor... sinja, wat goed dat ze zaad gaan invriezen!! kwestie van niet voor onaangename verrassingen te staan bij een volgende poging, ik duim alvast op een mooie score en voor jou, de pil, dat doet raar hé, met plezier aan de pil beginnen juist omdat je een kinderwens hebt
Calani, succes met je echo. En heb vertrouwen in je lichaam Loesie, dat was even schrikken maar het zal toch wel goed komen... Sinja, raar ja om weer aan de pil te gaan maar dan kan je wel weer een weekje eerder beginnen. Hopelijk zijn jullie nu metteen aan de beurt. Sikki, Hopelijk vandaag een goed telefoongesprek en weer snel aan de slag. heb er echt respect voor hoe snel jullie er doorheen gegaan zijn afgelopen jaar. Niet op geven! That's the spirit! Majo, Tuurlijk ga jij het volbrengen! Maar toch spannend om het te gaan vertellen. Zeker om dat ze het nog niet verwachten.
@Sikki: Hoe ging je gesprek vandaag? @Calani: Kan me voorstellen dat je het erg spannend vnd de echo morgen. Heel veel succes!!
Ben ook heel benieuwd hoe het vandaag ging Sikki.... hopelijk goed nieuws dat jullie (snel) mogen beginnen.... denk aan jullie! En Calani veel succes morgen met de echo!