Saffie ik duim heel heel hard voor je! Wie weet is je wondertje zich inderdaad aan het innestelen! Sterkte in deze zware wachtdagen! hier ook verdrietig. Mijn ene buurvrouw is 2 weken geleden bevallen, nu kwam mijn andere buurvrouw vertellen dat ze zwanger is. Vind het zo super voor ze, vorig jaar waren we alledrie 'bezig' voor een kindje (hun beiden trouwens voor de 2e) , 2009 zou ons jaar worden. De één is bevallen, de ander is zwanger en ik nog steeds nix.. Vind het echt heel heel leuk, maar nu ze weg is toch ook wel weer heel verdrietig....
Sinja, Is altijd vervelend om te horen dat er weer iemand zwanger is. maar aan de andere kant mogen we blij zijn dat hun al deze ellende bespaard gebleven is. Helaas kan 2009 jullie geen zwangerschap meer bieden, maar in 2010 liggen alle kansen weer open. En het is heel normaal dat je verdrietig bent, maar dat maakt het niet minder erg. Wou ook nog even vertellen dat mijn afstudeerverslag af is!!! Nu focussen op de presentatie.
Meiden, ik denk echt aan jullie en leef volop met jullie mee! ben zelf even erg druk, dus kom snel een keer weer buurten. Saffie, houd moed meid, het kan nog alle kanten op?! Sikkie, hoe ging het?!?! Kleintje, super zeg, gefeliciteerd! Sinja, jeetje...dat is echt kl*ten voor je...snap dat je het ze gunt, maar je wilt zelf ook zo graag!! Knuffel! Elif, ook weer boven jan! Wat een heftig verhaal had je zeg! Ben erg geschrokken. Hopelijk gaat het nu beter met je! 18 november een gesprek over hoe verder? Gelukkig heb je nog wat cryo's! De zwangeren onder ons, vind het zooooooooo super voor jullie! Probeer er lekker van te genieten! Hier gaat het redelijk...begin een beetje ziekjes te worden en heb best veel last van hormonen. Daarbij komt dat ik heel veel werk (inval en mijn eigen groep) en vaak 's avonds activiteiten heb. 10-minutengesprekken, sintcommissies...enz enz enz! Ik loop helemaal over en kan het soms even niet meer bolwerken! Moet vaker nee zeggen en dat kan ik nog niet zo goed! Ik ga nu weer aan het werk, nog ruim een uurtje en dan zit het er weer op! om 16.30 weer acupunctuur!!! Heb er weer zin in! Meiden ik geef echt heel veel om jullie en hoop dat dit cluppie gewoon in stand blijft en dat we straks allemaal onze droom uit zien komen! Denk aan jullie! Liefs
Saffie, je hebt het verdiend hoor! Zie in je onderschrift staan, terugplaatsing 31-10 en testen 16-10...maar dat zal niet gaan denk ik...hihi! Volgens mij moet dat 16-11 zijn! Ben vandaag weer naar acupunctuur geweest...heeft weer mijn buik en rug behandeld (rug voor pijn) ben benieuwd! Het is zo'n lieve vrouw. Ze heeft mij op het hart gedrukt de komende weken alleen tijd in mezelf te steken en niet teveel energie in dingen die er niet zoveel toe doen... Niet egoïstisch, maar toch meer tijd voor mezelf creeëren! En ook als ik de terugplaatsing heb gehad, niet alleen maar afleiding zoeken, maar ook eens stilstaan bij wat er allemaal is gebeurd en even mezelf terugtrekken en lekker met mijn emmy(s) zijn! Vond het wel heel interessant wat ze allemaal zei en ga zeker proberen om mezelf in acht te nemen! Maandag mag ik weer! Eerst vrijdag de 1ste fm! Hoe is het met de rest?!?! Knuffel!
@Saffie: Geen rood is nog geen ongi he...dus moed houden!! Hopelijk over 6 dgn een mooie test in handen!! @Sinja: Leuk voor je buren idd, maar voor jou heel begrijpelijk érg confronterend. Wie weet wordt 2010 wel jullie jaar!! Daar moet je je maar op concentreren. En ondertussen is het helemaal niet erg dat je er best even verdrietig om bent!! Hoort er ook gewoon bij!! @Kleintje: HOERA!! Je verslag af!! Succe met voorbereiden v/d presentatie!! @Loesie: Druk druk druk dus bij jou!! Goed luisteren naar de accu dame!! Die heeft wijze woorden gezegd zo te lezen Jij bent ook belangrijk he....vergeet dat niet. Als het met jou goed gaat, gaat al het andere ook vaak beter!! Lekker rustig aan dus en tijd nemen voor jezelf!! @Sikki: Hoe is het? @Calani: Hoe was je echo? @De rest: Hoe is het met jullie? Greetz Majo
Hey Saffie, moed houden, die krampen betekenen niets!! afwachten vrees ik Sinja, verdorie, niet leuk, maar zeg nu zelf 2010 is een mooier jaar om mama in te worden! Loesie, wat die acapunctuur van jou, lijkt jou echt te helpen! brrrr naalden overal, moet er niet aan denken, zou mij niet echt rust geven denk ik Kleintje, proficiat met je verslag!!! Ik... weer even op de roze wolk, ene baby 2,4cm de andere 2,5 cm, heel mooi op schema voor deze zw-termijn, nu zagen we een hoofdje, armen en benen en de navelstreng, heel speciaal om te zien
@Calani: Jeetje!! Super zeg!! Van harte gefeliciteerd. Ben best wel een beetje jaloers dat ik niet meer echo's krijg als ik dit weer lees!! Wanneer moet je nu weer?
Hey meiden, Daar ben ik weer!!! Net terug uit France! Pfff, het waren wel 2 vermoeiende dagen. Tis misschien maar goed dat Bartje er niet bij was. Gisteren om 4.15 uur (jah, 's nachts!) uit huis gegaan. Eerst 6 uur rijden naar de ene fabriek in Frankrijk en 's middags weer in de auto 5 uur rijden naar de andere fabriek in Frankrijk. Daarna een verplicht etentje en toen eindelijk onder zeil. Vanochtend de fabriek bezocht en na de lunch weer hup de auto in en 7 uur naar huis rijden. Ben nu helemaal gaar...... Maar, we gaan dinsdag weer op gesprek in Dusseldorf en ik hoop dat we dan later die week (als ik ongi ben geweest) weer mogen starten. We zullen zien! Saffie, oei, de spannende week is aangebroken. Jij weet ook dat ieder krampje niets zegt, maar ja, zie dat allemaal maar eens te negeren! Meis, ik blijf duimen!!! Sinja, ik snap helemaal hoe je je voelt! Maar we moeten moed houden meid! Loesie, voor jou beginnen de spannende tijden echt eraan te komen. Nog even en je eerste FM weer! Calani, geweldig dat het zo goed gaat!!!! Ik vind het ineens wel raar dat we weer opnieuw moeten beginnen. Was zo ingesteld op een cryo poging dat ik me nog ff niets kan voorstellen dat ik straks weer ga spuiten en FM enzo. Heb trouwens net een brief van de verzekering gekregen dat we voor de 2e ICSI maar 1179 euro vergoed krijgen (conform de brief die ze ooit gestuurd hebben). Is allemaal bullshit, want we zouden 1179 krijgen als we deels in NL deden, maar we zouden iets van 2700 euro krijgen als we alles in het buitenland deden. Nu zeggen ze ineens dat we 1179 krijgen als we alles in het buitenland doen!!! Werkelijk onvoorstelbaar. Kun je daar weer achteraan klepperen. Alsof je nog niet genoeg aan je hoofd hebt! Maar een positief puntje is dat ze het over de 2e ICSI hebben, dus dat betekend dat we echt nog een poging tegoed hebben!!! Heeft ons streekziekenhuis toch nog iets goed gedaan met de eerste poging niet als ICSI te declareren! Meissie, ik duik zo maar eens m'n mandje in! Liefs Sikki
hihi majo, nu moet ik weer even wachten, de 2e dec heb ik de 12w echo met nekplooimeting enz, maar is idd toch wel leuk, al die echo's, maar jij hebt er vrij laat en recent eentje gehad dus kan je daar nog even op teren, jij hebt vast ook een 12w echo in het vooruitzicht! Sikki, klinkt héél vermoeiend!! en idd wat goed dat ze van de 2e icsi praten, heb je dus nog een vergoede poging, stelt toch wat gerust hé en ENORM vervelend dat je je nu ook nog eens moet bezig houden met het regelen van de juiste som, idd alsof je nog niet genoeg aan je hoofd hebt!! verdorie!
Manlief heeft net een brief aan de verzekering geschreven. Ik werd er namelijk een beetje gefrustreerd van. Hoe moet ik in godsnaam bewijzen dat ik alles in DD heb gedaan. Manlief heeft het als volgt verwoord. Deze wijze van benadering stelt mij zeer teleur. Ten eerste is dit feit door jullie te controleren, u heeft geen enkele declaratie van een Nederlands ziekenhuis of kliniek ontvangen voor een 2e IVF/ICSI poging. Daarnaast ben ik niet in het bezit van een stempelkaart van Düsseldorf waarop de verschillende onderdelen van de behandeling worden afgestempeld. Met andere woorden dit is door mij niet te bewijzen afgezien van de reeds gestuurde notas. U kunt hooguit de moeite nemen om contact op te nemen met het Zentrum fur Reproduktionsmedizin in Düsseldorf. Daar wordt je toch weer helemaal blij van Laat ze het uitzoeken daar!
Neeeee Saffie!!! Dat meen je niet! Ooooh, hier wordt je toch helemaal boos van (maar op wie in godsnaam?!?!?!) Meid, een hele dikke knuffel. Meer weet ik niet te zeggen. Liefs Sikki
Sikki, wat een gedoe. Hopelijk helpt de brief. Goed van je man dat hij die gaat sturen! Saffie, Neeeeeeee Nu was jij aan de beurt..... Gelukkig heb je cryo's en hopelijk gaan die het straks goed doen.
Hallo allemaal, Ik heb me een hele tijd niet laten zien, trok het niet meer na m'n miskraam in augustus. Heb je eindelijk na 4 jaar een positieve test in handen, maak je ook nog zoiets als een miskraam mee, zat er even helemaal doorheen. Maar nu niet meer!! We gaan lekker verder. Wel erg leuk en fijn om te zien dat enkelen die in augustus nog flink aan het worstelen waren (net als ik), nu toch ook eindelijk zwanger zijn! Gefeliciteerd, dat geeft moed! We zijn nu weer begonnen, ICSI-2. 13 november de eerste FM, dus vooralsnog loop ik gelijk op met Loesje1982. Moet nu de dubbele dosis Gonal-F spuiten, 300 IE, en merk het best wel aan m'n buik. Zowiezo is alles wat gevoeliger sinds die miskraam, herkent iemand dit? Veel sneller kramp etc. Iedereen heeft veel succes met de behandelingen!
Alsof ik me nog niet k*t genoeg voelde, komt mn collega ook nog even met een leuk nieuwtje! (jullie kunnen wel raden wat voor nieuws). Kon het echt even niet opbrengen om blij voor haar te zijn.