direct beginnen met ICSI...zullen we elkaar steunen?!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Loesie1982, 19 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    HOERA!!!!!! KLEINTJE!!!!! Wat super zeg! Een jongetje!!!! Echt van harte gefeliciteerd voor jullie beide!!!! Geniet ervan! Misschien ga je nog wel twijfelen qua naam! Mijn collega had al heel lang een naam en toen ze zwanger bleek te zijn van een meisje, kwam ineens een andere naam! haha, gingen ze daar over twijfelen!
    Maar als je echt zeker bent, dan is het toch ook goed! Wij hebben 2 namen voor jongens en die ene naam is al zo lang bij mij!
    Ben zo blij voor jullie!

Calani, wat leuk dat jij het ook gaat vertellen hier! Ben er dol op! Ben benieuwd, 2 meisjes, 2 jongens of zelfs een meisje én een jongen!!!!

Sinja, hoe gaat het met je vriendje?!?! Is ie weer iets opgeknapt. Het is net zoals Linda zei, je kunt zo gezond leven als je wil, maar soms is er gewoon niks aan te doen.
    Frustrerend is het zeker!!!

Sikkie...jeetje, kan me voorstellen dat je daar inderdaad niet op zit te wachten. Maar snap wel dat je vader het even kwijt wil. Maar jij hebt ook al veel aan je hoofd.
    het is wel fijn dat iemand anders er ook zo overdenkt, denk ik...Dat je zus/vriend niet heel goed bezig zijn! ik kan me zo ergeren aan het nichtje van vriendje, van 19, die stug doorrookt! Ze is ook nog per ongeluk zwanger geraakt!
    En ik vind het dan heel erg dat iemand zegt dat het ook wel moeilijk voor haar is, bla bla bla bla!
    Heb dan liever dat ze het met me eens zijn!

Het gaat hier weer goed hoor! Ben weer helemaal blij met mijn 8/9 eitjes! We zullen wel zien wat eruit komt!
    Heb ook meer pijnstilling gevraagd, was geen probleem!
    In principe plaatsen ze nog steeds maar 1 emmy terug...de gyn zei dat ze dat deden omdat ik nog zo jong was...
    Ik dacht later, ja, dat kun je wel mooi zeggen, maar na 3 pogingen is het i.p. afgelopen! En dan ben ik nog steeds jong, maar wel minder kans gehad!
    Maar goed, het zal wel loslopen!

Meiden, ik wens jullie een fijne avond!

Liefs Loesie

2. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    @Saffie: Hè gatsie zeg....wat verschrikkelijk balen dat deze poging ook mislukt is. Je had gewoon de volgende moeten zijn!! Gelukkig heb je nog 2 cryo's. Eén van die 2 gaat het vast worden!! En wat een foute timing van die collega zeg....magtoch wel hopen dat het echt toeval was en dat ze niet woist dat het bij jullie net mislukt was....Dikke knuffel!!

@Sinja: Ook een hele dikke knuffel voor jullie meis!! Kan me zo goed voorstellen dat je vriend even brak. Maar probeer moed te houden he...hoe moeilijk ook....met een paar zaadcellen moet het al kunnen lukken. Ze zullen misschien toch wel een paar goede kunnen vinden? Wij hadden er ook maar 8 he!! Wel fijn dat julliezoveel troost bij elkaar vinden!! Onthoudt wel dat dat ook héél belangrijk is!! Knuffel!! Spannend volgende week!!

@Sikki: Ook alweer in Frankrijk geweest dus....wat een heen en weer gesjees zeg!! En dinsdag dus weer naar DD. Wéér zo'n eind rijden....pfff.... E dan w.s. ook binnenkort alweer starten. Raar he...dat je dan weer zult moeten spuiten enzo!! Ik ga weer hard voor jullie duimen alvast!! Enne....die kl*te verzekeringen ook altijd....goed aangepakt door vriendje!!

@Nellas: Jij ook weer van start met icsi 2. Gelijk op met Loesie!! Spannend weer hoor!! Heel veel succes!!

@Kleintje: Een jongen dus!! Leuk joh!! En de naam weten jullie zelfs al...toe maar!! Werd bij het vw ook wel weer tijd voor wat meer jochies!!

@Calani: Jullie 2/12 dus 12 wkn echo met nekplooimeting. Moeten jullie die ook zelf betalen? Of krijgen jullie dat vergoedt van jullie verzekering? Wij hebben i.p. geen 12 wkn echo. Krijg je alleen vergoedt als je 36 jaar of ouder bent. Kunnen er wel zelf voor kiezen, kost dan ongeveer 140 euro. Wij denken er dit wknd nog even over. Het veranderd namelijk weinig aan onze keus. Mocht het een down kindje zijn, laten we het niet weghalen. Is dan dus alleen om te weten en je er psychisch op voor te kunnen bereiden.

@Sabje: Spannende week voor jullie nu zeg...week 2!! Heel veel succes met de laatste wachtloodjes!!

@Loesie: 8-9 follikels...is toch een mooi aantal hoor!! En dan w.s. volgende week al de punctie....spannend hoor!! Wij hadden idd beide pogingen 2 tp. Hadden ook beide keren alleen 2 van matige kwaliteit, vandaar..... Hoewe ze nu in Meppel (de 2e poging dus...) wel vroegen van tevoren wat we wilden....1 of 2. Hebben toen gezegd....als ze van goede kwaliteit zijn, eentje en anders natuurlijk 2. Maar als we bji 2 goede 2 hadden gezegd, had dit dus ook gemogen. Maarre...in Zwolle doen ze toch de 2e poging ook wel 2? Of is dat nu pas bij poging 3....i weet het even niet meer.

Wij hebben het nog steeds aan niemand verteld. Ben wel wat twijfelende omdat ik nog steeds zo beroerd ben (3 kg afgevalen in 4 wkn...bah) en volgende week met vrienden 3 dgn weg ga....zou zo lullig zijn als zij er daardoor achterkomen en de fam nog van niks weet...
    Gisteren intake bij verloskundige gehad. Ook uitwendige echo gehad en hartje (gelukkig) zien kloppen. Hebben nu 2 echo's gehad en krijgen nu i.p. geen echo's meer (helaas). Over 4 wkn pas weer terugkomen (= met 14 wkn) en dan alleen hartje luisteren. Alleen als we zelf 12 wkn echo kiezen (en betalen) met nekplooimeting hebben we er nog 1 extra. Die zou dan tussen week 11 en 14 zijn. We denken er nog even over.....

Iedereen een fijn weekend gewenst!! Liefs Majo!!

3. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    Hey Majo, in Belgie zijn er 3 echo's die min of meer moeten, 12 weken, 20 weken en ?32weken, van de laatste ben ik niet zeker, hier wordt er sowieso gescreend naar down los van je leeftijd, ze spreken van een triple test, hoort ook een bepaalde bloedname bij... en in tegenstelling tot jou zijn wij ook niet zeker wat we zouden doen als het een kindje met down is...

loesie, ik zou in jouw plaats denk ik vragen om 2 eitjes terug te plaatsen, vooral omdat ze bij jullie maar 3 pogingen vergoeden, en je leest toch vaak van mensen die er 2 hebben teruggekregen en maar zw zijn van 1 zie majo en bright, en ok ik ben zw van de twee maar dat maakt me niet triest, beetje bang voor prematuurtjes met alle bijbehorende problemen maar ik ga luisteren naar de gyn en die zegt dat ik rond 20-25w moet stoppen met werken... anyway, als je een tweeling ziet zitten, laat er dan meteen 2 tp (3 kansen zijn echt wel te weinig vind ik, allessinds moet je ze ten volle benutten)

kleintje, hoe leuk, een jongen, en zelf al een naam!! mijn man en ik komen er maar niet aan uit, we hebben wel 6tal meisjesnamen en geen enkele jongensnaam die we allebei mooi vinden, dus eerst wou mijn man het geslacht niet weten maar intussen wil ie het wel zodat we dan nog verschillende weken denktijd hebben voor de namen hihi

4. Nellas

Nellas Lid

13 apr 2007
    82
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Zuid-Limburg
    @Loesje: Grappig dat we echt bijna gelijk opgaan. Ik zit er op 10 te broeden, 2 van 16mm en 8 van ongeveer 14mm. Morgen FM nummer 2, hopelijk volgende week de punctie, gaat een stuk sneller dan vorige keer, toen hebben we een stuk of 6 FM gehad voor de punctie.
    Ik ben juist superblij! Vorige poging zijn er uiteindelijk maar 5 goed doorgegroeid en aangeprikt, er zaten 3 eitjes in waarvan er maar 1 rijp genoeg was en die is uiteindelijk een topper geworden die het helaas, na terugplaatsing, niet gered heeft. Maar toch.... Wij hebben een formulier moeten ondertekenen vooraf dat we er 2 teruggeplaatst willen, vorige keer was het er dus maar 1 maar we gaan nu voor de 2.

@Kleintje: Wat leuk dat je weet dat het een jongetje wordt! Proficiat!

@Sinja: Ik herken het wel een beetje, bij ons gaat de kwaliteit ook achteruit zonder dat we iets eraan kunnen doen. het zijn er nog wel genoeg maar 4 jaar geleden waren het er nog 6 miljoen, de laatste keer waren het er maar 400.000. Ik duim voor je dat er minstens 1 superfitte bijzit.

Verder wil ik laten weten dat ik veel moed en hoop haal uit het feit dat het gelukt is bij diegenen die in juni/juli in hetzelfde schuitje zaten als ik. Ben superblij voor jullie!

5. Nellas

Nellas Lid

13 apr 2007
    82
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Ff een test voor m'n schermafbeelding, heb m gewijzigd maar ik zie m nog niet.....

6. Nellas

Nellas Lid

13 apr 2007
    82
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Hmmmm Iemand tips? Zie m namelijk wel in m'n profiel staan..

(ff helemaal off-topic ;)

7. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    @Calani: Wilde dat dat bij ons zo was als in Belgie!! Standaard een echo met 12 weken....en misschien zelfs met 32? weken. 20 weken doen ze bij ons ook standaard als je vi ivf of icsi zwanger bent geworden. Wij hebben besloten toch een nekplooimeting en bloedprikken te laten doen. Zoals ik al zei veranderd het niets aan onze keus, maar kunnen we ons z.n. wel psychisch voorbereiden. En dan hebben we toch nog tussendoor een extra echo :). Alleen jammer dat wij het wel zelf moeten betalen...maar ja...

@Nellas: Bij jou dus 10 follikels in de race... spannend hoor!! Volgende week misschien dus al de punctie. Hopelijk groeien ze allemaal goed door!! Ik zie idd ook geen schermafbeelding bij jou. Je hebt 'm neem ik aan toch wel bij gebruikersinstellingen en dan bij handtekening gewijzigd? Niet dat ik zou weten waar het anders kan, maar het kan dan volgens mij niet misgaan al je 'm toevoegd en opslaat volgens mij??!

Hoe is het met iedereen verder? Leuk weekend gehad?
    Ik ad geluk. Werd vanmiddag gebeld door collega of ik morgen een dagje vrij wilde. Waren met voldoende personeel....nou...dat wilde ik natuurlijk wel!! Morgen dus lekker een overuren dagje!!

8. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Wow Kleintje, een jongen!!! Gefeliciteerd!
    Zat ik toch ff naast :p
    Gaaf hoor, wordt nu wel helemaal echt he! (alsof het dat nog niet was, hihi)

Sinja, mijn man is al sinds de eerste zaaduitslagen aan de Proxeed.
    Geen idee of het enorm helpt (we krijgen nooit de aantallen door), maar bij iedere poging was het zaad goed (wat je goed kunt noemen als je ICSI doet ;))

Calani, dan moeten jullie maar 2 meisjes krijgen :D
    Dus jou zou volgens je gyn al bij 20-25 weken moeten stoppen met werken. Sjonge, daar heb ik nog niet eerder van gehoord. Zou dat in Belgie dan anders zijn dan in Nederland?

Majo, fijn te horen dat bij jullie ook alles goed gaat!
    Lekker aan het genieten van je dagje vrij?

Nellas, hij doet het :)
    Leuk dat je weer mee komt kletsen hier!
    Dus ook weer lekker aan het broeden! Hoe was je tweede FM?

Loesie, ik las dat jij woensdag de punctie hebt. Super!
    Zijn er nog wat follikels bij gekomen?

En ik mag moren weer naar Dusseldorf!!!
    We moeten er al om 8.40 uur zijn. Mogen we wel om 6.00 uur weg :$
    Ik hoop dat ik met goede berichten terug kom!

9. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Ha lieve meiden,

ben helemaal hyper, mijn lieve forumvriendinnetje is vandaag bevallen. Heb haar vorig jaar op het jongegezinnenforum ontmoet. Toen een keer afgesproken, klikte heel leuk en nu komen we om de paar weken/maanden bij elkaar op de koffie!
    Zij was na 8 maand zwanger, dus ook niet zo ineens!
    Kreeg net een smsje dat hun kleine meisje er was!!! HOERA!

Sikkie, dat is vroeg!!!! Whaa! Maar ook wel lekker vind ik altijd, want kan dan toch niet slapen bij zoiets spannends en dan ga ik het liefst ook snel weg! haha! Ik wil je heel veel succes wensen en hoop dat het een fijn gesprek wordt!

Majo, lekker genoten van je dagje vrij!?! Is ook weleens lekker! Ga je nog een extra echo doen?! Ik zou het wel doen, dan maar zelf betalen, maar dan heb je iig weer even zekerheid!
    Hoop dat je ook wat minder misselijk bent!

Nellas, we gaan echt gelijk op he?! Hoe was jouw 2e fm? Waren ze ook mooi doorgegroeid?!
    10 bij jou? Bij mij volgens mij ook, als ik vandaag goed gespiekt heb!

Zoals jullie in mijn onderschrift kunnen zien heb ik woensdag de punctie! Hoera! Was wel blij, omdat het eerst misschien vrijdag werd...maar ik had goed mijn best gedaan, haha!
    Heb nu nog 12 decapeptylspuiten over (mooi galgjewoord) en 1 'vulling' puregon van 900IE...hoop niet dat ze van pas gaan komen, maar toch fijn dat je een beetje medicijnen kunt opsparen! Ik kom trouwens om in die spuitjes die je bij de puregon krijgt!

Moet er woensdag om 7.50 zijn! Eerst 8.00 afgesproken, was ik bij de acupunctuur, gemiste oproep, onbekend...daarna nog een keer, pak op...ziekenhuis...ik dacht, oh god, gaat het niet door ofzo, foutje gemaakt, weet ik veel!
    Maar het ging erom of we 10 minuten eerder konden komen...
    Euh...ja hoor! Graag zelfs! Hoe eerder, hoe beter!

Meiden, ik ga weer verder poetsen!

Liefs

10. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Loesie, Fijn dat woensdag de punctie is! Heb je veel follikels? Heel veel succes voor als ik niet meer op het forum kom. Ben vandaag mijn nieuwe baan begonnen en is toch wel druk. En durf daar nog geen ZP te kijken :S

11. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland

Ha lieve meiden,

Wat een lieve reacties van jullie altijd weer! Druk weekend (met gelukkig veel afleiding) gehad.

Linda wat een lieve reactie! Mijn vriend drinkt hééél af en toe 1 biertje, maar vind dat al eigenlijk niet kunnen. Ik zei ook al: nou dat kun je best af en toe doen, het lijkt er toch allemaal niet beter op te worden… Vorig jaar met oud&nieuw nog feest gevierd met aardig wat alcohol en 2 weken daarna hadden wij ons 1e zaadonderzoek (toen stapte we de mmm in). Die was nog het beste van alle onderzoeken… dus heel af en toe 1 glaasje moet dan vast ook geen kwaad kunnen…. Ik zie dat jij middenin je 4e poging zit! Hoe was je 2e fm?

Sikki wat moet je morgen weer vroeg weg! Spannend hoor, hoop echt dat je met goede berichten terug komt en snel kan starten met de volgende poging!!!

Kleintje een JONGEN! WOWWWW wat super zeg! Lijkt me heel gek dat je dan weet dat je een klein mannetje in je buik hebt! Toch wel heel heel speciaal!

Nellas hoe gaat jullie behandeling? Veel succes! 4 jaar geleden (toen jullie nog 6 miljoen zwemmers hadden) waren jullie toen ook bezig met ivf/icsi?

Majo heb je een lekker dagje vrij gehad? En wanneer heb je nu de volgende echo precies? Fijn dat alles goed gaat! En ga je het bijna vertellen?!

Loesie wat super dat je woensdag de punctie hebt!! Vanavond dus de pregnyl! En gefeli met de geboorte van het kleintje van je forumvriendinnetje! Wel leuk dat je zo’n goed contact eraan hebt overgehouden!
    Ik heb 1 iemand van dit forum (inmiddels is ze hier volgens mij niet meer zo actief) al ‘live’ ontmoet op een info avond van het Radboud. Was echt heel leuk en gezelllig, de mannen konden ook leuk met elkaar praten. En het leuke is ook dat zij 2 dagen eerder met de pil is begonnen als mij, dus in principe 2 dagen eerder start (afhankelijk hoe snel we ongi worden na t stoppen van de pil) Zij start met haar 1e poging, wij nu met de 2e poging. Maar goed, verder niet heel veel contact maar mailen regelmatig. Maar was toen best spannend of je elkaar daar herkent en wie het nou precies is!:D

Maar ik dwaal af :p Heel veel succes Loesie woensdag met de punctie (mocht ik hier in tussen niet meer komen!) Je kunt t!

Wij moeten morgen weer voor de 2e keer zaad inleveren. Op de digipoli lees ik nog niet dat ze iets hebben kunnen invriezen, ben er dus bang voor dat het niet is gelukt:(. Morgen 2e portie, hopelijk dit keer beter zaad!

12. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    Sinja, ik duim voor beter zaad bij de 2e portie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Loesie, punctie, wat gaat het ineens snel, spannend en SUCCES morgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sikki, hopelijk krijg je een goed gesprek!

13. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Sorry meiden, ik heb jullie wat verwaarloosd, maar zal voortaan beter mijn best doen ;)

Loesie, morgen de punctie al meid! Gaat helemaal goedkomen met je fliekels hoor! Ik had er nog minder...dus dont worry :D
    Ik ga voor je duimen meid!!

Sinja, pfff jullie maken ook wat mee zeg. Ik hoop dat het zaad deze 2e keer beter is en dat ze het kunnen invriezen! Ik denk aan jullie!!

Sikkie, succes met het gesprek vandaag!!! (was vandaag toch?)

Saffie, meid wat erg dat de poging mislukt is :( Maar gelukkig deze keer wel cryo's! Weet je al wanneer je daar mee kunt beginnen?

Hier is alles goed. Vorige week wat een dipje gehad, maar gaat nu wel weer beter! Moet nog wel veel dingen regelen en kopen. Meestal stel ik alles uit en doe ik het op het laatste moment, maar dat is nu beter van niet. Dus ik moet het knopje in mijn kopje even omzetten ;)

Liefs Jewel

14. Nellas

Nellas Lid

13 apr 2007
    82
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Het wordt nu allemaal weer erg spannend, ben zo weg voor de 3de FM, 2de zag er prima uit. Alle follikels groeien gelijk op,vorige ICSI waren ze allemaal van verschillende grootte. Hopelijk donderdag de punctie, kijk er zelfs een beetje naar uit.

Heb echt het gevoel alsof alle eitjes vanzelf gaan knappen als het nog lang duurt. Heb enorme zware eierstokken, voel bijna voortdurend een soort van spanning binnenin m'n buik.

Fijne dag allemaal!

15. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Loesie, heel veel succes morgen!!!

Nellas, spannend! Hopelijk je laatste FM! En op naar de punctie!

Sinja, wat vreselijk balen dat er niets ingevroren is. Maar morgen nieuwe ronde nieuwe kansen!!!

Wij vanochtend om 6.00 uur uit huis gegaan voor de afspraak.
    Nou, we waren er om 10.00 uur :$
    Het was echt allejezus druk op de weg. Veel wegwerkzaamheden en dus veel file. Kortom, een grote bak ellende! Dus gebeld dat we later waren en geheel volgens Dusseldorfs gebruik was het geen probleem.
    Dus om 10.00 uur binnen, kopje koffie en thee en om 10.15 uur werd ik al geroepen. Verteld wanneer m'n laatste menstruatie was en dat ik mogelijk die week weer kon beginnen. Dus gelijk een de uitgangsecho gehad en zodra de ongi aanbreekt kan ik op CD3 beginnen! Ik verwacht morgen m'n menstruatie (nu al rode voortekenen, dus zal hopelijk morgen doorbreken) en dan vrijdag spuiten!!!
    De gyn zei dat we haast moesten maken (ik dacht, omdat de wachtkamer volzit natuurlijk en wij te laat zijn :)), maar hij bedoelde ivm mijn lage eicelvoorraad, dus ik moet 's ochtends 225 EH Menopur spuiten en 's avonds 150 EH Menopur. Weer in het korte protocol. Nou, ik vind het prima. Kom maar op met die eieren! Hij zei nog tegen m'n mannetje dat het echt een probleem kon gaan worden. Hmmm, dat zijn niet echt de berichten waar ik op zit te wachten. Maar ik hou moed!!!!
    Zodra ongi er is bellen voor een echo op stimulatiedag 6, dus dat is dan waarschijnlijk woensdag.
    Dus mijn verlanglijstje voor de feestdagen dit jaar: een punctie voor Sinterklaas en een positieve test voor Kerst!

16. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Sikki jeetje wat hebben jullie lang in de auto gezeten! Wel fijn dat je dan toch snel aan de beurt bent!
    Maar je mag dus alweer bijna gaan starten! Vind het echt knap dat je zo positief kan blijven, als ik een dipje heb (afgelopen dagen) en ik lees dan jouw sterke positieve berichtjes klaar ik zelf ook weer beetje op! Je gaat dus 2x per dag spuiten. Hoelang duurt het korte protocol? Weet nog steeds niet zo goed hoe die precies gaat. Maar vrijdag misschien dus al starten! Echt heerlijk snel! Laat die eitjes maar komen :D Een positieve test met kerst lijkt me een goed cadeautje voor jullie :D

Nellas spannend, succes met je 3e FM! Hoeveel eitjes ben je nu aan het broeden? En ik duim voor een goede oogst na de punctie!

Jewel het begint nu echt al op te schieten! Maar de zwangerschap verloopt verder goed? Weet je al met hoeveel weken je met verlof gaat? En wat is je uitgerekende datum eigenlijk?

Loesie hoe ging je laatste spuit gister? :) Succes morgen!

Wij hebben vanochtend portie 2 ingeleverd.. er staat nu nog niets op de digipoli.. dus duim heel heel heel hard! Heb vanochtend gebeld en krijgen pas op 2 december de uitslag (telefonisch). Eerder was geen plek :( Ik baal er een beetje van want moet rond 1 december ongi worden, en ben zo bang dat ze zeggen dat we pas mogen starten als alles mbt het invriezen rond is... maar goed, probeer positief te denken...

Ga zo weer op visite bij mijn buurvrouw (ff koffie drinken) met baby van (morgen precies) 3 weken oud...

17. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Sinja, ik hoop dat ik max 12 dagen hoef te spuiten. Zoiets had ik de vorige keer ook. Dus das wel lekker!
    Wat lief dat jij opklaart van mijn berichten! Maar ik ben ook niet altijd positief hoor. Heb echt tot 2 weken terug enorm in een zwart gat gezeten. Maar ik heb het idee dat ik er sterker uit ben gekomen. Voel me ook veel rustiger als de vorige keren. Alsof er al een soort van berusting komt...
    Vind het wel wat dat zelfs de arts nu heeft gezegd dat ik haast moet maken. Gelukkig was ik daar zelf ook al achter.
    Wel hebben we gezegd, dat als deze poging niets wordt we ons in januari gaan inschrijven voor adoptie.
    Maar dat wil niet zeggen dat, als het er nog in zit, we niet nog een poging zullen doen!
    Wilde vragen of de arts een extra grote portie wilde voorschrijven, zodat ik wat op voorraad heb voor een volgende (betaalde) poging. Maar ik moet al zoveel spuiten, dus het zou wel heel onwaarschijnlijk worden als ik een nog groter recept had gehad!

18. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Sikki; weer klaar voor een nieuwe ronde lees ik.
    Meid ik ga heeel hard voor je duimen dat het deze ronde raak gaat zijn.

Inderdaad minder dat zelfs de arts haast wil maken, maar wat je al schrijft, dat wist je helaas zelf ook al.
    Ik hoop écht dat het deze ronde gaat lukken.

Succes meid.

19. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Hey Ieoor, bedankt voor je lieve reactie!
    Bij jou is het ook weer stressen zeg. Niet zwanger, maar ook niet ongi.
    Kan ook allemaal nooit eens normaal gaan he!
    Weet je al wat jouw vervolg zal zijn?
    Heb je al met het ziekenhuis gebeld?

20. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    Sikki, wat een rotochtend moet dat geweest zijn in de auto, om dan toch goed te eindigen, die aanpak in DD is echt wel indrukwekkend, wat GOED dat je meteen opnieuw doormag, op naar een goede keer!!!!!

sinja, en ben ook benieuwd, hoop heel hard voor jou dat ze nu toch wat meer bruikbare zaadcellen hebben gevonden!!! liefst een duizendtal hé, knuff

Deel Deze Pagina