direct beginnen met ICSI...zullen we elkaar steunen?!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Loesie1982, 19 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nellas

Nellas Lid

13 apr 2007
    82
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Zuid-Limburg
    @Loesie: Veel succes met de punctie, we duimen voor een goede oogst.

@Sikki: Wel lekker zo'n kort traject, 12 dagen is nog wel te overzien qua hormoonhysterie.

Gisteren 3de FM gehad en vrijdag de punctie. Had m zelf donderdag verwacht, vrijdag komt eigenlijk helemaal niet uit omdat we kaartjes hebben voor een concert vrijdagavond. Naja, dat moet dan maar wachten, ga daar niet naartoe na zo'n ingreep. Ik zit nu op 10 follikels te broeden, ze zijn ongeveer even groot allemaal, wat schijnbaar erg gunstig is voor de opbrengst.

We zullen wel zien, vanavond de Ovitrelle, mogen ff rust.

Fijna dag, allemaal!

2. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Loesie, Hoe is de punctie gegaan? Hopelijk veel eitjes en zaadjes en voel je je niet te beroerd.

Hier erg druk met mijn nieuwe baan en mijn presentatie dus vandaar dat ik verder niet reageer. Maar wou toch even weten hoe het met Loesie gegaan is.

3. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Ik ben ook benieuwd hoe het met Loesie is! Hopelijk is alles goed gegaan met een mooi aantal eitjes!

Nellas spannend, Ovitrelle is dat net zoiets als pregnyl? ook in ampullen en dan mengen? Veel succes! Je laatste spuit vanavond! Jeeeeuj! :)

Sikki wel fijn dat je niet zo heel lang hoeft te spuiten. En dat je dit jaar wellicht dus nog zwanger kan worden :D

Kleintje hoe gaat het met je presentatie voorbereiden? En met je nieuwe job? Leuke collega's en bevalt t goed?

Hier weer slecht nieuws. Las net de uitslag van gister... weer < 0,1:( Weet niet hoe en wat verder dus ga morgen maar even bellen of de uitslag écht niet iets eerder kan... of dat ze iéts kunnen zeggen over het invriezen, is dat uberhaupt wel mogelijk als je al zo'n lage concentratie zaadcellen hebt..
    We wachten maar af!

Succes allemaal meiden, hoop snel positief nieuws van loesie te lezen!

4. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Sinja, Wat ontzetten K*T dat de uitslag weer zo laag is... Is het het percentage goede cellen? Hopelijk krijgen jullie een goede uitslag. Of wordt er een andere manier gevonden zodat er wel wat mee gedaan kan worden. Ik leef met je mee.

De nieuwe baan kost me erg veel energie. Krijg een beetje het idee dat ze geen energie in mij willen steken omdat ik over 3 maanden met verlof ga. En dat maakt me erg verdrietig omdat ik wel graag aan de slag wil. Maar misschien dat het de komende weken wel bijdraaid. Moet ook nog heel erg wennen aan de nieuwe omgeving en collegas. En dat maakt het wel erg zwaar naast de stress voor mijn presentatie. Maar ja het is nu niet anders en moet maar gewoon doorzetten. Na 2 december kan ik weer adem halen.

5. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hoi allemaal,

wat lief dat jullie allemaal op me gewacht hebben!
    Ik wilde gisteravond ook hier een verhaal schrijven, maar kon er niet op komen, had steeds data base error, o.i.d!

Hier is het gister behoorlijk heftig geweest, maar nu gaat het wel weer! Ze hebben 6 eitjes weggehaald, heel wat minder dan de vorige keer (16) maar toen hielden we er op het eind maar 3 over die we konden gebruiken en dat kan gelukkig nog steeds, haha!
    Ze hadden me wat extra verdoving gegeven en die werkte op zich prima. Ze moesten alleen aan de ene kant heel hard duwen op mijn buik, omdat het moeilijk aan te prikken was. Dat was wel weer erg pijnlijk.
    Toen gingen ze naar de andere kant en toen raakte ze een vaatje. Ik voelde het bloed er gewoon uitstromen. Toch wel de punctie afgemaakt, maar het hield niet op.

Ik moest toen een tampon in, zo'n hele lange (volgens mij wel een meter of 1,5) en omdat die op mijn urinebuis drukte en dat een vervelend gevoel gaf, moest ik ook nog een catheter in!!!!!!
    Sjonge jonge...vriendje ondertussen naar Zwolle, mijn moeder was gelukkig bij mij...
    Toen vriendje op de terugweg was, mocht gelukkig de tampon en de catheter eruit.

Liep gister echt als een oud omaatje, maar vandaag gaat het wel iets beter. Moet nog wel rustig aan doen. Verder begonnen met die heerlijke smeerbolletjes...alles voor een goed doel!
    Morgen tussen 12 en 2 worden we gebeld!

Sinja, ik snap dat je heel onzeker wordt van die digipoli! En je hebt groot gelijk dat je wat eerder belt, dan moeten ze maar wat duidelijker zijn! Ik denk aan jullie!

Nellas, vrijdag de punctie, morgen al! Fijn hoor, hoop dat ze een mooi aantal eitjes vinden!

Kleintje, succes met je nieuwe baan! Bevalt het een beetje tot dusver?!

Sikkie, jij gaat ook weer fijn beginnen! Super hoor. Dan hoef je niet bang te zijn dat je straks geen eitjes meer hebt, omdat je zo lang moest wachten! Ze zijn volgens mij heel lief daar!

Ik ga weer even plat...ben altijd zo iemand die teveel wil doen. Oh, het gaat een stuk beter, dus ik kan wel weer dit of dat!
    Maar heb strenge orders van vriendje gekregen!
    Heb van mijn zwager de box van prison break geleend, had dat nog nooit gezien. Ben nu al verslaafd!
    Dus ik heb wel wat te doen, de komende tijd!

En om 11.30 nog naar acupunctuur...

Fijne dag allemaal!

Liefs

6. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Jeetje Loesie, wat een spanning allemaal weer. Rust maar lekker goed uit meid!
    Enne, 6 eicellen, hartstikke goed hoor! Tuurlijk veel minder dan de vorige keer, maar deze zijn vast veeeeel beter!

Nellas, spannend morgen de punctie! Ik hoop ook op mooie eicellen voor jou!

Kleintje, wat jammer dat je niet echt een warm onthaal hebt bij je nieuwe baan. Ik hoop voor je dat het snel bijdraait!

Sinja, voor jou een hele dikke knuffel!!!
    Meid, hoeveel onzekerheid kun je nog hebben. Goed dat je gaat bellen. Zo lang wachten is onmenselijk!

Wij hebben in Düsseldorf ook nog gevraagd om een nieuwe zaadtest. Omdat we er maar 2 hebben gehad en dat was alweer in februari en maart. Manlief heeft zoveel vitamines e.d. geslikt dat we eigenlijk wel eens willen weten of dan nu helpt. Maar onze dokter zei: van het zaad kunnen we meestal wel wat bakken, maar jouw eitjes is een groter probleem :( En zo zijn alle ogen nu op mij gericht...
    Hoe de wereld er in een half jaar zo anders uit kan zien...

Maar niet getreurd! Vandaag ben ik weer ongi geworden (precies 28 dagen na de laatste), dus zaterdag gaan de eerste spuiten er weer in en volgende week donderdag de eerste FM!

7. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Jeetje loesie wat een verhaal weer! Gelukkig dat het nu weer wat beter met je gaat! En 6 eicellen is geen slecht aantal en al helemaal niet als er nu mooie bevruchtingen aan het ontstaan zijn! Tenslotte gaat het om de kwaliteit en niet om de kwantiteit!
    Ik duim voor mooie bevruchtingen!

Kleintje wat jammer dat het zoveel energie kost. Hopelijk gaat t in de loop vd weken nog wel beter! Hoeveel ga je straks na je verlof werken? En wanneer is je presentatie?

Sikki wat ik me afvraag: als je toch zo regelmatig ongi wordt (iedere 28 dagen) is dat niet toch best positief? Dacht altijd als je eitjes "opraken" dat dat wat geleidelijk ging, en niet pats boem. Maar goed, heb er natuurlijk geen verstand van. Wel super dat je zaterdag alweer mag beginnen met spuiten! Ik duim ook voor jouw!

Nellas succes morgen met de punctie!

Ik wilde vanochtend bellen maar dacht dat ik tot half 12 kon bellen, maar bleek alleen tussen 8 en 9 te zijn. Morgen moet vriend voor z'n 3e portie, kan dit keer helaas niet mee ivm werk (maar vriend vind het absoluut niet erg om 1x alleen te gaan) en nu twijfel ik weer of ik niet maandag bel zodat ik die laatste uitslag ook heb... wel weer balen dat het weekend er tussen zit. Loesie die digipoli maakt me inderdaad onzeker maar als je weet dat je de uitslag kan zien WIL je het ook graag zien ;) dus natuurlijk eigen schuld, had ik maar niet moeten kijken.... ben te nieuwsgierig daarvoor!

8. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    loesie meid wat een verhaal, maar goed, nu morgen goed nieuws en dan is het allemaal de moeite waard

sinja, verdorie toch, weer zo'n resultaat, wat moeten jullie je teleurgesteld voelen, maar de moed niet verlezen horen, jullie hebben nog kansen hé

sikki, hmmm vind ik wel niet zo lief van die dokter, zo alles op jou richten, zoveel invloed kan je er ook niet op hebben hé, op jouw opbrengst, maar langs de andere kant wel eerlijk, lastig
    maar wat goed van je lichaam dat je mooi na 28d ongi werd, klinkt wel alvast een goede start

kleintje, ik denk ook dat je zw, met de bijbehorende vermoeidheid en stemmingswisselingen ook niet zal helpen, ik wens je beterschap toe

en ik ben weer eens bang, vandaag beetje bruinverlies.... zucht, vervelend, ben weer zooooo bang, ga morgen gyn bellen...

9. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hey meiden,

Calani, he bah...kan me voorstellen dat je daarvan schrikt! Heb je ondertussen gebeld?! Hoop dat je snel langs mag komen en gerustgesteld wordt! Het is natuurlijk ook niet niks, 2 kleintjes in je buik...Ik denk aan je! Het is vast niks!

Sinja, jammer dat je te laat gebeld hebt! Dat heb ik nou ook altijd! Vandaag nog gebeld, of ga je tot maandag wachten!?
    Ik snap dat heel goed hoor, van die digipoli, ik zou dat ook hebben. Je wordt er heel onzeker van, maar als het nou 'goed' nieuws was, dan was je weer even gerustgesteld geweest.
    Ik zou het ook niet kunnen laten om te gaan kijken.
    Zal aan je denken vandaag, hopelijk heeft vriendje nog een redelijk portie in kunnen leveren!

Sikkie, je hebt groot gelijk dat je nog een keer een zaadtest wil (of jullie moet ik zeggen) Gingen ze akkoord, of weet je dat nog niet?!
    Oh, lees nu dat het meer bij jou ligt...jeetje meis, dat komt ook wel hard aan of niet?! *knuffel*
    Je mag morgen dus al weer beginnen met spuiten! Een sneltreinvaart is het he?! En nu maar hopen dat je een keer bij het goede station uit mag stappen!

Majo, hoe is het met jou? Kun je het allemaal nog een beetje aan? Is het al wat beter met de misselijkheid?

Jewel, nu mag je ons niet meer te lang laten wachten hoor! ;)
    Ik snap wel dat je hier soms wat minder te vertellen hebt. Maar je mag ons wel op de hoogte houden hoor, jij bent immers ons proefkonijn...wij hebben jou expres voor laten gaan, om te kijken hoe dat zwanger zijn nou eigenlijk is...en als het ons ook leuk lijkt, dan volgen wij! hihi!

Kleintje, al voorbereid op de presentatie?!
    En je nieuwe baan, wel heftig he?! Zoveel indrukken. Zijn de collega's een beetje lief voor je?!

Bright, hoe is het met jou?! Geniet je ook al een beetje van het frummeltje in je buik?

Nellas, vandaag de punctie! Zet hem op! Misschien heb je hem zelfs al gehad! Ik duim voor mooie eicellen!

Hoe is het eigenlijk met Saffie?!
    En zoe?!?
    En sabje?

Hier gaat het wel weer de goede kant op. Buikpijn is een stuk minder! Ben alleen donderszenuwachtig!
    Tussen 12.00 en 14.00 worden we gebeld en natuurlijk was ik weer ontzettend vroeg wakker!
    Ga zo maar prison break kijken, haha!

Gister weer acupunctuur gehad...ze heeft alles rustig gemaakt voor de eventuele terugplaatsing!
    En ze is zo lief dat we zondagavond ook nog een keer mogen komen.
    Ze is die dag naar haar zus in A'dam, maar ze was er rond 19.00 wel weer. Ik moest dan tegen 20.00 even bellen of ze er ook echt weer was. (niet vast in het verkeer ofzo) en dan mag ik nog even langs komen.
    Dat had echt zin zei ze, op de dag van de terugplaatsing.
    Het geeft me ook wel een heel goed gevoel!

Ik ga mijn zinnen maar verzetten...ik laat het jullie weten als er nieuws is!

Liefs Loesie

10. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Oh, meiden, wat killing...nog een kwartiertje en dan kunnen ze elk moment bellen!
    Zou het nog wat uitmaken dat mijn achternaam met de 'b' begint? Vorige keer werd ik namelijk om 12.04 al gebeld!

Hopelijk duurt het nu ook niet meer zolang!
    ook al hebben we er maar eentje! Als het maar tot een terugplaatsing komt!
    Kan me niet voorstellen dat ik met 16 eitjes zo zenuwachtig ben geweest...toen had ik meer kans van slagen dan nu en toen zat ik ook zo in de rats!

ppff...heb net de hond uitgelaten, even weg van hier...heb mobiel nummer doorgegeven, dus die had ik bij me...maar goed, ze bellen toch niet eerder!
    Dan maar even zp checken en zo maar even weer de dvd opzetten! Heb toch niks beters te doen!
    Wat zal ik me een stuk beter voelen als ik gebeld ben, met goed/redelijk nieuws! 1 of meer bevruchting!

Duimen jullie voor me!?(ook al lezen jullie dit waarschijnlijk later!)

Knuffel!

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    meis ik duim heel hard voor je!!!!

12. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Loesie, ik duim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

13. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    @Loesie: Jeetje zeg....ik kijk eens even een kleine week niet op zp en je hebt gewoon de punctie al achter de rug!! Jammer dat die zo tegenviel en wat een gedoen met die katheter enzo!!
    Spannende momenten voor jou/jullie nu....je kunt dus elk moment gebeld worden (of weet je intussen al wat?). Spannend zeg!! Hopelijk 6 mooie bevruchtingen en over paar daagjes een mooie tp. Als je min. 2 bevruchtingen hebt, worden er dan 1 of 2 teruggeplaatst? Oh ja...enne...supergoeie serie he...prison break. Seizoen 1 en 2 had ik al en al gezien en heb 3 en 4 voor mijn verjaardag gekregen, maar daar moeten we nog aan beginnen!!

@Sikki: En jij intussen ook alweer in DD geweest. Das wel even schriken als de arts daar zo eerlijk tegen je is. Niet echt het nieuws wat je wilde horen lijkt me....maar wie weet....morgen weer starten met spuiten en een supersonische 12 dgn en misschien met heel stiekem toch wel wat meer follikels dan iedereen denkt?! Ik duim hard voor je mee dat je wensen voor sinterklaas en kerst uitkomen!!

@Kleintje: Pittige week dus achter de rug met je nieuwe baan. Nou....straks dan dubbel en dwars genieten van je vrije weekend!! Hopelijk zijn het gewoon even wat opstartprobleempjes...jij moet wennen aan je nieuwe werk en collega's en anderso natuurlijk ook. Komt vast helemaal goed uiteindelijk!! Vergeet niet dat ze jou ondanks dat ze wisten dat je zwanger was en dus met verlof zou gaan wel hebben aangenomen voor die functie!!

@Sinja: Jammer zeg dat er de 2e x weer zo weing zaadcellen waren. En vandaag de 3e portie dus ingeleverd. Tjee....wat spannend zeg!! Ik hoop toch zó voor jullie dat het nu beter is!! Zou als ik jou was ook zelf gaan bellen. Wanneer vriezen ze in en wanneer niet? Kan me voorstellen dat je dat wilt weten!! Knuffel voor jullie!!

@Calani: Heb je al gebeld met de gyn? Gisteren wat bruinverlies gehad las ik...getsie...dat is dus echt niet wat je wilt zien!! Hopelijk valt het allemaal mee en is alles gewoon goed!!

@Nellas: Jij hebt w.s. de puncie ook inmiddels achter de rug. Hopelijk is het je mee gevallen!! Doe maar lekker rustig aan vandaag en laat je aar goed vertroetelen!!

Hier alles goed, op nog steeds erge beroerdheid na...maar ja...das niks nieuws. Vandaag 11 wkn. Gaat best nog wel snel. Hopelijk binnenkort dan wel minder beroed?! Hebben toch op het laatste moment dat ik zou bellen voor de downscreening er vanaf gezien. Hoe wispelturig kun je zijn, haha. Hetmaakt voor ons niets uit als het down zou zijn en het is een verhoogdrisico onderzoek. Als er een verhoogde kans uit zou komen (8 op de 10 is dan zeker down), danmoet je toch nog vervolgonderzoek laten doen wil je het echt zeker weten. En dat zou dan vruchtwaterpunctie of vlokkentest zijn met verhoogde kans op miskraam. Nou...en dat risico zullen we toch nooit nemen... Ook hebben we chromosomen onderzoek voor de start met icsi juist niet gedaan omdat zo'n kindje bij ons ook welkom is..nou ja...kortom we hebben dus ook geen extra echo meer daardoor. met 14 wkn alleen hartje luisteren bij de vk.
    Vanmiddag met 2 stellen wkndje weg naar Volendam. Wel zin in, maar ook weer niet...wordt een zwaar wknd met doen alsof ik me goed voel terwijl dat niet zo is...nou ja...ik heb maandag nog een dagje om weer bij te komen.

Fijn wknd allemaal alvast!!

Lfs Majo

14. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Meiden, GOED NIEUWS!!!
    Van de 6 zijn er 5 bevrucht!!!!! Meer dan we ooit hadden durven dromen!!!!!!!
    Ik werd om 11.59 gebeld...haha! Schrok ervan, was net even verdiept in de serie!
    Ben zooooooooooooooooooooooo blij!

Zondag om 12.55 hebben we de terugplaatsing!
    Heb nog even gevraagd hoe het ging als er geen cryo's waren, of er dan 2 werden teruggeplaatst en dat was het geval.
    Als er niets kan worden ingevroren krijgen we er 2 terug, kan er wat worden ingevroren, dan 1!

We wachten af!

Liefs een hele blije loesie!

15. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Majo, je banner klopt dan niet, of wel!??!

Liefs

16. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Loesie, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!
    Wat een goede score zeg!
    Heerlijk, ff weer alle spaning weg. Nu weer opladen voor zondag en dan de vreselijke wachtweken weer in.

Calani, bah wat naar, bruinverlies. Heb je al weer mee zekerheid?

Sinja, ik hoop dat er vandaag betere berichten voor je komen!
    En wat je zegt, ik heb zo'n regelmatige menstruatie, dat geeft me nog heel veel hoop! Ik dacht ook dat het altijd geleidelijk ophoudt. Maar ik ben dus wel heel erg bang dat het wel pats boem ineens over is. Maar zojuist gehoord dat een een foumvriendinnetje met een AMH van 0,3 en slechte zwemmers zwanger is geworden met ICSI. En ik heb een AMH van 0,39 dus het moet deze keer bij ons ook gewoon lukken!

Majo, een heel fijn weekend gewenst! Ik hoop dat je het goed doorstaat ;)
    En ik zou ook nooit zo'n downscreening doen. Maar als wij met de eicellen van mijn zus verder gaan dan is dat verplicht, omdat ze al boven de 36 is. Nou ja, maar hopen dat dat niet aan de orde komt.

Ben ook wel benieuwd hoe het met de andere meiden is waar we alweer een tijdje niets van gehoord hebben.
    Saffie, trek je het een beetje?

17. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Sikkie, dankje!!! Ja heerlijk nu die spanning weer even weg is!
    Morgenavond gaan we met mijn familie (ouders, zussen en zwagers (alweer zwangers, haha!))
    en ik heb daar zoveel zin in, maar eerst moest ik even deze verschrikkelijke dag doorkomen!

Maar wat verschrikkelijk was, werd dondersmooi! 5 van de 6!!!! Ik hoopte gewoon dat het tot een terugplaatsing zou komen, ook al was het er maar 1!

En wat fijn dat jij er ook weer beetje bovenop gekrabbeld bent! Echt moed houden hoor! Van de 100% van de stellen die een kinderwens hebben, blijft maar 5% echt ongewilde kinderloos! Bij 95% lukt het dus gewoon! En daar horen wij ook gewoon bij!
    Dat weet ik gewoon zeker!

Ik heb al lekker een rondje gebeld, wat fijn om goed nieuws te brengen zeg! haha!
    Nu maar hopen dat ik ze op mijn verjaardag ook goed nieuws kan brengen!!!

Liefs

18. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Haay,

Daar ben ik weer. Nou mijn eerste werk week zit er al weer bijna op! nog 50 minuten. En ben blij dat ik zo weer lekker naar huis kan. Jeetje wat moet ik wennen.. maar zal wel goed komen. En als ik binnen twee maanden nog niet geaard ben dan bedenken we wel weer iets anders. Heb altijd veel moeite met nieuwe omgevingen.. maar met de baby gaat het goed!

Loesie, Wat geweldig dat jullie 5 emmies hebben. Wij hadden er 7 uit 12 dus dan hebben jullie een goede procentuele score!

Calani, Hopelijk is er niks aan de hand..... Ik heb ook twee keer bruinverlies gehad. Maar dat was na een gezellig nachtje ...... Dus hoeft nog niks te zeggen. Maar toch een dikke knuffel!

Majo, Wij hebben ook geen down screening gedaan. Als of wij dan abortus of zo willen laten doen........ wij willen dit kindje zoals het is.... down of niet. En wij zijn toch allemaal zo jong, dan is de kans op down ook lager.

Sikki, Morgen al weer beginnen met spuiten! Het gaat zo ontzettend snel bij jullie. Hopelijk gaat deze poging vruchten af werpen. het liefst een ingenesteld vruchtje, ghihi.

Sinja, Wat een tegenvallers voor jullie. Maar dat betekend nog niet dat jij nooit zwanger zal worden he. Ik hoop zo dat de volgende testen beter zijn.... En wat zijn daarna de opties?

Nellas, hoe ging het bij jou???

Elif, ik zie dat jij een ernstige overstimulatie gehad hebt. dat heb ik helemaal gemist volgens mij. Verder alles goed met je?

Nou nog ff en dan lekker naar huisje! Vanavond even shoppen bij de HEMA voor de baby kamer.

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    @ kleintjevoorons, dank je wel wat lief van je berichtje.
    Ja het was best heftig, gelukkig ben ik vandaag alweer 2 weken thuis nu.
    Maar een tp hebben we daardoor niet gehad, nu op naar de cryo's.
    Ga jij dadelijk maar ff goed rusten, want dat heb je wel nodig na een dag lang werken, voorzichtig zijn hoor!
    xxx

20. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    loesie WAW PROFICIAT, goed nieuws seg, hoeraaaaaaaaaaaaa!!!!

kleintje, goed hoor, dat je eerste week erop zit, kan je nu een weekendje bekomen

majo, ook al zo beroerd, bij mij neemt het de laatste dagen sterk toe, en mijn borsten doen ook echt meer en meer pijn.... maar goed dat is denk ik wel een goed teken

en ik, ben snel snel bij de gyn mogen gaan, kleine loslatingsbloeding van 7 op 7mm maar de kleintjes lijken het hun niet aan te trekken, moet weer utrogestannen en rustig aan doen... ben zo blij en opgelucht, en oja een week lang geen betrekkingen
    knuff

Deel Deze Pagina