Pfff Calani, wat een opluchting! Maar lekker rustig aan doen nu (dus ook horizontaal stil blijven liggen )
Bedankt voor jullie lieve berichtjes! Calani, fijn dat het goed was! En zoals Sikkie zei: heel rustig aan! Laat ze lekker zitten! Kleintje, kan me voorstellen dat het je niet in de koude kleren gaat zitten! Wel aan jezelf denken he?! De rest, knuffel en tot morgen! Liefs
Loesie, wat goed zeg! 5 bevruchtingen!! Jammer dat de punctie zo tegenviel. Morgen de tp, ik hoop dat er ook nog cryo's zijn! Hoelaat heb je de tp morgen? Calani, gelukkig zitten de beebs nog goed. En idd maar heel rustig aan doen meid!! Horizontaal blijven liggen dus hihi Sikkie, jij bent nu ook alweer aan het spuiten! Hopelijk een mooie score deze keer! Wel fijn dat de arts heel eerlijk was. Dan weet je iig waar je aan toe bent. En de vorige keer ging het ook nog goed dus....Succes met het spuiten!! Sinja, balen dat je te laat met het bellen was. De digipoli heeft idd zijn voordelen en nadelen. Nu kun je het zelf opzoeken, het is toch anders als ze je het alleen aan de telefoon meedelen, vooral met slecht nieuws. Nu kun je je er nog goed op voorbereiden. Maar ik hoop dat het zaad wel goed genoeg is om in te vriezen!! Ik duim voor jullie!! Hier is alles goed. Hihi Loesie, moest wel lachen om je opmerking dat ik jullie proefkonijn ben Ik zal mijn best doen hihi De meubeltjes zijn nu allemaal geverfd dus die kunnen naar boven, en dan kan ik eindelijk met het inrichten beginnen! Heb al zwitsal geurbuiltjes gekocht voor in de kast...ruikt alles straks heerlijk naar zwitsal ! Fijn weekend allemaal!
Hey! Jewel, wat fijn dat je voor ons je best wilt doen! Haha! Lekker die zwitsalbuiltjes, die wil ik ook!!! Alweer bijna 30 weken meid, wat gaat dat snel! Fijn dat je het schilderen van de meubeltjes allemaal af is! Plaats je nog een foto als het helemaal ingericht is?! Ik heb morgen om 12.55 de terugplaatsing...gekke tijd he?! Brengt vast geluk! Hoop niet dat we te lang hoeven te wachten in de wachtkamer, met die volle blaas....pppfff...moeilijk vind ik dat altijd! We gaan vanavond uit eten en blijven dan bij m'n ouders slapen...anders wordt het zo laat terug rijden! Die wonen richting almelo en wij wonen in de buurt van deventer, dus we zitten wel iets verder van Zwolle af, maar dan maar wat eerder weg! Onderweg een flesje water leegzuipen en klaar!!! Onze golden retriever is de laatste tijd zo aanhankelijk bij mij! Hij weet dat als er een kleed of deken op de bank ligt, dat hij dan op de bank mag...en omdat ik dus na de punctue lekker met een deken op de bank lag (we hebben een hoekbank) kroop hij de laatste paar dagen de hele tijd bij mij op de bank, met de kop op mijn schoot/buik...zooooooooooo lief! Mijn beschermengel! Hij houdt m'n buik wel warm! Een schatje is het! Calani, hoe is het, is het bruinverlies gestopt?! Hoop het voor je, toch iets minder eng! Ik ga weer verder met poetsen! Liefs
Loesie, ik zal aan je denken morgen! Ik hoop ook niet dat je lang moet wachten. Ik moest ook zo nodig plassen, kon het gelukkig nog wel inhouden Wen er maar aan want als je zwanger bent moet je echt heel vaak plassen En wat lief van jullie hond! Die van ons is opzich niet aanhankelijker nu ik zwanger ben. Springt ook gewoon nog bij me op...maar van de week lag ik even op de bank en hij kwam even bij mij kijken en ging mooi voor de bank liggen. Het is dat hij niet op de bank mag liggen maar anders had hij mij wel even mogen aankruipen
Lief is dat heh loesie als onze hond( jes) zo aanhankelijk zijn. Die 2 hier van mij ook, we zeggen ook vaak tegen elkaar als we hun niet hadden! Wel heel erg spannend morgen ik ga heel hard voor je duimen! xxx
loesie, ik ga morgen voor jou duimen hoor!!! vind het zo leuk dat jij de wachtweken ingaat, het is hier tijd voor nog een zwangere!! en wat knus met jouw hond! jewel, switsal ruikt heerlijk!!!!!!!! ooo en vandaag is de angelhart toegekomen, heb één hartje heel duidelijk kunnen horen en ik denk het tweede ook gevonden te hebben maar daarbij zit mijn hartslag ertussen en snel geleverd, betaling van in belgie vorige zondag gedaan en vandaag is het geleverd leuk hoor!!
Zwitsal ruikt inderdaad heeeeeeeerlijk. Alleen ik kan er niet tegen. Krijg gelijk uitslag. Dus durf het straks ook niet te gebruiken bij onze jongen.
Hallo allemaal, Heb even een paar dagen niks van me laten horen, wel luef dat iedereen zo meeleeft. Afgelopen vrijdag de punctie gehad met een resultaat van 12 eitjes, blijkbaar waren ze zo opgezwollen dat er nog 2 follikels verstopt zaten. Voor ons is dis dit een geweldige score, tegen de 3 van vorige keer. Morgenvroeg moeten we bellen om te horen hoeveel er bevrucht zijn en geschikt, we zijn echt superbenieuwd. Punctie an sich viel wel mee, had alleen paracetamol als pijnstiller en Diazepam als ontspanner, maar daar heb ik er maar een halve van genomen omdat ik meer last heb van de sufheid de hele dag, dan die punctie van 10 minuten. Wel nog een dag of 2 wat last gehad van een gevoelige buik, zijn ook niet naar het concert geweest, zijn in plaats daarvan lekker op tijd gaan slapen, haha. Heeeeeeeeeeerlijk. @ Loesje: Over een uurtje de teruglaatsing! Goed broeden, he! @Calani: Gelukkig dat het niets ernstigs is, bruin/bloedverlies is akelig, je weet nooit wat het is. Fijne zondag allemaal!
Hey lieverds! Kom even snel vertellen hoe het is gegaan! Ik ben de trotse mama van 2 8-cellige emmy's!!!! Ze vonden ze net niet goed genoeg om in te vriezen, maar da's zwolle, die zijn nu eenmaal superstreng! Heb ze dus maar allebei teruggekregen! Ook prima! 1 cadeautje voor sint en 1 cadeautje voor mijn verjaardag! Helaas dus geen cryo's, maar dat is nu eenmaal niet anders! Ik ga eerst genieten van deze 2! Nellas, wat goed zeg! Nu maar duimen voor morgen! Hopen dat er wat mooie bijzitten! Calani, fijn dat je de hartjes gehoord hebt! Super! Hoop dat ik je achterna kom! Elif, ja fijn he, honden! Ik heb ook zoveel aan dat beest! Als je ff verdrietig bent, komt hij altijd bij me troosten! Fijn dat je weer uitzicht hebt op de cryopoging! Super! Meiden, ik ga plat...heb een rotnacht achter de rug! Liefs Loesie
Loesie, Wat fijn dat je twee mooie emmies terug geplaatst hebt gekregen. Wel jammer dat je geen cryo's hebt. Maar vergeet niet dat maar 1 op de 4 pogingen cryo's geeft. Had jij bij de vorige verse poging ook twee emmies of maar eentje? Ik ga in iedergeval vanaf vandaag elke dag een kaarsje voor je (en natuurlijk ook voor alle andere meiden) opsteken! Jullie moeten ook zwanger worden! Maar nu lekker rusten, dat heb je verdiend! Morgen gewoon weer aan het werk of ga je het nog eventjes rustig aan doen? Nou ik ga nog ff iets aan mijn presentatie doen en dan lekker naar de verjaardag van schoonma.
Loesie, gefeliciteerd!!! Ga lekker de komende tijd genieten van je kleintjes. En ik ga duimen dat ze nog heeeel lang bij je blijven! Dus geen cryo's. Toch jammer, maar ik denk zo dat je ze ook niet nodig zult hebben Nellas, gelukkig is bij jou ook alles goed gegaan. Erg goede score hoor!!! Ik ga duimen voor goed nieuws morgen! Jewel, heerlijk Zwitsal! Wij hebben dat zo af en toe ook als douchegel, voor ons zelf Ik vind babies ook altijd zooo lekker ruiken. Heerlijk lijkt het me om die geur constant in je huis te hebben (en dan van je eigen kleintje afkomstig is dan helemaaaaaaal lekker) Sinja, hoe is het met je? Hebben jullie al meer nieuws of weet je morgen meer? Kleintje, lekker bezig met je presentatie? Nog ff en het zit erop! Hier alweer de eerste spuiten er in. Begint me nu alweer tegen te staan Het rare is dat bij de eerste spuit alle gevoelens van de afgelopen pogingen toch weer boven komen. Tis toch allemaal wel kort op elkaar. Maar ja, ook dat is niet anders. Als ik nu maar wacht dan gaat er echt kostbare tijd verloren. Het is nu of nooit! Ben benieuwd naar mijn eerste FM donderdag. Hoop dat er als verrassing eens wat meer groeit!
Hey meiden, bedankt voor de felicitaties! De vorige keer had ik 1 emmy teruggeplaatst en 2 ingevroren. Nu dus 2 teruggeplaatst. Als je goed na gaat, heb ik dus 1 emmy minder dit x, terwijl er 10 eicellen minder waren! Toch wel gek! Hoeveelheid eicellen zegt dus niet altijd wat! Ik heb in principe altijd ma-di vrij. Maar de laatste tijd waren er zoveel zieken dat ik die dagen ingevallen heb! Maar heb voor mezelf besloten om nog even die dagen vrij te plannen. Wil het dit keer anders aanpakken. Niet als een kip zonder kop allerlei dingen doen, om maar niet aan de tp te denken en de tijd sneller te laten gaan. Gewoon even af en toe stilstaan bij wat er allemaal gebeurd is! Kleintje, lief dat je kaarsjes op steekt! Ben er zelf ook van! Moet er nu van mezelf 2 opsteken, hihi! Gefeliciteerd met je schoonmama! Heb je al een datum voor de presentatie?! Sikkie, wat lief dat je er zoveel vertrouwen in hebt! Ik hoop ook dat cryo's niet nodig zijn en dat het hierbij blijft voorlopig! Kan me heel goed voorstellen dat je het toch allemaal snel vindt gaan. Van de ene kant is het fijn, ivm je reserves, maar het is emotioneel ook een hele achtbaan en nu heb je niet veel tijd om alles een plekje te geven! Je kan hier je ei kwijt hoor, wij luisteren graag naar je! Heb net even heerlijk geslapen! Was ook kapot! Fijne avond lieve meiden!
loesie, PROFICIAT, leuk hoor, ook 2 tp... zo goed nieuws, en met verse emmies zijn de kansen op inplanting groter hé, ik duim hoor nellas, waw, mooie opbrengst, ik hoop dat het verder lekker zo goed gaat sikki, kan me wel inbeelden dat het je even wat veel wordt, zoals je zegt, het volgt nogal snel op elkaar maar hou het doel voor ogen, spannend, bijna een fm kleintje, fijne namiddag gewenst!
Hoop dat je gelijk hebt Calani! Als er maar eentje blijft zitten is het goed, maar twee is natuurlijk ook prima! Zou met allebei zo ontzettend blij zijn! Hoe is het met jou?! Is het bruinverlies nu helemaal gestopt?! Hoop het voor je! Ik ben gisteravond nog naar acupunctuur geweest! Ik mocht nog langskomen als ze terug was van haar dagje weg! En dat was ze! Het had nog veel zin zei ze, om op de dag van de terugplaatsing nog een keer te behandelen! Het is zo'n lieve vrouw! Ze kijkt heel mooi naar sommige dingen...ze laat mij anders naar dingen kijken! Zoals die 9 folikels waar 'maar' 6 eicellen in zaten! Ik zei dat het af en toe weleens voorkwam dat een folikel leeg was. Maar toen zei ze: En wat als ik je nou eens zeg dat er misschien al wel 3 gesprongen zijn... Toen zei ik: ja dat zou ook inderdaad kunnen! Nou, zei ze, dan zullen die 6 toch van topkwaliteit zijn! Want die hebben ze dan op precies het goede moment weggehaald! En dan denk je...goh, verrek...zo heb ik er nog niet eens over nagedacht! Zo leuk is dat! Ik ga maar rustig afwachten hier, haha! fijne dag! Liefs
Net terug van het ziekenhuis en nu dus 2 topemmy's in de buik. Uiteiendelijk waren er 9 eitejs bevrucht, dus nu nog 7 over. Hiervan gaan bekijken hoe de kwaliteit is om ze in te vriezen, en dit laten ze ons nog weten. We zijn helemaal in de wolken, geweldig vinden we het. We zijn ook zo blij dat eitje en zaadje elkaar leuk vinden, haha. @Loesie: Super voor je! Kunnen we samen de daagjes gaan wegstrepen. Heb zelf ook vandaag en morgen vrij gekregen, superaardig van m'n baas. Vorige keer heb ik maar doorgewerkt, net als jij, nu ga ik eens even aan mezelf denken, lijkt me toch beter. Fijne dag allemaal
Gefeliciteerd Nellas!!! 2 topemmy's in je buik! Geniet er lekker van en koester ze! Dat doe ik ook! Heb net ook even efamol moeder & baby gehaald...omega 3 & 6! Stond op dat het goed was voor de ongeboren vrucht! Nou die zit er, 2 zelfs! En nu hopen dat ze blijven zitten! Je weet maar nooit! En het is ook goed voor jezelf en dat is ook belangrijk natuurlijk! Wanneer mag jij testen?! Wat lief van je baas dat je nog 2 daagjes vrij bent! Lekker rustig aan doen! Liefs
Nellas, gefeliciteerd met je 2 emmy's! Zit het lekker zo naast Loesie op het bankje? Wat super dat je baas je heeft vrijgegeven. Er zijn dus toch ook nog mensen die zich wel goed kunnen inleven Loesie, de eerste dag is voorbij! Nog 13 te gaan Ben zelf nu ook maar begonnen met Etos Zwanger Worden tabletten. Heb tot afgelopen weekend altijd multivitaminen geslikt met extra foliumzuur, maar wilde nu toch eens iets anders proberen. Hoop dat de Etos Zwanger Worden pillen meer succes gaan opleveren Nog 3 dagen en dan weer mijn eerste FM!!! Heb nog een vraagje. Heb de afgelopen keren altijd 5000 EH Pregnyl gespoten en dan was er niet in iedere follikel een eitje gevonden. Nu weet ik dat het waarschijnlijk ligt aan mijn eicelvoorraad, maar kan het ook zijn dat wellicht niet alle eitjes los zijn gekomen in de follikel? Dat het wellicht beter is om met 10.000 EH te spuiten? Lees namelijk dat heel veel vrouwen ook 10.000 EH Pregnyl spuiten. Kan me voorstellen dat dit toch wel iets doet.
Zo...hier weer terug van weekendje Volendam. Leuk gehad, maar ook wel pittig op de eetmomenten en als ik eneens erg beroerd was weer. Toen wij weg waren heeft er echt een beschermengeltje bij ons huisgehouden...kwamen gisteravond terug, ging wat spullen opruimen...zag ik tot mijn grote schrik dat het strijkijzer nog aan stond!! Heeft dus gewoon bijna 50 uur aangestaan!! Echt...wat hebben wij vreselijk eel geluk gehad. Stinken in die kamer....en strijkijzer werd al bruin aan zijkanten....Nog nooit zóóó geschrokken!! Zwangerschapsdementie begint dus blijkbaar al! En hier lees ik allemaal goed nieuws.... Loesie: Gefeliciteerd met je 2 emmies!! Er gaat er vast en zeker minimaal eentje van blijven zitten!! En goed van je dat je tijd voor jezelf neemt en het rustiger aan doet dze wachtweken!! Nellas: Ook jij gefeliciteerd!! Ook de trotse eigenaresse van 2 emmies!! En dan misschien zelfs nog cryo's voor achter de han ook. Natuurlijk hopen we dat je die deze keer niet nodig bent, maar misschien ooit voor een brusje ofzo!! Calani: Gelukkig was er bij jou met het bruinverlies niets ernstigs. Doe maar lekker rustig aan hoor!! Nog even en we zijn alwer 12 wkn onderweg!! Sikki: Jammer dat het spuiten nu toch weer tegenvalt. ik hoop toch zó voor je dat je a.s. donderdag al een mooie groei hebt van wat meer follikels dan je durft te hopen!! Toi toi toi Allemaal!! Liefs Majo
Majo, wat een bak Zou maar beginnen met je huis volplakken met gele post-it's Als het nu al begint, belooft het nog wat! Gelukkig is het goed gegaan. Sinjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, hoer is het met jou?!?!?!?!?! Maak me een beetje zorgen om je.