direct beginnen met ICSI...zullen we elkaar steunen?!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Loesie1982, 19 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Hallo meiden!

Maaike, wat vervelend dat die spuit kapot ging. En wat een stomme muts zeg! Sommige mensen horen idd niet in de zorg thuis! Soms kunnen kinderen best wel eens vervelend zijn ja, maar als ze altijd lief zijn is ook weer niet leuk ;)

Majo, bij welke verzekering zit jij dan? Bij ons telt een poging al als je met de medicijnen bent begonnen. Maar ik hoor ook wel eens dat het zkh het anders declareert o.i.d. Ik hoop iig dat ik het niet hoef mee te maken...

Loesie, ben iid benieuwd hoe dat met die paranormale genezer gaat. Ik hoop dat hij wat bij jullie kan doen! Hou ons op de hoogte! :)
    Fijn gevoel is dat hè als je even mag proeven van het gezinsleven! Ik heb laatst op mijn neefje gepast en was ook zo leuk, die lekkere armpjes om je heen als hij je even knuffelt!! En idd, ik voel mij ook al een moeder, maar nog zonder kindje...

Kleintjevoorons, ik hoop ook dat je ongi eerder komt!! Blijft raar klinken; graag ongi worden...;)

Fijn weekend nog allemaal!! Moet nog even collecte lopen.
    X Jewel

2. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Weet niet of ik morgen tijd heb om langs te komen (lang leve moederdag) maar lieve Jewel, ik hoop dat er maandag lekker veel eitjes te zien zijn!

Ik duim voor je!

Slaap lekker meiden!

Liefs Loesie

3. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    @ Maaike: Gets wat balen met die puregonspuit!! dat verwacht je toch ook niet...dat ie zo ineens kapot gaat!! Succes met het spuiten, jammer dat het soms zo moeilijk gaat met de deca :(

@ kleintjevoor ons: Hopelijk komt je ongi idd eerder!! Tenzij ie met een wel HELE goeie reden pas héééél veel later komt ;) !! Over 10 mnd ofzo?! ;)

@ Loesie: Idd fijn dat we over 12 dgn weer aan de deca mogen!! Hoop idd ook dat er dit keer toch écht geen reden is om het wéér uit te stellen. 1e icsi stond gepland in sept. '08 ....kun je nagaan.... als ik dat zo ineens bedenk.. :confused:....straks dus gewoon 9 mnd verder, had liever om een andere reden 9 mnd verder geweest :) ... tsja.... niets aan te doen. Ben benieuwd naar jullie volgende ervaring bij de paranormale genezer!! Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat er zou gebeuren als je nu nog cystes zou hebben. Niet weer aan de pil lijkt mij omdat die al is gestopt, dan zou je helemaal ontregelen. Zou er maar gewoon vanuit gaan dat er straks met de startecho geen cystes zitten, daarom heb je tenslotte de microgynon geslikt.

@ Jewel: Wij zijn verzekert bij Groene Land, heb toen we net voor de punctie moesten stoppen gebeld met Groene Land en na het tig keer nagevraagd te heben en opgezocht in de paperassen daar, waren ze het erover eens dat het pas als poging telt na de punctie (gelukkig maar!!). En anders idd regelt het ziekenhuis wel wat mbt declaratie enzo, zodat er geen poging vergaat. Jij héél veel succes :thumup: met je 2e fm morgen!! Zal voor je duimen voor een súpermooie score!!

@ Mari: Ik zag in een ander topic dat jullie 5 juni het startgesprek hebben voor de icsi. Spannend...dat is het ook zo!! Nog 4 weekjes.... jij kunt ook langzaam gaan aftellen...

Allemaal fijne avond verder nog,

Groets Majo

4. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    En Jewel?? Hoe was jullie 2e FM vandaag? Weer zo'n mooie score?

Loesie...jullie morgen succes met je uitgangsecho. Hopelijk morgen dus starten met de Puregon?? Ging jij die nou spuiten? Ja toch?

Groets Majo

5. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hey!

Majo, ja ik ging puregon spuiten ja! Ik hoop ook echt dat morgen alles er goed uitziet! Maar mag ik daar een beetje vanuit gaan?!

Jewel, hoe is het gegaan?! Ben benieuwd meis!

Vandaag vertelde mijn collegaatje aan de rest van het team dat ze zwanger is. Ze had een schaal met lange vingers met daar middenin een ooievaartje met een briefje waarop stond:
    naam collega & vriend verwachten een kindje in november 2009!
    Normaal werk ik niet op maandag, behalve als er inval nodig is. Moest vandaag dus in groep 1, collega had bruiloft...hoorde ik allemaal lawaai in de koffiekamer, kom ik daar, collegaatje werd van alle kanten gefeliciteerd enz. En toen kwam er een collega bij me en die vroeg: hoe is het nu met jou meid!
    Tja...en toen barstte de bom! Ik huilen joh, de sluizen gingen helemaal open!
    Collegaatje heeft me even meegenomen en me getroost! Erg lief...later ging het wel weer!

Sprak ik nog een andere collega daarover zegt ze: Ik dacht al dat G zwanger was, maar durfde het niet te vragen...was ook zo bang dat het bij haar niet ging lukken, want ze wil zoooooo graag...en als je zo graag wilt en het lukt dan niet, dat is echt zooooo erg! Dus ben wel heel blij voor haar dat het snel gelukt is!!!! Want wat zou ze dat erg vinden, als het niet zo makkelijk ging!
    Naaaaaajaaaa zeg!!! En wat wil ik dan?!
    Is het bij mij zo, van als het komt is het leuk, maar het hoeft niet persee! Was echt helemaal verbaast! Had er eigenlijk wat van moeten zeggen, maar stond helemaal perplex!

Maar goed, het biljft moeilijk he, voor sommige mensen om ons heen, om te reageren! Ik neem het ze maar niet kwalijk!

Hoe is het met de rest van de dames?!

Fijne avond! En ik laat morgen weten hoe het gegaan is!

Liefs Loesie

6. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Oh, nog even bij de weg (by the way)

De afspraak van de paranormaal genezer is verplaatst van donderdag naar maandag...

En...ik ben nog steeds niet ongesteld. Normaal werd ik als ik vrijdag laatste pil slikte, maandag ongesteld, nu heb ik donderdag laatste pil geslikt...dus zou het nu moeten zijn!
    Maar misschien sla ik het wel over! Dan hoop ik dat ik mijn laatste menstruatie voor 9 maand heb gehad, haha!
    Zal het morgen even navragen!

Ik ga lekker slapen, spannend dagje morgen! Over 12 uur weten we meer!

Welterusten!

Oh Jewel, heb het in het andere topic gelezen hoe het is gegaan! Super toch, morgen weer! Spannend hoor, dan schiet het mooi op he?!

Liefs Loesie

7. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Ben niet van plan om dit topic alleen vol te kletsen dames, haha! Grapje, ik heb gewoon niks beters te doen en jullie wel! :^o

Maarrrrrrr...ik ben vanmorgen naar het ziekenhuis geweest en....
    WE MOGEN DOOR!!! =D> Joehoe! Vond het toch wel even spannend hoor! Maar de gyn zei dat ik goed mijn best had gedaan, haha (geen flauw idee waarmee) en dat alles er keurig uitzag!
    Ze waren zooooo lief voor me (had een gyn en een IVF-verpleegkundige) Ze leefden echt met me mee! :oops:
    Nu mag ik vrijdag beginnen met puregon 200IE...En dan heb ik 23 mei mijn 1ste fm. Da's op een zaterdag, want ze hadden vrijdags geen spreekuur...hij heeft wel gezegd waarom, maar drong niet tot me door.
    Dan zouden ze kijken hoe de eitjes groeiden en als alles voorspoedig liep, dan in de week daarop de punctie! Krijg er kriebels van! :D

Weer een stap verder, nu weer naar vrijdag toeleven en dan naar die zaterdag erop! haha, ik leef van moment naar moment, hebben jullie dat ook?! :(:

Heb alleen wel een vraagje, heb 3 pakketjes puregon van 900IE en 1 van 300IE...kan dus 4x met die van 900IE...da's 12 dagen en 1x met die van 300IE da's 1 dag
    Dus heb ik in totaal voor 13 dagen...is dat wel lang genoeg?! :confused:
    Hoelang spuit je gemiddeld voordat je je punctie krijgt?!
    Heb als ik mijn 1ste fm heb 9 dagen gehad...zou ik dan nog maar 4 dagen moeten voordat ik mijn punctie heb?! Snappen jullie wat ik bedoel?!

Of kan ik ook als ik 4x 200IE heb gespoten en er zit nog 100IE in, dat ik die dan eerst spuit en dan bij het volgende ampul weer 100IE spuit?! :(:

Anders bel ik volgende week wel even naar het spreekuur, moet anders dan even weer bij de apotheek bestellen!

Meiden, een fijne dag, ik ben lekker een dagje vrij. Heb van de vriend van mijn zus de 1ste 5 seizoenen van friends op dvd te leen gekregen, dus ga eens even een flink begin maken! =P~

Liefs loesie

8. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Hey Meiden!

Sorry sorry sorry, dat ik gister niet even gemeld heb hoe het ging :oops:

Vandaag had ik weer een Fm en het zag er nog steeds goed uit! Waarschijnlijk 8 follikels, ik zelf had gehoopt op meer, maar de arts zei dat het heel goed was! Daar ga je dan ook maar vanuit...;)
    Ik heb nog een foto van mijn rechtereierstok gekregen met daarop de follikels, best wel grappig om te zien. Donderdag heb ik de punctie! Vanavond om half negen de Pregnyl...en dan zaterdag de terugplaatsing!! Begint nu echt spannend te worden! Hier hebben we zolang op gewacht!!

Loesie, je kunt idd als je nog 100IE over hebt dat inspuiten, en dan 100IE van de nieuwe ampul, dan moet je wel 2x spuiten....Ik heb het ook gedaan, ik heb alles opgeschreven en uitgerekend en had een briefje daar stond alles op. Als ik gespoten had dan streepte ik die dag door, en kon ik precies zien hoeveel er nog in de ampul zat. Maar denk er wel om dat er soms ook een beetje verloren gaat, dus als je nog precies honderd er in hebt zitten dan zou ik 50IE spuiten en van de nieuwe ampul 150. Ik hoop dat ik het wat duidelijk uitgelegd heb...

Ik reageer later even op de rest, moet weer weg!
    Nogmaals mijn excuses voor mijn late reactie....Ik hoop dat jullie het mij kunnen vergeven? :)
    Liefs Jewel

9. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Oooooooooooh JEWEL!!!! Wat spannend zeg!!! Hier heb je inderdaad zolang op gewacht! Super zeg, ik duim heel hard voor je!
    Ik heb vannacht gedroomd dat er 5 folikels waren bij mij, dus 8 is zeker een hele goed score! Wie weet wat voor mooi beebje daaruit kan komen!!
    Leuk dat je een foto hebt meegekregen! Ga ik ook vragen als ik mijn fm heb! Lijkt me toch wel grappig! Nog een paar dagen en dan zit je zo op het wachtbankje joh! Ik hoop dat dit een goed topic is en dat er veel blije nieuwtjes komen!

Door alle spanningen was je vast dit topic even vergeten, maar als je belooft dat het niet weer voorkomt, dan zij het je vergeven! (grapje hoor, dat vergeven niet, dat meen ik, maar het stukje ervoo!)

Heb zelf toch nog even gebeld met het spreekuur van de IVF-verpleegkundige en zei zij (hihi, andersom, zij zei) dat ze altijd voor 12 dagen meegeven en als na je 1ste fm blijkt dat je niet genoeg hebt, ze dan weer opnieuw een recept meegeven. Ze zei ook nog, want het kan ook zijn dat ze na de 1ste folikelmeting de punctie plannen! Wow...spannend!
    Maar het klopte dus wel, ze doen dit voor de zekerheid, want puregon was nogal duur...ja dat zag ik! €1200 nog wat voor ampulletje van 900IE!!!! Dat is nogal wat!

Zooo...weer een berichtje erbij...ben hard op weg om elite member te worden (of wat ben je ook alweer als eerst) ik ga mijn plaatje ook even veranderen, want Jewel en ik lijken wel verdacht veel op elkaar zo!

Doeidoei!
    Liefs Loesie

10. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Loesie en Jewel: Het is wel lekker spannend bij jullie... Kan me nog niet voorstellen dat ik dat straks ook allemaal ga door maken. Ik heb inderdaad ook gonalf voor 12 dagen en als meer nodig is dan krijg ik een nieuw recept. I

Ik heb trouwens vandaag alle medicijnen in huis gehaald... Jeemig wat een berg. En het is inderdaad goud waard. De assistente zei nog tegen mij dat ik een eigen bijdrage moest betalen. Ik kreeg het al even benauwd. maar het was maar €16,08. Nou daar ga ik niet dood van. Wel raar want ik heb nu echt het gevoel dat het echt gaat beginnen. Maar als ik dan weer de verhalen van jullie hoor dan staat me nog wel het een en ander te wachten.

11. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    hey meiden,

Kleintjevoorons: fijn hoor dat je al je medicijnen in huis hebt.......laat de ongi maar komen, volgende week toch?? Ik schrok ook bij de apotheek toen ze dat zeiden....ik moet 5 euro betalen....pfffff is gelukkig niet veel haha

Jewel: mooie score meid....8 follikels (misschien worden het nog wel meer). Wat spannend zeg dit weekend al de terugplaatsing, ga voor je duimen!

Loesie: kei fijn dat je eindelijk mag beginnen.....eindelijk zeg! Ik spuit ook altijd mijn ene ampul op. Ik had vandaag nog maar 125 E in de ampul zitten, die heb ik eerst opgespoten en daarna 25 E uit de andere ampul. Je moet dan wel 2 x spuiten maarja. Succes!!

Hoe is het met jou Majo.....toch ook in afwachting van ongi.....ik haal af en toe iedereen door elkaar. Hoop dat alles goed met je gaat.

Hier alles wel okey......vandaag met Luca in het zkh geweest. Hij moest aan keel- en neusamandelen geopereerd worden. Wat was ie toch zielig vanmiddag zeg, zoveel pijn en hij kwam erg lastig uit de narcose. Ik zag erg tegen die narcose op! Gelukkig zit het er weer op en ligt ie nu lekker te slapen.
    Donderdag mijn eerste FM.....brrrr ben best zenuwachtig.

Nou lieve meiden ga nog wat administratie doen en daarna op het bankje liggen.

xxxx Maaike

12. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hey meiden,

Ben even helemaal hyper na het nieuws van vandaag, dus ben veel te vinden hier!

Kleintje, wat fijn dat je alles in huis hebt, maakt het toch wat echter allemaal he?! Tenminste, dat had ik wel! Hopen dat je snel ongesteld wordt! Het gaat dan echt snel hoor!!

Maaike, wat zielig voor Luca dat hij zijn keel- en neusamandelen eruit moest laten halen! Vervelend, die narcose! En het doet inderdaad pijn. Heb voor 3/4 jaar terug mijn keelamandelen er nog uit laten halen, omdat ik om de 3 maand keelontsteking had. En dat is echt geen pretje...arm jochie! Hopelijk voelt hij zich snel weer beter!
    Spannend dat je donderdag je eerste FM hebt! Ik hoop dat er veel eitjes te zien zijn! Ik duim voor je!

Meiden, ik ben moe, knallende koppijn en erg emotioneel! Krijg toch last van de bijwerkingen...moet nog wat worden als ik met puregon begin, haha!

Fijne avond!
    Liefs Loesie

13. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Hey Meiden,

Ben ik weer!
    Loesie, ik zal het niet weer doen hoor ;)
    Ben je ondertussen al ongi geworden? Zul je altijd zien, als je ongi wilt worden dan wordt je het nooit...
    Is er ook een reden dat je 200IE Puregon moet spuiten? Is een vrij hoge dosis toch?
    Ik heb 13 dagen Puregon gespoten, ik heb nu nog 450IE over. Wat moet je eigenlijk doen met de overgebleven medicijnen? Want er stond op dat ze na opening nog 4 weken houdbaar zijn...Ik zal donderdag wel even vragen hoe dat gaat.
    Spannende tijd voor jou nu ook, en straks hopenlijk een mooie score bij de eerste FM! En idd vraag ook zo'n foto van de eitjes :D Is een leuk aandenken.

kleintjevoorons, de medicijnen al binnen!! Is echt veel he? Ik schrok ook al toen ze zei dat ik betalen moest. In een ander topic moest iemand het hele bedrag eerst betalen en later kreeg ze dat dan terug van de verzekering, dat was ong €1100!! Maar gelukkig hoefde ik maar € 9 te betalen...Ze zijn echt duur die medicijnen, 12 ampul Puregon al € 800! Je mag je inboedel verzekering haast wel bijstellen....hihi
    Het is bij mij tot nu toe erg meegevallen, ik weet natuurlijk niet hoe jij erop reageert, maar de tijd gaat wel snel voorbij! Voor je het weet heb je de eerste FM al...
    Wanneer moest je ook al weer ongesteld worden?

Maaikie, is altijd zielig he als kleine kinderen onder narcose moeten. En vooral als moeder zijnde moet het ook zwaar zijn denk ik. Moest hij neus-en keel amandelen er tegelijk uit? Hoe is het nu met hem? Lekker aan de ijsjes? Mocht ik vroeger toen wel :)
    Donderdag de 1e FM! Hoe voel je je? Al last van je stokken? ;)
    Is je man alweer wat opgeknapt?

Majo, hoe is het met jou? Kun je het wachten nog wat volhouden? ;)

Saffie, hoe gaat het met het spuiten? Voel je je nog goed?

En met de rest ook alles goed?

Ik zal me klaarmaken voor de Pregnyl.....
    Fijne avond nog!
    x Jewel

14. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Jewel, je hebt hem gezeg als het goed is he?! 20.30 toch?!
    Deed het pijn?!

Ik ben nog niet ongesteld geworden, maar het hoeft van mij ook niet persee hoor! Als Majo zegt dat het kan kloppen dat je niet ongesteld wordt, dan geloof ik het! haha!
    En er zit ook wel wat in! Ben het vergeten te vragen vandaag, maar kijk zo even of het in de folder staat!

Bij mij was de puregon €1200,-!! Ik weet niet waarom ik 200IE moet spuiten. Toen ik Clomid moest slikken was dat omdat ze wilden kijken hoe mijn lichaam reageerde op hormonen. Aan de hand daarvan hebben ze denk ik bepaald dat het 200IE moest worden!
    Ik moest ook een eigen bijdragen betalen bij de apotheek, schrok me kapot toen ze met die rekening aankwam, maar was maar €10,98! Dus had het zelfde als jullie!

Ga weer lekker bankhangen!

Knuffel!

15. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Bedoelde, je hebt hem gezet als het goed is!!

16. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Halloa Allemaal,

Zóóó... wat een berichteninvasie ineens!!! Gezellie zeg!!!

@Loesie: Fijn dat je door mag met de Puregon, meid!! Nou wordt het echt voor het eggie he?! Nu wordt je ook niet meer ongi hoor denk ik!! Ik werd idd ook niet meer ongi toen ik met de deca was begonnen en toen na paar dgn pil stopte. Hopelijk idd komende 9 mnd niet, ;) Vreemd he..hoe ze bepalen hoeveel IE iemand moet spuiten en wàt iemand moet gaan spuiten. Ik spoot vorige keer 150 IE gonal-f, blijkbaar voor mij teveel -> overstimulatie. Maar deze keer moet ik wel wéér gonal-f spuiten, dosering denken ze nog steeds over na ;) die zal ik 2 juni wel horen als ik de uitgangsecho heb en de gonal w.s. weer mag gaan spuiten. (zul je zien dat de gyn die dan dienst heeft eerst nog weer op de valreep moet overleggen met m'n ivf-arts....zo gaat dat toch altijd in ziekenhuizen :) ik spreek uit ervaring ;) Zal dan eens vragen hoe ze bepalen welke hormonen je moet gaan spuiten en hoeveel IE. Denk dat gewicht er misschien ook mee te maken heeft? Kan me dat zo voorstellen, als ik bijv. denk aan insuline bij diabeten, dat gaat ook in IE en heeft vaak met gewicht te maken. Wordt dus vervolgd....zal het 2 juni vragen. Ben zelf ook wel nieuwsgierig namelijk!! Vervelende situatie zeg trouwens op je werk. Wat kunnen sommige mensen toch bot reageren :confused: Nou ja... je moet maar zo denken....jouw tijd komt nog wel :D !! Hopelijk krijg je niet nog meer last van bijwerkingen, dat lijkt me namelijk zó vervelend!!

@Jewel: Mooie score hoor :) Succes met de pregnyl vanavond!! En dan donderdag de punctie. Dan zul je zaterdag ofzo wel de tp hebben? En dan heerlijk plaatsnemen op het wachtbankje. Spannend allemaal hoor!! Leuk dat je een foto van je eierstok gekregen hebt!! Hier alles prima met het wachten hoor!! Ben er al helemaal aan gewend he....we wachten hier dus vrolijk verder!!

@kleintje: Dus...jij ook de hele reutemeteut in huis!! Halve koelkast meteen vol ;) !!
    Dan wordt het wel wat echter voor je gevoel he?! Ik hoop voor jou dat de rode duivels :evil: óf toch stiekum nog 9 mnd wegbijven ;) of dat ze anders maar supersnel mogen komen en je dus gauw kunt beginnen!!

@Maaike: Hoe is het bij jullie? Met je man weer alles ok?? Sneu zeg voor Luca....hééééél véééééél ijsjes laten eten!! Jij donderdag je eerste fm!! Spannend hoor!! 'k ga hard voor je duimen voor een mooie score!! Ik ben gelukkig niet meer wachtende op mijn ongi, ben nu aan de pil (geeft niet hoor...snap best dat je iedereen door elkaar haalt, veel dames, veel verschillende behandelingen, veel verschillende stadia).

Hoe is 't met de overige dames? Toch wel alles goed mag ik hopen? Begin jullie een beetje te missen hier!!

Toedels!! Liefs Majo

17. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Pfff...hij zit erin! Ging het ook nog bijna mis...Het breken van de ampul met vloeistof ging niet goed, het glas brak in kleine stukjes en er bleef een stukje glas aan de binnenkant zitten, niet in de vloeistof, maar vertrouwde het toch niet. Gelukkig had ik nog een ampul! Maar daar ging het breken ook niet goed, maar niks in de vloeistof. Het zetten ging ook goed, alleen voelt het vervelend als je de vloeistof erin gaat. Maar het is gelukt!

Majo, fijn dat jij dan niet ongesteld wordt. Misschien heeft het ook wel met het soort medicijnen te maken. Ik moest Lucrin spuiten...

Nou dames fijne avond nog!

18. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Loesie: Direct icsi -> 1e poging -> 16/4 pil gestart -> 4/5 start decapeptyl -> 7/5 stop pil -> 12/5 uitgangsecho: door -> 15/5 start puregon 200IE -> 23/5 eerste fm
    Maaikiexxx (Maaike): 6x iui mislukt -> 1e icsi -> 16/4 pil gestart -> stop pil 2/5 -> decapeptyl 6/5 -> puregon 07/5 -> 14/5 1e fm
    Majo: Febr. '06 pil gestopt -> mmm nov. '07 -> direct icsi -> 1e icsi febr. '09 gestaakt overstimulatie -> 29/4 start 2e x 1e icsi microgynon -> 22/5 decapeptyl -> 2/6 startecho.
    Mari: 19/4 TESE -> 4 strootjes -> 1e icsi wanneer beginnen?
    Kanjer (Renata): 1e icsi april '09 mislukt -> 2 cryo's in vriezer -> 27/4 gesprek: ongi afwachten, dag 8/9 eitje volgen voor tp
    Zoe: Bezig sinds juli '07 -> 1e icsi febr. '09 mislukt nog 9 cryo's in vriezer -> 13/4 1e cryo tp mislukt, nog 8 cryo's in vriezer -> in mei weer cryo tp
    Saffie: 3x iui mislukt -> Nu pil slikken 1e icsi -> 6/5 decapeptyl -> 18/5 Puregon
    Jewel: Dec. '06 pil gestopt -> juni '08 mmm -> nu 1e ICSI -> 18/4 lucrin -> 30/4 puregon -> 7/5 eerste fm -> 11/5 2e FM -> 12/5 2e fm -> 14/5 punctie
    Kleintjevoorons: Jan '08 serieus begonnen -> Jan '09 mmm -> 6 mei intake icsi, wachten tot ongi en dan beginnen!!

Zó!!! Weer even een updateje na al dit goede nieuws!!! En weer even een paar pagina's naar voren ;) Blijven we wat beter bij met z'n allen!!

19. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Jeetje Jewel... wat een toestanden zeg met het ampulletje. Hebben ze daar trouwens in het zkh nog uitleg over gegeven? Is namelijk een makkelijke tactiek voor het openbreken ervan!! Maar ja...die moet je dan wél weten ;) Maar gelukkig is het goed gekomen!!
    Ik denk idd ook dat het met de soort hormonen te maken heeft hoor, wel/niet ongi. Maar vind het allang prima als ik nu voorlopig niet meer ongi wordt, hahaha.

Groetzels!!!

20. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Ja ze hebben het wel uitgelegd en ik had ook zo'n dingetje waar je het mee kon breken, maar ik denk dat ik wat te hard geknepen heb, want de ampul met poeder ging wel goed. Vriendlief moest de 2e doen, maar die brak dus ook niet goed...Maar ja het is gelukt en daar gaat het om ;)

Deel Deze Pagina