Loesie, NEEEEEEEEEEEEE, dat mag niet hoor!!! Misschien zet het niet door? Weet wel dat het de vorige keren ook heeft doorgezet, maar ik kan het gewoon niet geloven. Hoe kan dat nou?!?! Tja, wie het weet mag het zeggen... Hebben jullie binnenkort wel een evaluatiegesprek staan. Misschien laten onderzoeken hoe het kan dat het iedere keer zo snel na de tp misgaat. Ik weet het wel, je hebt er nu helemaal niets aan. Een hele dikke KNUFFEL meid!
Muppet, voor jou goed nieuws! Eindelijk, dat mag ook wel een keer. Dus nog twee weken en dan de intake. Gaat er eindelijk wat gebeuren!!! Hou ons op de hoogte! Jewel, ik snap het wel hoor dat je hier wat minder bent. Wat moet je er ook eigenlijk op zeggen he. En jij moet vooral blij zijn dat het bij jou allemaal goed is gegaan en genieten van je laatste weken zwangerschap. Tis niet de bedoeling dat je verdrietig van ons wordt! Onze tijd komt nog wel! Meriam, spannend, jij ook de punctie morgen! Heel veel succes! Volgens mij had ik ergens gelezen dat je heel veel eitjes hebt. Laat je weten hoe het is gegaan? Ik word weer enorm nerveus voor morgen. Heb van de 3 puncties nu twee keer slecht nieuws gekregen. Ben dus wel weer bang wat er gebeurt als ik morgen in het kamertje wakker wordt. De eerste keer zeiden ze, we hebben slecht nieuws, we hebben niets gevonden want alle eitjes zijn al gesprongen. De tweede keer zeiden ze, we hebben slecht nieuws, we hebben maar 1 eitje gevonden. De derde keer waren er gelukkig 4 eitjes, maar wat gaat morgen me brengen?!?!?!?! Met alle slechte voortekenen...
Loesie, wat verschrikkelijk. Het is niet eerlijk. Hopelijk zet het niet door en is het een innestelling. Sikki, Heel veel succes met de punctie. Muppet, Fijn dat er niks aan de hand is, kan je je helemaal gaan richten op de ICSI. Sinja, Hoe is het met jou meid? hebben jullie al een beslissing genomen?
Loesie nee, dat was niet de afspraak! Bah, wat verschrikkelijk, weet wel hoe je je voelt. Meer dan een week tussen hoop en vrees en toch hoop je stiekem wat meer dan dat je vreest. Ff rustig aan doen en je weer langzaam, over een tijdje gaan verheugen op de volgende poging. 3 maal is scheepsrecht toch? Hier is de eerste week voorbij, heb voortdurend een soort zeurend gevoel in m'n baarmoeder, kan me niet goed herinneren of het ongi-pijntjes zijn of wat anders en hoe langer ik erover nadenk hoe minder zeker ik ben. De akeligste week komt eraan.....
Bedankt voor jullie lieve woordjes... Het zet inderdaad nog niet echt door, maar goed, moest eigenlijk nog wachten tot as zondag, dus het heeft nog tijd genoeg om door te zetten! Het kwam wel even als verrassing ja... Nellas, alle hoop is gevestigd op jou! Het is hier al zolang geleden dat iemand zwanger was! 7/8 weken ofzo? Sikkie, ik had een vraagje over dusseldorf! Hoe gaat dat met de fm's? Zijn die ook daar, of heb je die in een ander ziekenhuis? En kan je daar ook s middags terecht?! Hoe doe jij het anders met je werk? En hoelang is het rijden voor jou? Heb het vandaag opgezocht en het is voor ons 1 uur en 3 kwartier rijden. Heb het er met vriendje over gehad om toch misschien na de 3e poging naar dusseldorf gegaan. Voor de cryos en voor de ah! (zo heet dat toch, afgekort?!) Maar het is denk ik moeilijk met mijn werk, omdat ik dus voor de klas sta...van de andere kant, mijn collega heeft ook een moeilijke tijd met gezondheid, (zwanger raken lukte niet, allemaal onderzoeken, veel verklevingen en darm- en blaasproblemen) en die heeft nu een juf naast haar staan, om haar op te vangen zeg maar. Het zal al met al 3 of 4 dagen in beslag nemen, die fm's enz....dat moet toch lukken! Alvast bedankt voor de reactie! Wij gaan zo even naar schoonouders...fijn, om dan te vertellen dat het niet goed zit! Bah! Morgen lekker naar mijn zus en woensdagmiddag komt mijn andere zus bij mij op visite! lekker wat te doen! Fijne avond meiden! Jullie zijn schatten! Liefs Loesie
Kom even snel binnenwippen. @Loesie: Sterkte meis, hoop dat het toch niet doorzet en dat het iets positiefs is dit keer. @Sikki: Succes morgen!! Ik duim voor goed nieuws!! @rest Dikke digiknuf
He meiden, Loesie allereerst een hele hele dikke knuffel. Wat een verdrietig nieuws weer... vind het echt zo erg voor jullie.... Heel veel sterkte samen.... ik denk aan jullie! Sikki jij ook heel veel succes morgen, ik duim voor dit keer goed nieuws. Het is moeilijk om positief te blijven na zoveel tegenslagen, ik hoop het zo dat jullie morgen goed nieuws horen! Succes en sterkte! Nellas voor jouw wordt het ook spannend! sterkte de laatste wachtweek! Ons weekend was echt heerlijk! Hotel was super gelegen en zijn heeriljk uit eten geweest en lang zitten natafelen. Wilde gister net komen vertellen hoe en wat toen er bezoek binnenkwam. Dus vandaar vandaag even hoe het was nou wij gaan maar gewoon door... hebben het laten bezinken en wij denken dat die arts assistent gewoon voor haar beurt heeft gepraat. Woensdag had het volgens haar geen zin om verder te gaan en konden we het beter laten onderzoeken. Maar toen had ze zelf net de uitslag gezien en moest ze het nog met de 'echte' gyn. overleggen. Donderdag had ze overlegt en werd het hele verhaal opeens anders. uroloog zou geen zin hebben nu en waarom niet door met de volgende poging. Het voelde eigenlijk niet goed, tot ik me vandaag heb aangemeld.Ben namelijk weer ongi en we mogen starten.... Voordat ik begin met de deca hebben we nog wel een laatste zaadonderzoek. En morgen gaat vriend toch naar de huisarts om naar zijn bal te laten kijken/voelen omdat ie zoveel steken heeft. Kijken wat hij ervan zegt (toch naar de uroloog of niet? we weten het niet) vooralsnog heb ik er weer zin in en zie ik het ook weer stuk positiever in! 20 december begin ik als het goed is met de deca en 3 januari met de puregon
Hey meiden, Bedankt voor jullie lieve woorden! Het heeft nog steeds niet doorgezet...heel af en toe een heel innieminnie klein beetje bruin slijm, maar verder gewoon schoon...ben bang dat het door de bolletjes komt dat het niet doorzet! Heb niet echt hoop dat het goed komt! Sinja, wat fijn dat je weer mag beginnen! Ik denk inderdaad dat die arts-asisstent voor zijn beurt heeft gepraat! Toch nog eerst een zaadonderzoek, hoop zo erg dat die wat beter is dan de vorige! Super dat je het wat positiever inziet! Dat is goed voor je! Meiden, kom vanavond terug, ga nu mijn nichtje van school halen!!! Liefs mij!
@ loesie de duimen draaien hier hoor. @ sikki hoe was jou punctie? heb vanmorgen de punctie gehad en pff het was pijnlijker als de vorige keer. maar ze hebben 11 eicellen weg gehaald dus dat is super en het zaad van me ventje was ook goed dus nu afwachten of we een tp hebben vrijdag. hoe is het hier verder met jullie? ik ga nu lekker even rusten. tot straks
Meriam, superscore 11 eicellen! Dus nu maar afwachten hoeveel eitjes er bevrucht zijn! Krijgen jullie vrijdag ook pas te horen of en hoeveel er bevrucht zijn, of krijg je eerder een telefoontje?!?! Liefs
Hey meiden, Ben even weer met beide voeten op aarde gezet. Lees net mijn mail, staat er een mail van de directeur met als titel: dramatisch ongeval. Blijkt dat het zoontje (12) van mijn collega uit groep 8, overleden is door een treinongeval. Ze wilde gaan kijken bij de voetbaltrainig van hem, was hij niet aangekomen. Heeft ze haar exman gebeld, beetje ongerust, wat gaan zoeken, komt ze thuis, staan daar 2 agenten. Ben er naar van...gisteravond gebeurd! Was zo'n lieve jongen, heb hem laatst nog gesproken! Kwam weleens met mijn collega mee! Het was ook haar enigste kind, omdat na veel problemen haar baarmoeder eruit is gehaald. Ze was altijd zo lief voor me, omdat ze zo goed wist hoe het voelde...ben er echt kapot van... Liefs
Meiden, zitten jullie goed........ Er zijn maar liefst 8(!) eicellen gevonden Ik heb echt geen idee waar die allemaal vandaan komen (en wat de kwaliteit allemaal is), maar voor nu maakt het me even niet uit en geniet ik van m'n mini-overwinning! Gisteren lekker naar een hotelletje in DD gegaan, lekker gegeten, nog een paar wijntjes en heerlijk geslapen. Vanochtend lekker op tijd in de kliniek en toen dus het overdonderende nieuw, 8 follikels aangeprikt en 8 eicellen! Morgen na 10 uur bellen voor de bevruchtingen en de tp. Want jaah, ook die mag doorgaan! Heb nu voor het eerst ook een beetje last van m'n buik en heb vrij heftig bloedverlies. Die arts heeft volgens mij goed gezocht Meriam, wow, 11 eicellen, super hoor! Loesie, je kunt beide doen met DD. De eerste 2 pogingen heb ik icm NL gedaan, maar met ons streekziekenhuis was me dat toch niet goed bevallen (ik ben niet echt een standaard gevalletje ). De vorige en deze heb ik geheel in DD gedaan (dus alles echo's ed). Voor ons is het 1.30 uur rijden. Tis even een gedoe, maar ik heb het er voor over gehad. Je moet zo'n 5x er naar toe (uitgangsecho, 2 FM, punctie en tp) Ik nam dan halve dagen vrij van m'n werk. En ze vriezen echt alle bevruchte eicellen in! Ik hoop dus nu ook stiekem op wat cryo's. Maar let wel op met de verzekering (ik zit mij Menzis). Ik krijg 1179 als ik de combinatie DD en NL doen en ik krijg 2689 als ik alles in DD doe. Scheelt nogal een boel geld. En de rekening in DD maakt niet uit of je alles daar hebt gedaan of alleen de punctie en tp. Het kostte ons allebei 2300 euro (excl. assist hatching en narcose). Maar Loesie, deze poging is misschien nog niet voorbij... Sinja, wat goed dat je alweer mag beginnen! Spannend hoor! Moeilijke keuzes die jullie moeten maken zeg. Maar wel goed dat je vriend toch ook nog even langs de huisarts gaat. Ik zou toch wel bij de uroloog langsgaan. Hij hoeft toch niet direct zich te laten behandelen. Praten en onderzoeken kan altijd. Mijn man heeft ook een onderzoek bij de uroloog gehad. Heb heeft geen behandeling opgeleverd, maar we weten wel precies wat er mis is. Maar met jullie positieve instelling gaat het in ieder geval goed komen! Nellas, de tweede ww in. Brrrr, spannend!
Wauw sikki wat goed zeg!!! 8!!! stuks nou daar moeten mooie wondertjes uitkomen! Loesie jeetje zeg, wat erg Eerst heb je als ouder zoveel angst en dan word je angst een nachtmerrie!! Heel veel sterkte
sikki 8 mooi hoor. loesie pff wat een nachtmerrie idd heb er geen woorden voor. we worden vrijdag pas gebeld of er een tp is niet eerder dus moeten echt even 3 dagen wachten.
@Sikki: You go girl!! Helemaal super de super dat je gewoon 8!!! eicellen had zeg!! Hiermee in elk geval alvast gefeliciteerd!! Hopelijk beloofd dit goede nieuws evenvel voor de rest van de poging en zet het nieuws zich zo door!! Spannend...morgen hét telefoontje!! Duim duim duim!! Vandaag in elk geval alvast even flink genieten he van deze prestatie!! @Loesie: Oh nee toch...dat ga je toch niet menen he....toch niet deze poging ook mislukt? Staat wel in je onderschrift zo, maar in de stukjes die je gepost hebt lees ik tnt nergens dat het ook echt heeft doorgezet?! Ik hou hier dus heel stiekempjes nog wel een klein beetje hoop voor jullie!! En wat een verschrikkelijk nieuws zeg van die collega....wordt er gewoon beroerd van als ik zoiets lees....bah!! @Sinja: Fijn dat jullie zo'n leuk wknd hebben gehad in Scheveningen. En jullie gaan dus toch starten met poging 2. Wel goed dat jullie voordat je gaat spuiten nog een zaadanalyse laten doen. Ik duim héél hard dat er in elk geval een paar goede zaadjes tussenzitten. Tenslotte heb je er maar een paar nodig. (kijk bij ons....8 zaadjes maar gevonden en embryo's alle 4 van matige kwaliteit). @Saffie: Logisch hoor, dat je even geen puf hebt om hier te posten. Neem maar lekker de tijd voor jezelf!! @Muppet: Joehoe!! De uitslag v/h chromosomenonderzoek was dus ook goed!! En over 2 wkn dan dus éindelijk de intake. Hebben jullie al enig idee van wachtlijsten voordat je echt knt starten? @Nellas; Nog een weekje te gaan voor jullie....wat spannend!! Idd jammer dat jullie geen cryo's hebben. Hadden wij beide keren ook niet, vond het toen ook zeer teleurstellend!! Maar schijnt dat ze maar bij 1 op de 4 cryo's overhouden.... @Sabje: Jij dus over 2 wkn de eerste echo....kan me voorstellen dat je daar naar toeleeft!! @Meriam: Jij ook vandaag de punctie gehad. Jammer dat 't wat tegenviel, maarre....wel 11 eicellen gevonden!! Maar over 3 dgn pas de uitslag? Pfff...wat laten ze jullie lang wachten zeg!! @Jessy: Helaas (omdat je ook in de mmm zit) voor jou welkom hier.....hopelijk kun je hier je ei kwijt en heb je steun aan de ervaringen van anderen!! Je stelde de raag hoe snel je na en mislukte poging door mag met de volgende poging. Dat verschilt volens mij per zkh. Bij ons in Zwolle moest ik min. 2 cyclussen rust houden maar ben overgestapt naar Meppel en daar mocht ik direct door...Hangt en valt soms ook met wachtlijsten. Zwolle min. 2 cyclussen rust, maar moest uiteindelijk 5 mnd wachten ivm opnieuw op de wachtlijst. Hebben we gelukkig niet gedaan (zie banner). Hier alles wel ok. Ben een beetje dipperig....zal wel door de hormonen komen. Nog steeds (ging 2 dgn redelijk goed) weer steeds erg beroerd...Gisteren fam van manlief ingelicht mbt zw. schap. Schoonzusjes reageerden leuk, schoonmoe een beetje vlakjes, kwam weinig enthousiasme uit, vroeg totaal niet door...niet eens hoe lang al...Vond het zóóó stom. Ook niet leuk voor manlief....'t is wel z'n moeder!! Manlief zei...w.s. vindt ze het op haar manier wel leuk... Nou!! Daar heb ik dan barweinig van gemerkt!! Ben blij dat we het vanaf donderdag aan mijn fam gaan vertellen, weet ik in elk geval zeker dat ze enthousiast zullen zijn. Knuffel voor iedereen hier!! Liefs Majo
Hey meiden, Ook al reageer ik bijna nooit, ik lees wel mee. En vind het lief van jullie dat ik toch nog in de lijst sta. @Loesie: wat balen dat je poging mislukt is en wat een verschrikkelijk verhaal over dat jongetje brr @Sikki: wauw, wat een supernieuws!! 8 eitjes, geweldig! @Majo: wat jammer dat je sch.moeder zo lauwtjes reageerde. Kan me voorstellen dat jullie dat niet leuk vinden. Ik heb zaterdag tp van een cryo gehad en zag zopas dat ik bruinverlies heb. Ben erg bang dat het misgaat en vroeg mij af, Loessie: jouw cryo-poging was toch ook heel snel afgelopen (op dag 3 ofzo?), weet je ook waardoor dat komt?? Liefs
Hey meiden, heb niet zoveel zin om uitgebreid te reageren. Kreeg vanmiddag nog telefoontje van de adjunctdirectrice om iedereen die nog niet gewerkt heeft persoonlijk op de hoogte te stellen. De politie heeft de toedracht onderzocht en hij heeft dus gewoon zelfmoord gepleegd...en jongetje van 12 jaar! Zijn ouders waren wel gescheiden, maar ze leefden op goede voet en collega en hij waren net verhuisd van een flat naar een rijtjeshuis! Alles zag er zo mooi uit enz! Was bij mijn zus en ben nu net thuis, heb wel even flink zitten janken in de auto! Vind het zoooooo erg! Meis, het kan ook innesteling zijn he?!?! Er is bij ons geen aanwijsbare reden dat het mis is gegaan, maar ikzelf en acupuncturiste denken dat het mis is gegaan, omdat ik de dag na de tp ineens heel ziek werd. Wij denken dat mijn lichaam 'dacht' dat het daardoor kwam en als natuurlijke reacties de cryo's gelijk heeft afgestoten! Sikkie, bedankt voor je uitleg...en super zeg! 8 eicellen!!!! Nog meer dan ik, met gewone eicelvoorraad!!!! Ben heel blij voor je! Doe lekker kalm aan! Majo, idd flauw, die reactie van je schoonmama! Dat is niet echt wat je verwacht! Ook wel zielig voor je mannetje...komt hij met zulk leuk nieuws en dan reageerd ze zo! Volgens mij gaat het wel doorzetten hierzo...het begint steeds meer te worden...als het vrijdag nog niet echt door heeft gezet dan doe ik even een testje en kan ik stoppen met de bolletjes! Ik ga even bij vriendje zitten!!! Fijne avond! Liefs Loesie
Sikki waw meid, 8 eicellen, nu verder in deze trend!!! mooi hoor, ben heel blij voor jou Meriam, ook een mooi aantal!!! joepie!!!! Meis, klinkt als een innesteling!! moed niet verliezen Loesie, toch nog even afwachten, zolang je geen rood bloed ziet is deze poging nog niet voorbij!
en loesie, dat verhaal van die 12 jarige, heb er geen woorden voor, hoe erg voor die mama!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VERSCHRIKKELIJK