*breekt ff in* sinja.. wat fijn dat je toch nog verder mag.. en ook al meteen hebt kunnen aanmelden..! nou we gaan weer duimen hoor (had je net een mail gestuurd hoe t ging *breekt weer uit*
ook hier Sikki superrrrrrrrrrrrrrrrrr blij voor jullie ga echt keihard voor jullie duimen!!!!!!!!!!!!!!! loesie verschrikkelijk wens je toch niemand toe!!! Sinja jullie gaan toch nog een ronde doen spannend meid! wel fijn dat jullie eerst het zaad weer laten controlleren en dat het kan! ga voor jullie duimen!!!!!!! majo ja!!! duurt me veel ste lang!!!we wachten al zo lang en dan lukt het terwijl je een beetje de hoop aan het opgeven was moet je nog weer 3 wkn wachten aaaaahmaar we komen de dagen wel door! jessy helaas welkom hier meid!! veel succes met de behandeling en hoop dat je hier de steun vindt die nodig hebt! liefs sabje
Hallo meisjes, Sikki, wat een supernieuws! Dat is wel een mooie verrassing na die onzekerheid die jullie hadden. Ben erg benieuwd naar de volgende stap. Loessie, wat een afschuwelijk verhaal, zelfmoord n sich is echt verschrikkelijk en al helemaal ls een kind betreft. Kan dat helemaal niet bevatten.... Calani: Niet zo leuk van je schoonmoeder, maar ieder reageert op z'n eigen manier. Ik had mijn moeder de vorige poging toevertrouwd dat we zwanger waren, al was het nog heel pril. We waren zelf nog gematigd blij, voorzichtig dus maar zij heeft meteen de hele familie en kennissen op de hoogte gesteld. Zo enthousiast was ze. Weken na de miskraam werd ik nog gefeliciteerd door een vage kennis van m'n ouders in de supermarkt, beetje lullig om te zeggen dat het niet meer nodig was. Ieder gaat er dus op zijn manier mee om, als je zelf maar diepgelukkig bent, toch!
Het gaat traag vooruit hier, nog een week (officieel dan....) De buikkrampen blijven maar aanhouden, vind het maar verwarrend. Boobs zijn met vlagen wat pijnlijk, maar dat kan natuurlijk ook weer door de Utrogestan komen. Houdt de rest het een beetje uit?
jeetje wat een dubbele verhalen. dat verhaal met dat jongetje wat verschrikkelijk. ik was er helemaal stil van toe ik t las. loesje nog niet opgeven, pas als het helemaal door heeft gezet. en in t ziekenhuis waar ik zit zeggen ze dat zelfs al denk je ongesteld te zijn je kan wel zwanger zijn. ik ga vanavond joga doen voor t eerst. hopelijk kan ik wat rust vinden ben zo neerslachtig. ik heb ook een accupentuur adresje. ga ik eens bellen van de week. alle beetjes helpen. hier ik hoop echt voor iedereen op goed nieuws zo vor de eestdagen. ik begin aan de pil als mijn menstruatie begint, dus dat zal wel volegnde week zijn. of er moet spontaan iets gebeuren wat zeer onwaarschijnlijk is. iedereen veel sterkte! liefs
Meiden, ik heb vreselijk goed nieuws!!!!!!!!!!! Er zijn er 6 bevrucht! Morgen Sjors en Sjimmie ophalen en 4 de vriezer in!!!!!!!! Ik hoop dat deze flow waar ik nu in zit nog heel lang voortduurt...
WHOW Sikki, GEFELICITEERD. Wie had dat nou gedacht dat je zoveel emmys zou hebben. En ook nog 4 in de vriezer. Dit is echt een top poging voor jullie. NU hopen dat S&S lekker gaan innestellen. Over 4 uurjtes mijn afstudeer presentatie. En ik ben stik zenuwachtig.
Kleintje, ik ga heel hard duimen voor een toppresentatie!!! Je bent met z'n tweeën dus dat moet goedkomen Succes!!!
Ik praat al de hele ochtend tegen mijn buik, dat we er samen een top presentatie van gaan maken. En als ik het verkeerd doe moet hij maar even een schopje geven .
Sikkie, geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Van harte gefeliciteerd!!!!! En nu lekker zwanger worden! En uit de cryo's een 2e, 3e, 4e en 5e kindje, haha! Geniet ervan! Topnieuws! Kleintje, als het goed is zit het erop?!?! Heb niet precies gelezen hoelaat! Duim voor je dat het goed ging, maar dat gaat het vast!!! Fijn dat je nu alles binnen hebt! Hier begint het door te zetten volgens mij! Maar weet toch zeker dat als ik het ziekenhuis bel ik nog door moet gaan met utrogestan, omdat ik nog niet flink ongesteld ben! Dus wacht maar af! Vandaag naar school geweest, echt verschrikkelijk...allemaal in tranen, niemand begrijpt het...Gaan vrijdag een weekendje weg, maar zijn dichtbij dus kom zaterdag even terug voor de begrafenis...ik moet er gewoon heen! Kids allemaal superdruk i.v.m sinterklaas en ik maar mopperen...erg zielig, maar kon er niks aan doen! Mijn zus is op visite, dus stop weer ff! Fijne dag! Liefs
Wow, Sikki! Wat goed, straks ga ons nog allemaal voorbij! Mooi toch ook wel hoe het kan gaan, die emotie-achtbaan heeft heel veel scherpe bochtjes. Succes morgen!! Kleintje: Hoe is het gegaan? Waarschijnlijk ben je er nu al vanaf, ben benieuwd naar je verhaal. Loesie: Wordt je niet gek van onzekerheid? Heb je al een test gedaan? Het verhaal van je collega is ook echt afgrijselijk, kan goed begrijpen dat je terugkomt voor die begrafenis. Ben zelf net gaan emo-shoppen, heb vanalles gekocht van nieuwe laarsjes tot wat jurken. Ben er wel blij mee, had gewoon even wat afleiding nodig en manlief is toh werken. Shop het liefst alleen, heb anders het gevoel dat ik niet de rustig de tijd kan nemen. Staan al die mannen bij ingang van de winkel, zich te vervelen, haha, is overal hetzelfde. Het valt me eigenlijk wel mee, die laatste week. Kan bijna niet wachten tot de testdag, ga ook eerder testen denk ik (maar ben ook weer bang voor een negatieve test, dus stel ik t weer uit.... zucht)
@ sikki zo dat is echt super en je weet het echt super snel wij moeten hier nog 2 dagen wachten maar ben heel blij voor je. alvast veel succes morgen met de tp. @loesie is wel dat balen zeg nu weet je eigenlijk nog niets!! @Nellas ben je al aan het aftellen tot je testdatum nog een paar daagjes dan is het zover.
WHiieeeeee, Ik ben afgestudeerd!!!! De presentatie ging erg goed! De verdedinging iets minder. Maar dat maakt niet uit, ik ben KLAAARR! Had een 7.5. Maar nu ga ik het vieren!
JOEHOEEEEEEEEE Kleintje, gefeliciteerd!!! Dat hebben jullie mooi gefikst met z'n tweeen! Ik hoop dat je het nu lekker aan het vieren bent.
@Kleintje: Gefeliciteerd! En een prachtig cijfer, mag je best trots op zijn. Zal wel een gezellig feestje zijn geworden vanavond.
Sjors & Sjimmie zijn aan boord!!! De vorige keren ging de tp erg moeizaam. Verschillende katheters, best pijnlijk, veel bloedverlies. Maar dit keer was ik echt ontspannen (tja, wordt al routine he ) en was het binnen een paar minuten gepiept! Ha dnog gevraagd of ik nog iets beter wel of niet kon doen. De dokter adviseerde de eerste week niet te sporten, dus dat doe ik dan maar niet. Verder kon ik gewoon alles doen. Daarna nog even over de kerstmarkt gelopen. Lekkere Reibekuchen, Flamkuchen en Crepes gesnoept. Ach ja, we hebben de kids nu al verwent Meriam, weet je al meer? Kleintje, leuk feestje gehad?