Sikkie, super en nu maar broeden!!!!! Kleintje, gefeliciteerd, een topprestatie! Geniet ervan! Dikke knuffel voor iedereen! Kom dinsdag pas weer, vanavond nog even de laatste puntjes op de i voor de sintcommissie (waar ik in zit dus) morgen sintfeest en daarna een weekendje weg, maandag terug, maar dan ben ik jarig!!!! (alweer 27, hihi) dus wordt wel dinsdag! Ik denk aan jullie! Liefs Loesie
Ha meiden, Jeetje wat een verhalen allemaal weer... Allereerst Loesie, wat een verdrietig verhaal van je collega... veel sterkte bij de begrafenis.... Hoe gaat het verder met jullie? Ik hoop dat je ondanks alle narigheid toch een fijn weekend en fijne verjaardag hebt! Alvast gefeliciteerd! Sikki wat een superdesuper geweldig nieuws!!!!!!!! Wow! Echt geweldig, Gefeliciteerd met Sjors en Sjimmie Voelt gelijk zo positief je verhalen! Ben echt heel blij voor jullie! En fijn dat de tp goed ging. Nu maar hopen dat ze de komende 8 a 9 maanden blijven zitten Kleintje gefeliciteerd met je afstuderen! Wat een mooi cijfer! Je bent klaar!!!!!!!! Voelt vast heel fijn! Meriam wat een mooie score 11 eicellen! Ik duim ook mee voor goede bevruchting! Morgen krijg je het te horen en direct een tp? Nellas de 2e wachtweek is vast heel slopend! hoe gaat het? Hoe voel je je? Hier is alles goed. Veel leuke dingen afgelopen week gedaan (wezen shoppen met mijn zusje en naar musical etc. etc.) En wezen klussen in het huis van mijn zwager 's avonds na mijn werk. Gister en vandaag al niet helemáál lekker dus nu rustig op de bank. We hebben nu officieel alle papieren binnen en gaan 21 dec. starten met de deca en 3 jan. met de puregon. Van tevoren natuurlijk nog 1 zaadanalyse. Vriend is ook al naar de huisarts geweest en die voelde ook wel duidelijk de spatader. Hebben nog contact gehad met t z'huis en die sturen nu toch alle papieren alvast naar de urologie zodat we daar sowieso na deze poging snel terecht kunnen (want ongeacht of deze poging lukt gaan we daarna naar de uroloog, ook al ben ik zwanger, want vriend heeft er ook wel last van namelijk) De komende dagen ook weer heel druk. Morgenavond weg, zaterdag de hele dag afspraken.. Maar probeer hier wel af en toe te gluren!
weinig tijd maar moet even reageren SIKKI WAT EEN NIEUWS, en ook nog eens een vlotte tp, mijn laatste tp was ook de eerste zonder klem/bloed/pijn en blijkbaar is dat een deel van het slagen van deze poging volgens mijn fert arts, ziet er goed uit!!! en ook een week geen sex hé, dat zat bij ons ook in de regel en geen warme baden of sauna kleintje, PROFICIAT!!
hey meiden, hier ben ik dan .. alles is goed gegaan. er is nu een emmy aan boord hoop dat dit een blijvertje is. ze hebben van de 11 eicellen alles bevrucht en 8 zijn er doorgedeeld. tussen nu en 2 weken krijgen we te horen hoeveel er ingevroren zijn. dat we zijn hier helemaal gelukkig nu afwachten. hoe is het hier allemaal?
Sikki, wat fijn dat ze aan boord zijn! nu lekker blijven zitten. En ook nog cryo's, dit is echt een top poging voor jullie! Loesie, alvast gefeliciteerd met je verjaardag en veel plezier dit weekend. Sinja, toch fijn dat jullie je toch op de volgende poging kunnen gaan richten. Hopelijk gaat het helemaal goed komen. En snap best dat jullie hoe dan ook naar de uroloog willen. Calani, Bij jou ook alles goed? voel je de kleintjes al? Meriam, fijn dat jij nu ook de wachtbank op kan. En duimen voor veel cryo's Ben hier nog een beetje aan het na genieten van mijn goede resultaat. Het is toch wel raar dat ik nu ineens klaar ben en geen stress meer. Op mijn werk gaat het ook beter. Ze hadden zelfs een bosje roosjes voor me gekocht omdat ik geslaagd ben. Echt super attent. Wordt dus zelfs gezellig. alleen heb ik nog niet echt een lijn in mijn werkzaamheden, maar dat zal nog wel komen. Over 2 weken de diplomauitreiking en dan ben ik echt helemaal klaar op de universiteit. Vanavond gezellig sinterklaas en we gaan vertellen dat we een jongen krijgen. Iedereen zit zo te zeuren namelijk...... En we vinden het ook wel leuk om het toch te vertellen. Dan kunnen we het geluk delen. Jullie allemaal een fijn sinterklaas weekend!
@Sikki:Wat goed dat je er toch 2 aan boord hebt! Goed broeden, hoor! Hoe voel je je? @ Meriam: Helemaal goed dat jij ze ook binnen hebt. Voelt toch weer als een overwinning na zo'n heftige weken in de voorbereiding. Had ik tenminste. Hier alles nog op z'n gemakje, al begint het wachten nu toch wel zenuwslopend te worden. mag eigenlijk dinsdag pas echt testen maar ben natuurlijk geneigd om een of twee daagjes eerder te testen. Zit nu op 12 dagen na TP, zo mogelijk kunnen zijn vanaf vandaag. Heb nog geen bruin of bloedverlies en de buikkrampen zijn wat milder geworden en minder vaak aanwezig, heb ze wel nog hoor. Nog maar een paar daagjes en dan weten we het, wil van de ene kant graag gaan testen, van de andere kant ben ik stervensbang dat de test negatief is en we weer een teleurstelling rijker zijn.
Ik had 14 dagen na de TP positief getest. Je NOD is eigenlijk 14 dagen na de punctie. Dus kan je al een beetje inschatten of je overtijd bent
hey meiden hoe is het hier? nellas heb je al enig idee wanneer je gaat testen? en voel je iets?? ik voel me erg overwinnend moet ik zeggen idd. het is toch niets niks de hele procedure. @all iedereen een leuk weekend toegewenst met sinterklaas e.d.
Holy!!! Sikkie wat ben jij nu aant doen dan .. Wat een geweldig nieuws zeg, zelfs 4 cryo's Sjors en Sjimmie blijf lekker zitten.. Meid ik duim voor je, voor iedereen natuurlijk. Liefs Mars
Hier is het ook voorbij. Vanmiddag ongesteld geworden en er meteen maar een test tegenaan gegooid die negatief is. Ben ontzettend boos, maar weet niet op wie of wat. Hadden echt goede hoop deze keer, misschien is dat ook het verraderlijke eraan. Alles ging zo voorspoedig dat we eigenlijk zonder meer van een innesteling uitgingen. Alle symptomen waren er, pijnlijke borsten, steken in de liezen, hoofdpijn, wat krampjes zo nu en dan....... Was iedere dag zonder bloed aan het wegstrepen, dan komt zo'n plotselinge menstruatie wel aan als een harde klap in je bek. De behandeling kost zoveel energie dat je er wel iets van verwacht, niet dat je met lege handen staat. Ga vanavond lekker een wijntje drinken en genoeg moed verzamelen de komende tijd voor de laatste poging. (Klinkt wel akelig)
ohnee Nellas... ik had ook echt een goed gevoel... wat een ontzettend K.. nieuws en wat verdrietig... Dikke knuffel en heel veel sterkte...... Kleintje voor jullie wordt het vast een leuke avond! Veel plezier bij het vertellen! En Meriam wat een superscore zeg! maar je hebt dus ook een toppertje teruggeplaatst gekregen! Veel sterkte/succes in de wachtweken! Hier alles goed! Zo sinterklaas vieren, hebben lootjes getrokken en gedichten gemaakt dus wordt vast gezellig! Meiden ik denk aan jullie, Nellas in het speciaal nu... sterkte meid!
@Sinja: Dankje meid, lief van je. Zie dat jij ook een mislukte poging hebt. vind dit eerlijk gezegd harder aankomen dan de vorige keer toen we wel een positieve test hadden. Toen waren we niet zo van de kaart, hadden we tenminste de zekerheid dat we zwanger konden worden. Zo zijn we deze poging ook ingegaan, maarja.... Iedereen een fijne pakjesavond! En de meiden met de emmy's in de buik, goed vasthouden,he!
Getsie Nellas, nee toch! Ik had er ook een goed gevoel bij. Meid, een hele dikke knuffel van mij. Ik hoop dat het wijntje je gesmaakt heeft. En voor nu HOU MOED!!!!
Tante Mars, weird he! Ik heb echt geeeeeen idee waar die eieren vandaan zijn gekomen?!?!?! Misschien bestaat Sinterklaas toch Ik had ook maar 2 dingen op m'n verlanglijstje staan voor dit jaar. Van Sinterklaas in elke schoen een embryootje en van de Kerstman een positieve zwangerschapstest. Zou toch wel heeeeel mooi zijn. Sinja, nog 2 weken en dan is het weer zover!!! Weer starten voor poging 2! Ben je er al weer helemaal klaar voor? Hoeveel Puregon ga je dit keer spuiten? We moeten natuurlijk niet dezelfde ei-invasie hebben als de vorige keer Kleintje, wat fijn dat nu alle stress weg is! En dat ze op je werk ook een stuk losser komen. Geniet ervan meid! Meriam, wat raar, jij hebt op dezelfde dag als ik de punctie gehad, de tp had jij een dag later, maar je mag wel weer een dag eerder testen als ik! Loesie, ik hoop dat je een heel fijn weekend met je familie hebt! Muppet, hoe gaat het bij jou? Over 10 dagen de ICSI intake en dan ook gelijk beginnen?
hey meiden, @ heel veel sterkte en een dikke knuffel @sikki ja klopt idd vind het ook een beetje vreemd maar ja ik kreeg een brief mee dat ik die dag moet testen dus ja het zal wel dan. maar hoe voel jij je nu? hoe is het met alle andere meiden leuke pakjesavond gehad??
Ik voel me helemaal niet anders. Baal ik zelfs wel een beetje van. Zou toch de eerste dagen wel IETS in m'n buik moeten voelen. Ben dus weer bang dat er niets aan het innestelen is...
ok je maar het is elke keer weer anders. ik heb echt momenten dat ik denk dat ik ongesteld moet worden maar ook minder als de vorige keer maar ja vorige keer was een miskraam dus ja. maar heb je ook progesteron bolletjes ??
Ik heb ook progesteron bolletjes. Helaas wel ja. Jak, wat een gesmeer toch altijd. De eerste keer had ik Pregnyl injecties. Echt veeeeel fijner. Maar in Dusseldorf was hij toch meer voorstander van Utrogestan. Bij de eerste tp voelde ik echt een paar dagen lang allerlei steekje e.d. Toen had ik ook een licht positieve test op 14 dagen na punctie, maar waarschijnlijk kwam dat toch nog van de Pregnyl (laatste injectie 1500EH 5 dagen ervoor), want daarna werd ie alleen maar lichter. TP dag 3, ongi 14 dagen na tp, 17 dagen na punctie. Bij de tweede tp voelde ik de hele tijd helemaal niets! En ook nooit een positieve test. TP dag 2, ongi 11 dagen na tp, 13 dagen na punctie. En nu voel ik dus helemaal NIETS. Geen krampjes, steekjes, zere borsten of wat dan ook.