@Nellas: weet hoe je je voelt momenteel, dikke knuffel voor jou!! @Sikki: wauw meid, wat een superscore!! Ik had deze ronde juist heel erg veel last van krampjes en toch is het mislukt, dus dat je nu niks voelt zegt niks. Misschien is het juist wel een goed teken! Sterkte op de wachtbank! @Meriam: ook veel sterkte en succes opde wachtbank! @Kleintje: gefeliciteerd met je afstuderen, mooi cijfer ook!! Na mijn vraag over het licht bruinverlies van afgelopen dinsdag was er geen bruin of bloed meer te bekennen, dus toch weer wat meer hoop. Misschien toch een innesteling? Ook veel krampjes gehad, hele dag honger, maar helaas. Sinterklaas heeft mij gister een menstruatie gebracht, dus het is weer voorbij ...
Getsie Meis, jij ook al ongi!!! Een hele dikke knuffel meid! Hebben jullie nog cryo's of zitten jullie aan een nieuwe poging vast?
Ik ben er weer... Zal vanavond bij lezen! Heb nu bezoek, want ben JARIG vandaag!!! 27 jaartjes!! Liefs
Loesie, GEFELCITEERD met je verjaardag!! Een hele fijne dag toegewenst!! Nellas en Meis, wat ongeloofelijk kl*te zeg! Heel veel sterkte! Sikkie en Meriam, lekker aan het broeden meiden? Worden ook zeer spannende dagen voor jullie! Ik duim iig heel hard voor jullie!! Ik hoop echt dat jullie het eind van 2009 positief mogen afsluiten! Liefs Jewel
Loesie van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!! Hopelijk heb je een leuke dag en wordt je goed verwend!
@Sikki; ik heb geen idee of we meteen gaan beginnen, hoop dat vlgdwk woensdag te horen.. ik denk het haast wel. Jij heel veel toi toi toi met Sjors en Sjimmie! Ik wil nog even zeggen dat je niet altijd dingen hoeft te voelen wanneer je zwanger bent hoor. Ik had ook vaak last van krampjes en steekjes, maar wanneer ik nu ongi wordt merk ik eigenlijk dat dat het was. Alleen let je er dan meer op omdat je hoopt dat je zwanger bent. Iedereen die ik er ooit naar heb gevraagd zeggen dat het wel anders voelt dan wanneer je ongi wordt. Misschien hebben jullie hier iets aan. Succes iedereen!
Loesie, gefeliciteerd met je verjaardag. Alleen wel een beetje jammer dat ik je een dag te laat feliciteerd. Maar toch! Heb je een leuke dag gehad???
loesie van mij ook gefeliciteerd. Ook en dag te laat excuses hiervoor. wie van de dames moest beginnen met de pil op het moment dat je ongesteld bent? Ik wer ongesteld, en ik begon di eavond met mijn pil. en ik ben nu maar 1 dag aan t bloeden geweest. vind ik zo raar. abdere meiden ervaring mee? liefs
Jeetje jeetje...wat is hier weer een boel gebeurd de afgelopen week zeg!! Eerst eens even een hele dikke digiknuffel voor Meis en Nellas. Wat verschrikkelijk balen zeg, allebei negatief getest . En nu allebei de 3e poging in 2010? Net als Loesie helaas? Maar dames....ze zeggen ook wel...3 maal is scheepsrecht....dus dat ga ik héél hard wensen voor jullie voor 2010!! En dan Sikki: Jeetje jeetje zeg!! Wat doe jij nu ineens?! 6 eicellen das gewoon bijna schrikken....Maar wát een FEEST zeg . Súper meid!! En ondertussen Sjors en Sjimmie ook al aan boord!! E over een dikke week al testen. Nou....je sinterklaaswens is uitgekomen. Dan kan de kerstman natuurlijk niet achterblijven . Enne...ik voelde ook helemaal niets hoor, de eerste week na de tp. Niet bij de mislukte poging en ook niet bij de gelukte poging. Kreeg laatste 5 dgn ofzo beide keren enorm zere (.)(.), maar ja...dat had ikook altijd voor ik ongi werd. Posi blijven he!! Je gaat de 4 cryo's gewoon helemaal niet nodig zijn in 2010!! Die bewaar je maar mooi voor 2011 of 2012 ofzo, o.k.?!! Loesie, jij nog van harte gefeliciteerd met je 27e verjaardag!! Hoop dat je een mooie dag hebt gehad gisteren en lekker verwend bent!! Ook nog wel een beetje een leuk wknsd gehad ondanks de begrafenis van zoontje collega?! I hoop van wel!! Sinja, jij eind van deze mnd dus weer starten voor poging 2...spannend weer hoor!! En dus sowieso naar de uroloog, ongeacht wat er gaat gebeuren. Ik ga héél hard voor je duimen en wie weet....heeft je vriend straks misschien onverwacht toch een aantal mooie zaadcellen....al kun je ze maar op 1 hand tellen...wij hadden er ook maar een paar... Kleintje, HOERA!!! Gefeliciteerd met het afstuderen!! Wat een opluchting zal dat zijn. Leuk feestje gehad na afloop?! En hoe reageerde de familie met het nieuws dat het een jongetje is?! Meriam, jij ook over een dikke week testen, 1 dagn eerder dan Sikki. Spannend voor julie hoor!! Ik vind best dat het voor het eind van het jaar weer eens even 2 dikke vette positesten kunnen gaan worden!! Sabje...nog een kleine week en dan je eerste echo...aftellen nu dus! Jessy, ik moest ook altijd op dag 1 van de ongi starten met de pil. Was dan meestal ook maar kort ongesteld, van 2-3 dgn ofzo.... Hier rol ik van he één het ander in helaas. Ben hééél blij, maar genieten wordt zo wel wat lastig gemaakt. Zit momenteel in ziektewet. Had al paar weken last af en toe van rug/stuitje. Van wknd echt erin geschoten. Bij huisarts geweest, morgen naar fysio. Last van s.i. gewricht. (aanhechting rug-bekken). Door de hormonen is alles daar 'verweekt'. Doe er een kwartier over om m'n bed uit te komen en ga dan soms nog kruipend naar de douche omdat staan gaan niet wil. Verder ook nog vergezelt door een keelontsteking. Gaat hier lekker dus.... Maar verder gaat het goed. Krijgen leuke reacties van familie/vrienden/collega's en donderdag eindelijk weer naar vk. Hopen op een mooi kloppend hartje. Vind het best spannend, laatste keer was met 9 wkn en 6 dgn.... Fijna avond allemaal, Liefs Majo
Majo, daar ben je weer! Wat balen meid om te horen dat je zo kwakkelt Dat is niet de bedoeling. De bedoeling was dat je na al het zwoegen nu eindelijk alleen maar hoefde te genieten! Veel sterkte meid! Hopelijk brengt de fysio je verlichting. Hoe was het eigenlijk om jouw familie het goede nieuws te vertellen? Hebben ze echt niets door gehad (je moeder heeft toch ooit nog wat gezegd over je enorme boobs )? Gelukkig krijg je nu een hoop leuke reactie! Jessy, ik ben altijd maar 1-2 dag ongi. Met of zonder pil!
Alle meiden die ongi geworden zijn, Ik vind het echt super rot voor jullie. Ik hoop echt dat 2010 een beter jaar gaat zijn voor jullie! Dikke digiknuffel! Majo, ze waren hier helemaal blij dat ze nu weten wat het wordt. Mijn schoonouders vinden het erg leuk dat ze nu ook een jongetje als kleinkind krijgen. En mijn moeder vond het toch jammer dat ze nu niet het keukentje van Ikea kan kopen. Als of het daar om gaat Maar ze had wel al het vermoeden. Mijn vader reageerde heel nuchter...... Ow dat dacht ik al. Maar hij vind het wel erg leuk!
@Sikki: Nee, fam had helemaal niets door. Zelfs m'n moeder niet idd ondanks haar opmerkingen over m'n dikke (.)(.). Inmiddels zijn die trouwens alweer wat normaler (vooralsnog). Van mijn kant gelukkig alemaal positieve, blije reacties. Maar ben er nu ook achter nadat manlief z'n moeder vroeg of z het eigenlijk wel leuk vond, dat zij op haar manier ook wel blij is.... Ik vind het nog steeds gewoon zó súper dat je gewoon 6 eicellen had!! Ongelooflijk!! En vanaf vandaag de 2e spannende wachtweek dus in......pffff.....houdt je het nog een beetje uit?! Je móet gewoon zo doorgaan in deze positieve stroom!! Hoe is het met de rest hier allemaal? Vandaag bij vk geweest. Hartje niet gehoord, was verstopt achter schaambeen, dus maar echo gemaakt (hoe vervelend, hahaha). Geen hee duidelijke vanwege oud apparaat, maar kindje bewoog en zagen het hartje kloppen, das voor ons genoeg. Dé engste grens nu voorbij met morgen 14 wkn. Zit voorlopig trouwens thuis (bah bah), mag van fysio in elk geval niet werken tot 28/12 en dan weer per keer per haar kijken hoe en wat. Pfff...das ook een heel proces hoor, voor een niet stil kunnen zitter als ik. Maar ja...moet er maar het beste van maken, is tenslotte voor een goed doel!! Begin me er al een beetje bij neer te leggen...
Hoi meiden, ben een tijdje afwezig geweest...we doen het rustig aan. Sikkie, ik duim me echt suf voor je hoor! Majo, dan klopt je banner ook niet als je morgen al 14 weken bent! Fijn dat je weer een echo hebt gehad! Dat kwakkelen is alleen wel wat minder, hopen dat dat snel beter gaat. Jessy, ook ik moest aan de pil en ook ik was maar erg kort ongesgteld daardoor! Kleintje, besef je al dat je gewoon met je studie klaar bent!?!? Heerlijk gevoel is dat he? Ik vond het ook zo super toen ik met de Pabo klaar was! Muppet, het schiet al mooi op he? 16 december is de dag! Spannend hoor! Jewel, hoe is het bij jou? Je gaat aftellen tot je verlof he? Straks eens kijken of je al een foto van het kamertje hebt geplaatst. Calani, hoe is het met jouw Ukkies?!?! Hou je het nog vol? Sinja, hoe gaat het daar? Hoop dat je het allemaal nog trekt! Ooit komt ook onze tijd hoor! Saffie, we vergeten jou niet hoor!!! Hoe is het met de rest van de meiden?! Ik heb een leuke verjaardag gehad. Rustig, want we vieren het zondag. Heb een horloge van vriendje gekregen. Had hij zelf uitgezocht, een hele mooie van Boccia...ben er superblij mee. Van de rest heb ik geld gevraagd voor de bruiloft. Van mijn ouders kreeg ik een enveloppe met inhoud en heb ook nog een armband gekregen. Maar mijn moeder zei dat die meer was omdat ik het zo geweldig deed en ze zo ongelovelig trots op me waren dat ik zo sterk was...lief he?! Allebei in tranen! Verder heb ik vandaag eindelijk de IVF-verpleegkundige gebeld om door te geven dat de poging mislukt is...vergat dat gewoon elke keer! Goed teken misschien.... We hebben de stap genomen en gaan de 3e poging in Dusseldorf doen. 4 januari hebben we nog een evaluatiegesprek in Deventer en maandag ga ik bellen naar Dusseldorf voor een intake. De IVF-verpleegkundige kon het zich heel goed voorstellen en ze hadden wel meer patienten gehad die naar DD zijn gegaan. Ze zei: het is je laatste vergoede poging dus kan me voorstellen dat je er alles uit wil halen...en in Zwolle zijn ze heel streng met invriezen en je wilt graag wat meer terugplaatsingen... Dus ze was heel lief! Menzis ook maar even bellen maandag! Meiden, doe kalm aan, ik ga weer lekker verder snuffelen! Liefs Loesie
Loesie, dus je wilt toch ook de overstap naar DD maken! Nou, als je nog iets wilt weten Ik zou in het intake gesprek zeker je informatie delen over de vroege menstruaties na de tp's. Dr. S zal wellicht een bloedonderzoek willen uitvoeren om mogelijk oorzaken achterhalen. Bij mijn laatste tp vroeg ie nog expliciet hoe snel ik ongi werd na de tp's. Majo, meis, doe jij eens even heel snel gas terug nemen!!!! Je moet nu niet alleen aan jezelf denken, maar ook aan de beeb! Maar ik kan me wel voorstellen dat niets doen moeilijk is voor een niet-stil-zitter. Maar goed, verplicht ff niet werken dus. Kleintje, leuk dat iedereen nu op de hoogte is van jullie kleine vent! En dan te bedenken dat je vriendje het eerst helemaal niet wilde weten Hier vanavond een enorme jankbui gehad. Er was iets (stomzinnigs) zieligs op de tv en toen ging de kraan los. Kon gewoon niet meer ophouden. Denk dat het een boel spanning was wat loskwam. Voel me gelijk een stuk beter
Lief van je Sikkie! Hoop idd dat ik mijn verhaal daar kwijt kan over die vroege ongi's!!! Ben d'r zat van! De volgende keer wil ik gewoon 8 maand niet meer ongesteld zijn! haha! Gooi het er maar lekker uit meid! Misschien zijn het de hormonstertjes wel! Een digiknuf voor jou! Liefs