Meiden, ik ben er bang voor. Gisteren alweer een heel licht spoortje rood gesignaleerd en vanochtend zelfs een wat groter spoortje. Ik ben er bang voor..... Alles in mijn lichaam zegt dat het weer niet gelukt is. Ik hou hoop, maar heb er niet heel veel vertrouwen meer in.
NEEEEEEEEEEEEEEEEE....Sikkie.....Ik las gister dat je misschien vandaag wilde testen en toen zag ik net je berichtje en dacht: yes die heeft vast goed nieuws.... Het is toch ook wat met ons he?! Zo verschrikkelijk oneerlijk allemaal. Het enige positieve aan deze poging meid, is 4 heerlijke cryo's! Die allemaal zitten te wachten tot ze een warm plekje mogen vinden in jouw buik. Maar goed, daar heb je nu niet zoveel aan, dat begrijp ik ook. Deze tp had het moeten zijn voor jou! Ik kan wel zeggen dat als het nog niet doorzet er niks aan de hand is, maar dat ga ik niet doen. Ik hoop zo dat het bij jou idd zo'n gevalletje wordt, maar omdat het bij mij nooit goed is afgelopen durf ik bij een ander bij zoiets niet zo goed positief te blijven. Ik denk aan je lieve meid! Digiknuf voor jou! Liefs Loesie
ooooh sikki nee toch meis!!! ik hoop echt dat het niet doorzetblijf nog ff duimen voor je!! knuffel meis!!!! liefs
loesie spannend naar duitsland toe!! ik hoop echt dat ze daar meer voor je kunnen doen en beter verder helpen en dat 2010 jullie jaar wordt!! liefs sabje
Sikki, Hopelijk geen bloed meer voor jou maar een dikke streep op je zwangerschapstest. Ik blijf duimen en hopen.
Sikki meid, ik duim ook heel hard dat het na dit streepje ophoudt!!! en dat je gewoon zwanger bent, deze topic heeft nog zwangeren nodig!!
calani dank je wel! hihi ik hoop het echt!! ben pas om 4 uur aan de beurt moet ff nog wat uurtjes wachten. liefs sabje
sikki hoe is het met je meis????? ik hoop echt dat het gestopt is! en dat je weer hoop hebt! knuffel!!!!
Na zaterdagmiddag en gistermorgen een klein streep niets meer gesignaleerd. Dit zijn echt de ergste momenten. De achtbaan van emoties. Wel/niet/wel/niet... Durf ook absoluut niet te testen, want een negatieve test neemt alle hoop in één keer weg. En dat trek ik nu echt niet. Ik sta nu op de automatische piloot, durf niet meer naar de toilet en probeer de dag maar door te komen. Hopelijk rodeloos... Ondertussen wel buikpijn en op de rand van een zenuwinzinking! Sabje, ik wens voor jou een fantastische echo!
Sikkie, lieverd, ik gooi je een reddingsboei toe!!!!!!!!!! Knuffel en ik denk aan je! Sabje, vanmiddag de echo! Spannend, denk ook aan jou! Op naar het/de knipperlichtje(s)! Liefs
Ik duim mee voor Sikki! Spannend hoor meid! Knuffel voor jou en hoop dat jullie de komende dagen goed doorkomen!
Hallo Sikki, Het is al heel lang geleden dat ik voor het laatst gereageerd heb, maar ik wil je nu toch echt even heel veel sterkte wensen om de komende dagen door te komen. Ik zal heel hard voor je duimen!
Hallo, ik ben redelijk nieuw hier en wij hebben 17 december een eertse intake voor icsi. Wij hebben twee kinderen door een natuurlijke zwangerschap maar door omstandigheden gaat dit niet meer( zaad van mijn man is erg slecht). Onze optie was icsi. Iui of ivf zou voor ons geen zin hebben. Ik vind het erg spannend en ik hoop dat ik van jullie wat tips en ervaringen krijg om alles goed door te komen!!
Welkom Loes, Je mag hier al je vragen stellen, wij zijn inmiddels doorgewinterde ziekenhuisgangers...of we willen of niet! Muppet, overmorgen is het zover! Had vanmorgen al een heel verhaal getypt, maar drukte op het verkeerde knopje, aaaaaargh!!! Weer een stapje dichterbij he?!? Hopelijk hebben jullie een fijn gesprek en kunnen jullie snel starten! Calani, fijn dat je er even weer was! Vind het toch wel erg stil worden hoor. Je kunt merken dat er meer zwangeren bij zijn gekomen! (gelukkig maar!) Ik zou het echt leuk vinden als jullie allemaal blijven schrijven hoor! Jullie weten precies wat wij doorgemaakt hebben en jullie zijn onze reden om hoop te houden!!!! Hoe is het met de rest?!?! Liefs
Thanks lieve meiden voor jullie steun. Ben nu toch naar huis gegaan. Na de lunch toch weer rood. Dus toen was ik echt verslagen... Kon alleen maar huilen. Ben nu lekker thuis met een pak zakdoeken en 2 repen chocolade. Heb nog wel 2 zwangerschapstestjes gehaald, dus die zullen straks de waarheid onomstotelijk vastleggen. Maaik, lief dat je speciaal voor mij nog even een berichtje komt achterlaten! Hoe is het nu met jou?!?!
Oh Sikki, ik hoop zo voor je dat het vals alarm is. Ik blijf nog even voor je duimen! Met mij gaat het goed. Vandaag is de eerste dag van mijn verlof. Ik voel me nog prima, maar begin stiekum toch ook wel uit te zien naar mijn uitgerekende datum.
hey meiden, hoe is het allemaal met jullie? hier gaat het niet zo. ben gisteren ongesteld geworden. en het gebeurde toen vrienden van ons net kwamen vertellen dat ze zwanger waren ... het was echt gewoon k*t. heb vandaag het ziekenhuis gebeld en nu hebben we in januari een tp mits de cryo's het ontdooien overleven maar toen kreeg ik dus nog wat te horen. in het erasmus is een beleid dat je bij de 1e 2 pogingen maar 1 embryo mag laten terug plaatsen maar wat blijkt nu dat geld dus niet voor cryo die keuze mag je ten alle tijde zelf maken.. toen ben ik echt door het lint gegaan want wat blijkt bij de 1e poging hadden we 2 cryo's en die hadden de ontdooing beide overleeft maar toch is er maar 1 terug gezet. dus gewoon een gemiste kans. zegt die secretaresse nog van ja maar er staat met rode letters bij dat er maar 1 terug geplaatst mag worden en dat staat er alleen bij als er een medische indicatie is dus met andere woorden misschien is er ook wel iets mis met mij nu. terwijl er altijd word gezegd dat alles er zo perfect uitziet bij mij van binnen.. volgende week hebben we een afspraak in het ziekenhuis om dingen door te spreken.. we zijn er even helemaal klaar mee nu.
Meriam, dikke knuffel meid! Hier ook een maagdelijk wit stokje. Kan/wil het gewoon niet geloven. In totaal nu 5 topemmy's teruggeplaatst gekregen en niet 1 is blijven plakken. Wat is er mis met mij?!?!?!?!?! Vrouwen van 60 raken zwanger