direct beginnen met ICSI...zullen we elkaar steunen?!

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Loesie1982, Feb 19, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sabje79

sabje79 Actief lid

Sep 17, 2009
    298
    0
    0
    Hi dames

Wat zijn wij gelukkig:Dniet te beschrijven hoe mooi het is om je beebie te zien hartje tikte als een gek hihi mannetje helemaal emo!ben zo vaak mee geweest met vriendinnen en hun echo's gezien maar die van je zelf wouw!!!!!!!!

Ik ben precies 8wkn en hij/zij is 13.8mm gaat echt goed vond de gyn heb weer over 4 wkn de 2e echo in het zh en dan naar verloskundige toe.(foto's in zitten in mijn album:))blij! blij! blij!

Sikki en Meriam heel veel sterkte!:( een mega knuffel meiden!!

2. calani

calani Fanatiek lid

Jul 31, 2008
    1,347
    0
    0
    België
    sabje, proficiat meid, heel mooi moment!!

sikki en meriam, neen toch, geen van beiden, zo oneerlijk!! maar deze keer allebei cryo's, en ik geloof heel hard in cryo's, en meriam hoe erg dat er die ene keer twee ontdooit zijn en er maar eentje is tp, volgens mij is er niets mis met jou hoor, gewoon uit gewoonte, zetten ze er liever maar eentje terug bij jonge meiden, mijn eerste cryo tp was ook automatisch eentje, maar bij de tweede cryo poging vroeg de gyn onze mening, en die was duidelijk voor ons allebei TWEE

Loesie, bedankt, leuk dat je nog eens benadrukt dat ik/we welkom ben/zijn, voel me toch nog steeds beetje schuldig, ben al na de derde tp zw en de eerste icsi en velen van jullie hebben al meer achter de rug, en ik weet zo goed wat jullie doormaken,
    ik leef heel hard met jullie mee en kijk zo uit naar meer zwangeren hier op deze topic!!

3. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

Feb 5, 2008
    790
    0
    0
    meiden schiet mij maar lek even ontzettend ego ik weet het sorry alvast. ik kom net van de wc en ik zeg tegen me ventje van nou wat gek ik ben helemaal niet meer ongesteld. normaal even heel onsmakelijk gaan de sluizen vrijwel meteen open. dus ik loop naar de keuken waar de test ligt die ik vanmiddag heb gedaan en wat blijkt er staat een streep... nou ik werd en word gek wat is er aan de hand kan je posi testen van de bolletjes of een miskraam alweer. ik had mezelf al helemaal afgeschreven. pffff ik weet het nu ook niet meer.. iemand helppppp

4. mammma2

mammma2 VIP lid

Aug 13, 2008
    6,372
    0
    36
    * breekt even in *

Moet allereerst nog even kwijt dat ik het heel erg jammer vind Loesie dat de poging mislukt is. Aan je onderschrift te zien ga je toch vol goede moed de volgende poging in!

Sikki, meid, wat ontzettend k*t, heb er geen andere woorden voor.

Meriam, Als je zwanger bent, is alles beter doorbloed en kan je dus bloedingen krijgen. Wie weet had je gisteren wel zo'n bloeding terwijl je wel zwanger bent. Dat zou een reden kunnen zijn........ Ik hoop het iig voor je. Als je het zeker wil weten, zou je wellicht een bloedtest kunnen vragen in het zkh, en volg wk weer eentje. Kunnen ze zien of je HCG in je lichaam hebt, hoeveel, en of het is gestegen in 1 wk tijd. Helaas zegt het niets over het wel of niet doorgaan van een evt zwangerschap. Ik duim voor je dat het goed zit deze keer.

* breekt weer uit *

5. Sikki

Sikki VIP lid

Oct 20, 2008
    5,050
    15
    38
    Female
    in het ooooooosten
    Meisjes, ook hier ff zeuren.
    Het zet maar niet door.
    Het blijft een beetje bij af en toe wat roze wat meekomt met de Utrogestan.
    Dus vanochtend toch maar een Predictor testje gedaan...
    En zie het resultaat in m'n album.
    In het echt natuurlijk veeeeeeel beter zichtbaar ;) (echt hoor, maar nog steeds wel heel licht).

Dus................heeft er íets gezeten en is het nu weer aan het loslaten, of is er iets zich nu juist enorm aan het ingraven...
    Heb ook niet echt menstruatie buikpijn. Alleen af en toe wat steekjes in de schaamstreek en liezen.
    Morgenochtend maar een nieuwe test doen en die moet dan wel donkerder zijn.
    Pffffff, killing!!!!!!!!!!!!!!!

6. linda221

linda221 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    3,274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @sikki volgens mij ben je gewoon zwanger...ik hoop het echt voor je...ik zie ook een streep...hopelijk issie morgen/overmorgen donkerder!

@loesie wat onwijs kL*te dat je poging mislukt is...sterkte meis...

mijn zwager en schoonzus gaan deze maand een nieuwe poging doen dus weer spannend allemaal. ik blijf hier gewoon meelezen en reageer af en toe...houdt jullie wel op de hoogte...

7. linda221

linda221 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    3,274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @meriam ik zou ook gewoon vandaag of morgen nog n testje doen je zou idd best zwnager kunnen zijn..

8. mammma2

mammma2 VIP lid

Aug 13, 2008
    6,372
    0
    36
    Sikki, ik zie ook een streep hoor, wel wat vaag ja, maar een streep...! Morgen opnieuw testen (vandaag heeft niet zoveel zin meer aangezien je urine minder geconcentreerd dan 's ochtends) en iedereen hoopt natuurlijk een donkere streep.

Meriam, heb jij al opnieuw getest?

9. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

Dec 25, 2008
    5,486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Kijk, zo zou dat bij mij toch ook moeten gaan??!?! Stiekem denken dat je ongesteld bent en dat het dan ook echt stopt, een test doen en dan toch een streep!

Sikkie en Meriam doen het gewoon allebei! Dat zou toch geweldig zijn!!!!!!!!!!!!!!

Ik ga heel hard voor jullie duimen!

(mijn angst komt nu toch een beetje uit dat ik straks weer de laatste ben die nog niet zwanger is...bij een vorig forum was het al zo bij dat cluppie, iedereen spontaan zwanger, behalve ik...en nu zul je zien dat ik straks ook de enige ben die overblijft van dit groepje...en ik doe het met liefde hoor, jullie mogen allemaal zwanger raken, want ik gun het jullie van harte...als ik maar zeker wist dat ik ook ooit zwanger raakte...al is het pas over 5 jaar!)

Sorry voor mijn ego-gevoelens, ben echt heel blij voor jullie!

En Calani, dat wij nu meerdere tp nodig hebben, betekent niet dat iedereen datzelfde traject maar moet ondergaan. Hoe minder hoe liever zelfs!
    En ik we hebben dezelfde aantal tp gehad hoor, alleen de laatste is bij mij mislukt en bij jou gelukkkig niet!

Susan, bedankt voor je lieve woordjes!

Liefs Loesie

10. Sikki

Sikki VIP lid

Oct 20, 2008
    5,050
    15
    38
    Female
    in het ooooooosten
    Loesie, meis, een hele dikke knuffel!!!
    En bedenk wel, ik ben er nog niet he!!!
    Enne, dit is onze derde verse tp, dus als jij straks naar Dusseldorf gaat voor je derde poging dan word jij ook gewoon zwanger van je verse tp en heb je een hele vrieskist vol met cryo's!
    Zo ga je dat gewoon doen. Het spreekwoord is niet voor niets, drie keer is scheepsrecht :D

11. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

Jan 22, 2009
    1,847
    0
    36
    Sikkie en Meriam, zou het dan toch? Sikkie, ik zie ook echt een streep hoor! Hij is wel licht, maar je hebt toch ook wat te vroeg getest (volgens je banner moet je nog 2 dagen wachten ;))
    Morgen idd even nog een testje doen! Spannend hoor!!!!

Meriam, kwam die streep meteen of pas na enkele uren? Als hij pas na enkele uren zichtbaar was dan is de test niet geldig. Maar dat betekent natuurlijk niet dat je niet zwanger bent. Jij kunt ook te vroeg getest hebben misschien (ik weet je tp datum niet) Heb je vanochtend nog een test gedaan?

Loesie, ik snap dat dit heel moeilijk toch voor jou is. En ik wou echt dat ik kon zeggen dat je binnen 5 jaar zwanger bent! Oh meid kon ik het maar waarmaken voor je!
    Dikke dikke knuffel van mij!!!
    Liefs Jewel

12. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

Feb 5, 2008
    790
    0
    0
    Hey meiden,

Bedankt voor jullie lieve reactie’s.
    Ik heb vanmorgen opnieuw getest en wederom positief ik zal vanmiddag even een foto online zetten maar voel me nog niet erg zeker hoor want de vorige keer was het ook positief voor 1 dag toen ben ik 1 dag later toch nog ongesteld geworden dus ben behoorlijk bang dat nu dus weer gebeurd….

13. Majo

Majo Fanatiek lid

Jan 30, 2009
    2,522
    0
    0
    Oh oh oh.....wat maken jullie het hier verschrikkelijk spannend zeg, Sikki en Meriam!! Ik teruglezen en teruglezen, eerst nare berichten over dreigende ongi's en even later toch weer positievere berichten over lichte streepjes op de testen!!
    Zit hier met tranen in de ogen van de spanning voor jullie!!
    Ik wordt er hier gewoon zelfs helemaal zenuwachtig van!! Laat staan hoe jullie je moeten voelen!! Ik ga zóóóóó hard duimen dat een volgende test helemaal goed duidelijk is bij jullie!! Volgens mij had Zoe? dat destijds ook....te vroeg getest.....negatief.....paar dgn later weer getest....licht streepje....uiteindelijke testdag dikke vette streep!! Zo zal het vast gaan!! Ik duim er in elk geval héééél hard voor!!
    Wat spannend, wat spannend!!!

@Loes: Helaas voor jou welkom hier. Jammer dat het voor een 3e nu via de medische molen moet. Vraag hier maar raak als je dingen wilt weten.....iedereen hier is zwanger of nog niet, helaas alemaal ervaringsdeskundige. Weet niet of je allang meeleest, maar er is ergens een lijst met een overzicht van iedereen die hier meeschrijft en wat diegene allemaal mee heeft gemaakt in de mmm. Zal kijken of ik 'm kan opsnorren....hopelijk kunnen we hier dan ook gauw de mogelijk nieuwe zwangeren aan toevoegen!!

@Loesie: Een naamgenoot voor jou erbij....moeten we nog extra goed opletten ook, haha. Loes en Loesie!!
    Oh lieve Loesie....ik snap je gevoelens helemaal hoor!! Maar....je mág gewoonweg niet achterblijven bij de rest. Niet aan denken hoor!! Het kan en mag gewoon niet zo zijn dat zoiets zou gebeuren!! Zie dat je naar DD gaat voor de 3e poging. Spannend meid!! Het móet voor jullie ook gewoon goedkomen!! Liefst 'gewoon' via icsi, want zag dat je ook een topic hebt geopend over kid. Ík denk aan je lieverd en hoop zóóóóó dat het voor jou/jullie ook toch écht goed gaat komen met jullie eigen wondertje!!

@Sabje: Super zeg dat jullie echo goed was gisteren. Mooi he omdat te zien. Schrijf jij trouwens ook al mee bij de verlengde wachtbank? Volgens mij nog niet toch?

@Linda: Leu weer even wat van je te horen/lezen. Zwager en schoonzus dus 'klaar' voor poging 2?! Hebben ze ook nog aardig lang moeten wachten zeg!!

Hier heb ik eindelijk een beetje m'n rust kunnen vinden de laatste dagen. Heb me erbij neergelegd. Ik weet dat mijn diensten tot eind deze mnd allemaal vervangen zijn op het werk en m'n collega's en leidinggevende zijn allemaal érg lief en vinden dat ik het maar mooi rustig aan moet doen. Dat scheelt wel voor mjizelf ook. Ik kan (en moet van de fysio, haha) nu ook die rust en tijd wel nemen. Merk nu ook pas hoelang we de laatste 2 jaar maar zijn doorgegaan en doorgegaan....Alles van de hele mmm van de afgelopen 2 jaar komt nu eigenlijk ook ineens pas boven dwarrelen (daarom ook even niet dagelijks aanwezig hier, maar eerder wekelijks/2 wekelijks). En besef nu dat het ok lang niet allemaal niks geweest is.....Het is gewoon nog steeds zo onwerkelijk dat we nu 'ineens' zwanger zijn. We probeerden het wel al die tijd, maar had me er al echt op ingesteld dat het toch wel niet zal lukken (zelfbescherming). Heel raar dat het nu dus wel zo is. Kan het nog steeds niet echt geloven en gevoelens gaan ook van hot naar her soms. Nu ik thuis zit heb ik ineens tijd om na te denken....daar dus misschien ook wel even goed voor!!

Van hier een héle dikke knuffel voor jullie allemaal!! Enne...ook al ben ik hier minder vaak dan voorheen, ik denk zéker dagelijks even aan jullie en hoop iederen dag dat jullie ok snel je eigen wondertje bij je mogen dragen!!

Liefs Majo

14. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

Feb 5, 2008
    790
    0
    0
    nou meiden was net klaar met werken ik dacht stik ik ga gewoon een test halen die geen streep heeft maar het laat zien ;)
    ik had ochtendurine bewaard en wat blijkt. zwanger 1-2 weken helemaal happy natuurlijk heb de test van vanmorgen er ook bij gezet in het album nu hopen dat het zo blijft. maar als ik morgen niet ongesteld ben dan ben ik toch wat geruster komt misschien ook omdat het de vorige keer in de nacht is misgegaan en dan is aankomende nacht. pfff sikki meid hoe is het bij jou zouden we dan toch allebei mogen ik duim voor je hoor....

15. mammma2

mammma2 VIP lid

Aug 13, 2008
    6,372
    0
    36
    Meriam, wat een duidelijke knaltesten! Gefeliciteerd!!! Ik zou je onderschrift wijzigen als ik jou was :D

16. Sikki

Sikki VIP lid

Oct 20, 2008
    5,050
    15
    38
    Female
    in het ooooooosten
    Nou, hier het tegenovergestelde!
    In een ander topic werd ik er op gewezen dat Predictor testen vals positief aan kunnen geven.
    Dus Sikki als een dolle naar het Kruidvat voor een andere test en net getest (op m'n werk, hoe diep kun je zinken :)).
    En harstikke negatief hoor!
    Ga er vanuit dat het echt niet anders is en zal worden.
    Mocht m'n ongi vanavond echt niet losbreken dan doe ik morgenochtend met ochtendurine nog 1 testje om het af te leren, maar echt vertrouwen heb ik er niet in :(

17. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

Feb 5, 2008
    790
    0
    0
    susan, nee nog even niet hoor ben toch nog wel behoorlijk onzeker misschien morgen..

18. sabje79

sabje79 Actief lid

Sep 17, 2009
    298
    0
    0
    Hi meriam spannend positief is positief meid 1-2 weken betekent in dokters taal 3 tot 4 weken zwanger er komt gewoon geen ongi morgen daar duimen we voor!!!!!!

loesie een mega dikke knuffel meid!!!!!

Majo dank je wel! het was zo mooi:D nee zat nog niet bij die topic was er nog niet aan toe en wilde eerst de echo afwachten maar zal me daar straks ff voorstellen:)

liefs sabje

19. Sikki

Sikki VIP lid

Oct 20, 2008
    5,050
    15
    38
    Female
    in het ooooooosten
    Meiden, ff kort de laatste update.
    Mega ongi en een negatieve test.
    Een enorm verdriet overvalt me nu.
    Wanhoop en paniek overheersen.
    Het zit dieper dan ik ooit had gedacht.
    Ik behoor tot de 50% waarbij het in 3 pogingen niet lukt...
    Ik kan het niet geloven.

20. regi

regi Fanatiek lid

Jul 23, 2007
    1,671
    0
    0
    och meis ik kan je niks anders dan heel veel sterkte wensen,

Share This Page