direct beginnen met ICSI...zullen we elkaar steunen?!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Loesie1982, 19 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    hey meiden,

hier ook waar ik al bang voor was afgelopen nacht toch ongesteld geworden. net als de vorige keer.
    sikki ook jij heel veel sterkte.

2. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    He gadver, wat een kl*tennieuws toch...

Sikkie, vind het zoooooooooooooooo erg voor je! En dat gevoel van paniek, dat ken ik zo goed! Ik kan niks zeggen waardoor het beter wordt, maar wil wel zeggen dat ik aan je denk en je heel veel knuffels digitaal wil geven!
    En er zijn ook veel meiden die na de 3e poging zwanger raken en daar hoor jij bij! Van een diepvriesje!!!! Je hebt nog prachtige cryo's!!!! Maar goed, daar heb je nu niks aan!
    Sterkte meid!

Meriam...ook voor jou...wat ontzettend oneerlijk is dit! Word je eerst blij gemaakt met een positieve test. (net als Sikkie trouwens) en dan komt dit weer heel rauw op je dak! Jij ook sterkte meid! Ik denk ook aan jou!

Ik moet weer aan het werk...bah, ben er naar van!

Liefs Loesie

3. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @sikki en meriam heel veel sterkte toegewenst!

@majo ja idd lang gewacht ze moest eerst wachten tot de cyclus weer 'normaal' zou zijn...eigenlijk zouden ze pas volgende maand beginnen maar ze krijgt waarschijnlijk als alles mee zit deze maand 2 cryo's teruggeplaatst...

4. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Ohhhhh.....NÉÉÉÉÉ tóch!!! Dit wilde ik niet lezen hier vandaag!!
    Wat verschrikkelijk KL*TE Sikkie en Meriam.....weet even niet meer wat ik moet zeggen......:(:(
    Is de ongi bij jou ook echt goed doorgezet dan Meriam? Omdat je eerst wel een echt duidelijke positieve test had? Er zijn meer vrouwen die af en toe bloeden, ook tijdens een zwangerschap....of heb ik nu toch echt ijdele hoop voor je??! :(

Kan me voorstellen Sikki dat je het zo voelt.....dat jij niet tot die 50% behoort.... K*T, KL*TE, en nog een heleboel meer lelijke woorden!!! BAH!! Maar zoals Loesie ook aangeeft....de 3e poging is voor jou nog niet helemaal voorbij....jullie hebben je cryo's nog.....en ook daarmee kan het lukken!! Denk aan Zoe, Calani en Sabje, zij zijn ook zwanger geworden van een cryo he!! (Grote kans dat je dit nu eigenlijk even helemaal niet wilt lezen, maar ik wil het gewoon zóóóóóó graag voor je en dit geldt natuurlijk ook voor jou Meriam!!)

Lieve lieve Meiden.....ik wou dat ik het allemaal anders voor jullie kon doen worden.....was het maar zo gemakkelijk, met een pilletje of lieve woorden of.....tsja......waardoor dan ook....
    Kan helaas niet veel anders dan met jullie meeleven, jullie een dikke digiknuffel geven en héééél hard blijven hopen en duimen dat ook jullie wondertje toch echt een keer zal komen!!

Liefs en een hele DIKKE DIGIKNUFFEL van Majo!!!

5. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Ook een dikke digi knuffel van mij voor SIkki en Meriam. Het is niet eerlijk.

6. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

Meiden wat verschrikkelijk voor jullie!Heeeele dikke knuffel van mij! Het is zo oneerlijk he!

Bij mij gaat het ook nog niet echt lekker! Ben nog erg emo en depri. En het nieuws van mn 16-jarige nichtje maakt me ook niet echt gelukkig: Ze is zwanger...zucht....

7. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    He gadver Saffie...da's toch ook echt geen nieuws waar je op zit te wachten.
    Heeft ze een vast vriendje?!?! En wil ze het houden? Wat ontzettend oneerlijk verdeeld he?
    Wij zijn klaar voor een kindje, alles is geregeld, vaste relatie, geldzaken op orde, een fijn huisje, alles klaar voor een kindje en dan dit....GGGGRRRR....

Er staat in je onderschrift dat je nog 2 cryo's hebt...is er ondertussen al eentje teruggeplaatst?!
    Wij moeten toch ook een keer aan de beurt komen meissie?!? Daar gaan we voor. Een knuffel voor jou!

Majo, bijna 15 weken alweer! Jezus, wat gaat dat hard! Willen jullie weten wat het wordt?!?!?!
    En Calani, jullie dan??!!
    Ik zou denk ik toch te nieuwsgierig zijn!

Liefs!

8. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Meriam, sh*t meis, voor jou ook weer over? Ik kan het gewoon niet geloven!
    Het is zo verschrikkelijk. Blijdschap en verdriet zo kort op elkaar. Sterkte meid!

Saffie, het valt allemaal niet mee he meid.
    We moeten het allemaal maar verstouwen. Weer iets om een plekje te geven en op te bergen. En ondertussen zeul je het allemaal mee...
    Een hele dikke knuffel!

Ik heb gister gebeld met DD.
    Op 12 januari heb ik een afspraak om eea te bespreken.
    Ik wil vragen om een bloedonderzoek. Eens kijken of ze íets kunnen vinden. Stollingsproblemen, vitamine B6/B12 gebrek, whatever.
    En als alles goed is ook prima, dat kunnen onze diepvries Yeti's veilig naar huis. Maar nu durf ik het nog niet. Stel dat er wel iets simpels niet op orde is...
    Ik heb bv altijd maar hele korte menstruaties (1-2 dagen) met heel veel stolsels. Of dat nu na een ICSI is of gewoon. Misschien is de doorbloeding van mijn baarmoeder wel niet goed en kan het met een anti-stollingsmiddel zo opgelost zijn.Ach ja, je weet het ook allemaal niet, maar ik wil nu gewoon dingen uitsluiten.

9. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Sikki en Meriam.. :( dikke knuffel voor jullie!

10. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Sikkie & Meriam, wat erg zeg...:( Dit had ik niet verwacht.....Heel veel sterkte!! En een dikke knuff!!!

Sikkie, goed dat je om een bloedonderzoek vraagt. Het is idd best wel gek dat je maar 1 a 2 dagen ongesteld bent. Hebben ze daar dan nooit eerder iets over gezegd? Nou ja, nu weet je straks misschien waar het aan ligt, of er is niks aan de hand...maar je hebt iig het uitgezocht.

Saffie, bah, dat wil je idd niet horen zulk nieuws.....Het is echt oneerlijk geregeld in het leven! Dikke knuff meid!
    Weet je al wanneer je een cryo tp hebt?

11. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

@ Loesie, ze wil het inderdaad houden...

Ik heb nog 2 cryo's, die worden waarschijnlijk in januari terug geplaatst.

Sikki, goed punt van dat bloedonderzoek. Zit me ook wel eens af te vragen of er niet gewoon iets mis met mn baarmoeder ofzo? Maar ik heb geen echte aanwijzingen om dat te denken, zoals jij dat wel hebt.

12. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    verdorie
    wat een rotnieuws hier, zooooo oneerlijk, wens jullie heel hard veel sterkte toe en bovenal een zwangerschap in 2010!!!

en cryo's zijn sterk! beschouw het niet als een halve kans!!

loesie, ja ik ben veeeeeeel te nieuwsgierig dus met de echo 6 jan gaan we het weten!!! als ze goed liggen...
    we houden het wel geheim... maar ik pb het hier naar jou :)
    en ook voor jou een mooi 2010 gewenst hé met een dikke buik!!!

13. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Lieve Sikki en Meriam,

Wat een ontzettend naar nieuws :(

Heel veel sterkte.

Liefs

14. Maaik

Maaik Lid

15 jan 2009
    62
    0
    0
    Sikki,

Ik heb er geen woorden voor, heel veel sterkte meid!

15. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Saffie, moeilijke beslissing lijkt me dat! Dus in januari weer een kans voor jou! Ik ga heel hard duimen meis, het wordt nu toch wel tijd!

Sikkie, hoe is het met je lieverd!!! Lees en spreek je in het DD-topic natuurlijk ook! Moest veel aan je denken afgelopen dagen! En natuurlijk wil ik je als vriendje hier, haha!
    Knuffel!

Calani, wat leuk dat ik het mag weten!!! Ben ook supernieuwsgierig!! Spannen dat je het geheim gaat houden! Lijkt me zooooooooo moeilijk, maar ook zooooooooooo mooi, zo'n geheimpje samen!

Muppet, hoe was je gesprek?!?! Al enig idee wanneer de hele gekte van start gaat?!

Ik houd het een beetje kort vandaag, want ben niet helemaal fit! Sinds het weekendje weg heel benauwd, dus ik naar de ha, moest maar een pufje extra nemen (van de astma) en mocht het over een week niet beter zijn terugkomen...
    Nou, ben eerder terug gegaan, want het was gewoon niet normaal, zo benauwd als ik was! En voor 's nachts, maar kon overdag ook geen zin zeggen zonder naar adem te happen. Kreeg ook ontzettende hoofdpijn erbij...
    Dus ik woensdagmiddag terug, blijk ik een luchtweginfectie en een ontsteking in de luchtpijp te hebben!!!!
    Nou, daar komt ie dan mooi op tijd mee!

Had gisteravond kerstdiner met de kids enz, dat heb ik nog volgehouden, maar heb me voor vandaag ziek gemeld. Woensdag en gister had ik ook een onderwijsassistente in de klas die het eigenlijk voor me waarnam, ik was er alleen maar bij.
    Heb nu 2 antibioticakuren gekregen, gaat nu iets beter, maar nog veel last van hoofdpijn en sinds vanmorgen diarree...

Lekker he, zo'n vakantie!!! Goed begin!

Meiden, een fijn weekend en een dikke knuffel voor jullie allemaal!

Liefs Loesie

16. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Hey ladies,

zijn jullie ingesneeuwd of zo :p:p is hier zo rustig.

17. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Was ik maar ingesneeuwd, dan hoefde ik nu niet te werken ;):D

Maar bij Sikki is het momenteel rustig ja.
    Nog 4 daagjes werken, dan kerst vieren en zondag naar New York!!!
    (mits de airports weer sneeuwvrij zijn :$)
    Na thuiskomst een week werken en dan gelukkig alweer de afspraak in DD.
    Ik hoop zó dat daar iets uitkomt. Óf er is niets met me aan de hand (op m'n lage eicelreserve na dan) óf er is iets simpels met te veel stolling in m'n bloed ofzo. Ben nu ook maar 2 dagen ongi geweest. Met wederom veel stolsels.
    Verder gaat het gelukkig wel goed.
    Toch wonderlijk hoe goed we het dragen.
    Waarschijnlijk ook omdat we het nog niet opgeven. Het einde is nog niet in zicht!
    Maar er mijn ook veel moeilijke momenten. Maar daar slaan we ons zo goed mogelijk doorheen!

Hoe is het met de andere meisjes???

Sinja, hoe gaat het met jou? We hebben al lang niets meer van je gehoord!

18. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Zo he, pppffff....heb ik ons net op tijd gered van de 3e bladzijde!
    Zo diep zijn we nog nooit gezonken, hihi!

Hier is het op het moment ook aardig rustig...eerst maar afwachten tot 25 januari he?! 4 januari staat er ook wel wat gepland, maar dat is niet iets waarmee we verder kunnen!

Van de ene kant vind ik die rust wel lekker, van de andere kant ook killing! Je hoort echt veel om je heen dat er weer iemand zwanger is en dan denk ik, ik wil ook weer een kansje!!!!!

We hebben de volgende grote stap gezet, zometeen gaat de enveloppe op de post voor pleegzorg. Dan krijgen we een uitnodiging voor een informatieavond.
    Vind dit toch zo geweldig. Ik ben, toen bleek dat het moeilijk werd om onze droom te verwezenlijken, al direct gaan kijken naar anderen opties...en vond pleegzorg gewoon heel mooi.
    Ik heb zoveel moederliefde te geven (al vanaf mijn 23, toen wilde ik al kids) en als ik het nu niet aan een eigen kindje kan geven, waarom dan niet aan een kindje dat het van zijn eigen ouders even niet kan krijgen?!?!

Vriendje was wat terughoudender, maar dat komt ook, omdat ik hem een paar weken geleden pas met pleegzorg heb geconfronteerd. Hij heeft dan echt wat tijd nodig...en dat is ook prima. Maar hij ziet hoe graag ik het zou willen en dat geeft ook wel de doorslag. Op het moment dat wij denken dat het toch niks voor ons is, stappen we er gewoon uit!
    We willen voor crisisopvang gaan, dan komt een kindje eerst 3 maanden en mocht het langer nodig zijn, dan kun je alsnog aangeven dat je het kindje ook wel langdurig wil.
    Als ik dan ondertussen zwanger raak, dan kunnen we die 3 maanden toch gewoon afmaken en dan kan het kindje naar een ander huis.
    (niet dat ik het kindje dan dump, omdat ik er één van mezelf krijg, maar ze vinden bij pleegzorg dan het pleegkindje niet ouder moet zijn dan een biologisch kindje)

Ik ben benieuwd wat er volgend jaar allemaal staat te gebeuren!

Hoe is het hier met iedereen!

Saffie, het is al bijna januari! Spannend hoor, weer een kans! Mag ik vragen waarom er best een lange periode zat tussen de 1ste tp en nu deze cryo? Heb je daar zelf voor gekozen!?

Sikkie, bijna naar de BIG APPLE! Het is je gegund meid! Even lekker alles van je afzetten! Hopen dat het weer niet slechter wordt, dat je geen probleempjes krijgt met vliegen!

Kleintje, hoe gaat het met jou"?!?! Al helemaal op je plekje op je werk?!?! Je gaat ook al bijna met verlof, haha!

Jewel, bij jou ook alles goed?! Ik las laatst op het vw dat je je oppaskindje voor het laatst had! Ben je nu dan met verlof?!
    Het schiet mooi op meid! Wanneer ben je precies uitgerekend?

Majo, hoe is het met je bekken ed! Ga je alweer aan het werk in het nieuwe jaar!? Rustig aan doen en lekker aan jezelf denken!

Calani, bijna 6 januari! Dan krijg je de geslachtsbepaling he?!? Oh,wat lijkt me dat leuk! En dan ook nog van 2 wondertjes!

Het gaat best wel snel met de zwangeren...zo zijn ze nog 6 weken en dan zijn ze er alweer 14/15 ofzo! Schiet mooi op!
    Majo, dat wilde ik nog zeggen, loopt jou banner wel door?! Je bent al zolang 14 weken! Straks nog even kijken!

Sinja, we hebben inderdaad lang niks meer van je gehoord, hoe is het toch met je?!?! Ben wel benieuwd, geef je snel een teken van leven!?

Sabje, ook nog op je roze wolk?! Wanneer ga je het grote nieuws aan iedereen vertellen!?

pppfff, heb het gevoel dat ik er heel veel vergeet, maar moet zo stoppen. Ga met mijn 2 zussen naar Apeldoorn, winkelen...
    Daarna met hun mee richting Tubbergen, moeders gaat mijn haar kleuren (ben gister naar de kapper geweest) ik blijf daar slapen, morgenmiddag oppassen op mijn nichtjes (zus en zwager hebben crematie) en morgenavond komt vriendje ook mijn kant op. Kerstavond en 1ste kerstdag vieren we bij mijn zus en 2e kerstdag bij zijn ouders...lekker burgelijk weer, maar ik kan er wel van genieten!

Ik kom dus niet meer online voor kerst, dus ik wens jullie een heel fijn kerstfeest, de ene helft met jullie wondertjes en voor ons, vooruit kijken naar 12 lange maanden van 2010, waarin we weer alle kans hebben! Houd moed!

Liefs Loesie

19. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Fijne feestdagen allemaal!!!

En Loesie, 12 lange maanden met kans op een beebje, dat is wel een goed vooruitzicht!

Liefs Sikki

20. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Hey Meiden,

Namens mij hele fijne feestdagen en een knallend 2010 met veel nieuwe zwangeren.

En inderdaad 12 mooie nieuwe kansen op een beebje.

Liefs Kleintje

Deel Deze Pagina