direct beginnen met ICSI...zullen we elkaar steunen?!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Loesie1982, 19 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    lieve meiden
    ik hoop dat jullie een fijne kerst hebben gehad
    en wat is het hier idd enorm rustig!!!!
    ik wil jullie een mooi 2010 toewensen!!!!!!!!!!!!!!

2. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    hoi dames! zou jullie nog op de hoogte houden over mijn zwager en schoonzus...ze hebben vanmorgen een terugplaatsing gehad dus dat worden weer 2 spannende weken....
    ik ben trouwens ook weer zwanger van de 2e;) zoals jullie aan mijn banner kunnen zien...t zou leuk zijn als mijn schoonzus en ik samen kunnen zwangeren...nou ik houd jullie weer op de hoogte!
    hopelijk is het voor degene die nog met icsi bezig zijn ook heel snel raak!!!

3. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hey meiden,

allemaal fijne dagen gehad?

Linda, gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat fijn dat het bij jullie toch zo gemakkelijk gaat!
    Nu maar duimen voor je schoonzusje/zwager! Hopelijk hebben zijn ook een positieve test over 2 weken!

Calani, het is zeker rustig! Iedereen is denk ik druk en verder veel in afwachting op wat er komen gaat! Alles ligt nu een beetje op z'n gat! haha!
    Jij weet binnenkort wat je gaat krijgen he?! Spannend joh! Echt leuk dat wij het ook mogen weten!

Hoe is het verder met iedereen!??!
    Hier wel af en toe een beetje down...als je stil staat heb je ook niks om naar uit te kijken...ja, naar 25 januari, maar dat duurt nog even.
    Kan ook zo ineens in huilen uitbarsten...maar dat komt ook gewoon door deze tijd...die maakt mij altijd wat emotioneler!
    En ik moet tussen woensdag en zaterdag weer ongesteld worden en daar zit ik ook echt niet op te wachten!

Ik moet mezelf maar weer bij elkaar rapen en weer doorgaan. Je kunt wel bij de pakken neer gaan zitten, maar daar wordt het niet beter op!
    Gelukkig is vriendje ook vrij tussen kerst en oud en nieuw, begint ook 4 januari weer, dus da's wel lekker...even samen zijn!

Een fijne zondag allemaal en tot snel!

Liefs Loesie

4. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    ooo loesie
    dikke knuffel hoor lieve meid, en nog even en jij bent zwanger!!
    en de 25e komt wel al snel dichterbij
    geniet van jullie verlof samen!!!!!!!!!!!
    knuff

5. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @loesie bedankt...ik voel me dan ook best een beetje schuldig als ik zie en lees hoeveel moeite jullie er allemaal voor moeten doen en hoe lang jullie al bezig zijn..ik hoop daarom echt dat het voor jullie ook allemaal gaat lukken! liefs zo snel mogelijk natuurlijk!

6. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Lief Calani, ik hop het echt!!!

Linda, voel je niet schuldig! Wij weten als geen ander hoe het voelt als het zoveel moeite kost en ik wens dat mijn ergste vijand nog niet toe!
    Dat ik het mee moet maken, betekent niet dat iedereen het mee moet maken! Juist niet!

Geniet er maar lekker van!

Liefs

7. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @loesie dat weet ik ook wel, ik wou alleen dat het bij iedereen makkelijk ging dat zou een hoop verdiet en ellende besparen...

ik wens alle dames die nog niet zwanger zijn een heel vruchtbaar 2010 toe en dat jullie allemaal maar heel snel zwanger mogen raken en alle zwangere dames hele gezonde babies toe!! geniet ervan !

8. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Hey Allemaal,

Goh...wat is het hier rustig geweest afgelopen week....dacht, ik heb heel veel terug te lezen, maar dat viel mee. Komt ook omdat er nu niet zoveel bezig zijn.Volgens mij zijn de emesten nu wachtenden toch?! Ben jij alweer wat opgeknapt Loesie? Zag dat je ziek was begin van je kerstvakantie?! En nu deze week in elk geval lekker saampies vrij!! Maak er een paar leuke dgn van zou ik zeggen!!
    En jij Sikki...je zit nu gewoon in New York!! Dat vliegen zal wel spannend geweest zijn zeg, na de mislukte aanslagpoging van eerste kerstdag! Durfde je nog wel daarheen te vliegen?! Hoe lang blijven jullie daar eigenlijk? Zijn jullie gewoon lekker saampies daar om oud en nieuw te veren ofzo? Nou ja...geniet er in elk geval maar lekker van!!
    Linda...jij gefeliciteerd he!! Súper!! En nu maar hopen dat het bij je schoonzus en zwager over 2 weken ook raak is!! Spannend hoor!!

Ik wil iedereen alvast heel veel succes wensen voor 2010!! Dat ons lijstje maar gauw helemaal rose mag kleuren in het nieuwe jaar. Ik zal oudjaarsavond allemaal sterretjes afsteken en daarbij de wens voor 2010 doen dat degene bij wie het nog niet zo is, ook hééél snel een positest in handen hebben straks en 2010 afsluiten met een klein hummeltje!!

Dikke knuf voor jullie allemaal!!

Liefs Majo

9. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    dankjewel lieve Majo!

Het gaat hier al beter hoor! Heb een fijn antibioticakuurtje gehad!

Je bent nog steeds 14 weken en 4 dagen zwanger zie ik?!? Hihi, volgens mij loopt je banner niet door!

Fijne jaarwisseling alvast!

Liefs Loesie

10. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Lieve meiden,

Eindelijk ben ik weer online, we hadden problemen met internet (zat soms wel op mijn hyves etc. via het netwerk van iemand uit de buurt, maar durfde niet op zw.p. bang dat ze dat kunnen traceren ofzo :))

Maar goed, een neef van vriend is nu 2x geweest en sinds gister doet internet t weer... (wel met nieuwe modem/router, software etc.) alleen ben sinds gister ziek.. griep. Had net nog 38.8 koorts... Vanavond dus hangen op de bank en me niet echt goed voelen. Er komen nog wel 2 vrienden, dus hopelijk hou ik t een beetje vol ;)

Ik ga morgen (als ik me beter voel) bijlezen! En anders vh weekend!

Heb jullie echt gemist!

x

11. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    En natuurlijk...

Fijne jaarwisseling allemaal! En dat 2010 ons jaar gaat worden! Met een boel mooie beebjes en zwangerschappen!

12. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Sinja, Fijn dat je er weer bent. Ik begon je hier ook al een beetje te missen. En vroeg me af hoe het ging. Je bent al volop aan de deca zie ik. Hopelijk is je uitgangsecho straks goed en mag je weer aan de puregon.
    Hebben jullie wel al wat meer duidelijkheid over de kwaliteit van de zwemmertjes? Ik hoop zo dat deze poging gaat lukken.

En natuurlijk wens ik ook iedereen alle goeds in 2010. En dat iedereen hier zwanger gaat worden.

13. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

Hallo allamaal!!
    Hebben jullie een gezellige jaarwissseling gehad?

Sinja, morgen al weer aan de puregon! Spannend!

Ik zit sinds maandag aan de progynova voor de cryopoging, vrijdag naar het zkh en dan hopelijk snel een terugplaatsing.

14. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Meiden, een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel gelukkig nieuwjaar!

Dit jaar worden er heel wat baby'tjes van dit topic geboren! Super! Jewel, jij bent als eerste aan de beurt!
    Echt heel spannend allemaal!

En natuurlijk raken de overblijvertjes van die topic dit jaar ook zwanger!!!! Ik heb me voorgenomen om positief te beginnen zoals jullie kunnen zien!

Dus 2010 wordt echt ONS jaar!

Saffie en Sinja, fijn dat jullie er weer zijn! Ik heb jullie gemist!
    Sikkie zit ws nog in NY, dus die komt later vast weer terug!

Ik heb maandag een gesprek in Deventer over hoe nu verder...Het is verzekeringstechnisch allemaal heel lastig, zo'n overstap naar DL, maar het komt vast goed!

Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs Loesie

15. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    sinja en saffie, jullie beginnen aan een poging, wat goed!!!!! ben blij voor jullie

loesie, kan me wel inbeelden dat het een hele papierberg is om de overstap te regelen, maar goed zo te horen is DD het wel waard! knuff en wat goed dat je zo positief denkt, that's the spirit!!

16. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Thanx Calani!

Nog 4 nachtjes en dat weet je wat je krijgt! Spannend!!!!!!
    Alweer bijna 20 weken, jeetje wat gaat dat snel!

Liefs

17. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Gelukkig nieuwjaar allemaal!!!!! Ik heb op jullie geproost om 00.00, dat het maar een vruchtbaar jaar voor jullie wordt!!!!

Saffie en Sinja, jullie zijn alweer bijna begonnen met een poging! Ik ga voor jullie duimen!

Loesie, voor jou ook wel een spannende maand; voor het eerst naar DD! Vervelend dat het verzekering technisch zo'n gedoe is. Ik ben ook net overgestapt en dat vond ik al een gedoe ;)
    Jullie hebben maandag een evaluatie gesprek in Deventer zie ik. Weten zij al dat jullie naar DD gaan?
    Ik hoop ook voor jullie dat 2010 jullie jaar gaat worden!!!

Calani, hoe is het met jou meid? Alweer 17 weken....wat gaat dat snel zeg! Voel je je nog goed?

Bij mij wordt het nu ook spannend...nog maar 5 weekjes....Al zijn er een paar die zeggen dat ik over 3 weken beval. Zou ik helemaal niet erg vinden hoor! :D
    Nog een paar kleine dingen regelen en dan is alles klaar voor de kleine!! Ben zo benieuwd!
    Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs Jewel

18. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    hihi loesie, idd, kijk ernaar uit, vooral om nog eens te zien en bevestigd te krijgen van de dokter dat ze het goed doen,
    en ja de tijd gaat best snel als je zw bent, zit immers al zogoed als halverwege, voor een tweeling duurt een zw nl gem. 37w ipv 40w

en jewel, jeetje meid, jij bent er bijna, waw, goed hoor!!!
    en voor mij ik voel me schitterend, misselijkheid is weg, enkel de vermoeidheid blijft hangen maar goed mij hoor je zeker niet klagen! en mijn buik begint lekker uit te zetten :)

19. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Wow Jewel, wat gaat dat supersnel zeg! Nog even en je bent bevallen! :D Voor de rest schiet het ook allemaal op. Het ene moment zit je nog met een poging, en opeens zijn er 14 weken om (en langer...)

Linda, gefeliciteerd met je zwangerschap!

Meriam, Sikki, Saffie, Loessie en alle anderen: 2010 gaat ONS jaar worden! Dikke knuffel voor jullie!

Sikki hoe is het in NY? Ben heel benieuwd hoe het daar was met Oud en nieuw!

Hier gaat het redelijk. Heb nu al 5 dagen achter elkaar koorts (nu 38,5... maar afgelopen dagen iedere keer 39) en ben het echt zat. Moet me morgen dus helaas ziekmelden want ben echt nog niet beter (had vorige week paar vrije dagen/gewisseld met dagen werken) Heb net alles teruggelezen, maar 'gelukkig' was er weinig geschreven...

Ik heb wel vanalles meegemaakt... maar heel veel was op dat moment echt belangrijk (en wilde ik jullie melden) maar achteraf is het niet zo spectaculair ;)
    Heb bijv. paar keer op het pasgeboren buurmeisje gepast. Dacht dat ik het heel moeilijk zou vinden maar ik vond het juist weer heel leuk. Verder is mijn andere buurvrouw ook zwanger. En ben ik dus wederom als enigste nog niet zwanger (en beide buurvrouwen inmiddels dus 2 of zwanger van 2e)

We kregen de uitslag van het laatste zaadonderzoek om definitief te horen of we mochten starten. De hoeveelheid was wederom heel slecht (<0,1) Maarrrrrr het was toch beter als de 3 onderzoeken ervoor! :D:D:D Bij de vorige onderzoeken was er 0% A en B kwaliteit, en alleen maar C (niet bewegend) en D (dood). Nu hadden ze 3% A kwaliteit en 15% B kwaliteit gevonden!!!!!!!!:D Oftewel: de dalende lijn is onderbroken! Hopelijk zet het door in een stijgende lijn, dat is natuurlijk afwachten nu. Maar alle kansen liggen weer open!
    Vriend is nu ook aan de proxeed. Tja, baat (moet dat met een d of een t?) het niet, schaadt het niet (alleen jammer dat het zo duur is, maar ach, we hebben er natuurlijk alles voor over)

Ik ben op 21 december begonnen met de deca. Het gaat allemaal goed. Ik ben veel relaxter en we laten het op ons afkomen. Vind het spuiten ook absoluut niet erg. Aangezien ik al de hele week ziek ben weet ik ook niet of ik klachten heb van de deca of van de griep ;) Dus dat gaat ook goed! Vanavond alweer starten met de puregon en volgende week maandag de eerste fm! (radboud doet in principe geen uitgangsecho) Moet nu 125 E. puregon spuiten ipv 150. Ben benieuwd!

Tja, dat was het dan wel weer! Voor ons breken de spannende tijden dus weer aan! Nu eerst maars uitzieken. We hebben ook de afspraak bij de uroloog staan. Daar moeten we 1 maart naartoe! Hopelijk ben ik dan hartstikke zwanger. Maar aangezien vriend steeds meer last van zijn spatader krijgt, willen we er sowieso iets aan laten doen.

Oja, zijn jullie toevallig ook lid van Freya? Lazen jullie dat artikel over IMSI? Het had wel direct onze interesse. Mocht deze poging niet lukken gaan we ons wellicht daar ook nog in verdiepen. Maar hopelijk is dat allemaal niet nodig!

Liefs Sinja!

20. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    #1960 Sinja, 3 jan 2010
    Laatst bewerkt: 3 jan 2010
    Owww Calani wat spannend dat je bijna weet wat het wordt!!!!
    Ga je het toevallig hier posten? (ben seeeehr nieuwsgierig! :p)

Saffie, gaan wij straks samen op het wachtbankje zitten? :D
    Hopelijk heb je snel je terugplaatsing! (ben je wel iets eerder als mij, maar kun je het bankje warmhouden..;))

Deel Deze Pagina