direct beginnen met ICSI...zullen we elkaar steunen?!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Loesie1982, 19 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Sinja, Wat fijn te horen dat de zwemmers van je vriend beter aan het worden zijn! Hopelijk nu een stijgende lijn en veel a en b kwaliteit op de dag van de punctie. En ook fijn dat je nu een stuk relaxter bent. Dat helpt ook he!

Calani, Jeetje bij jou schiet het ook al op!

2. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Meiden, ook Sikki wenst iedereen een super fijn nieuw jaar!

De Big Apple was GEWELDIG! Alleen 1 week is nog te kort. Heb het idee dat we nog niets gezien hebben. Het is er echt HUGE!
    Heb geen 1 keer aan zwanger worden, ICSI of wat er ook maar mee te maken heeft gedacht (nou ja, tuurlijk met New Years Eve om 12 uur nog wel even ;))
    We waren op Times Square en hebben de Ball Drop live meegekregen. En de confetti die er dan gestrooid wordt staan allemaal wensen op. Tja, 1 keer raden wat Sikki gewenst heeft...
    Vanmiddag terug gekomen en ben nu helemaal kapot. Morgen weer werken. Blehhhhh.

Sinja, fijn dat je er weer bent!

Meiden, ik haak weer af.
    Wilde jullie alleen even een gelukkig nieuwjaar wensen.

3. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Ha die lieve meiden!

Sikkie, fijn dat je er weer bent en dat je het zo mooi hebt gehad! Super dat je het even los kon laten, ook weleens lekker he?! En natuurlijk weet ik wat je gewenst hebt, haha! Ik weet zeker dat het dit jaar uit gaat komen!

Sinja, wat super dat de dalende lijn is onderbroken...en nu hopen dat het stijgt!!!! Ik heb zeker van IMSI gehoord, dat doen ze in DD ook...maar kostte €900,- ofzo en dat moet je dan denk ik zelf betalen (in dd dan)...hebben wel gekeken naar PICSI...dat heeft net als IMSI te maken met het selecteren van de zaadjes. Dat was €150 extra...da's iets meer in onze richting!
    En als het wat lijkt moet je er zeker voor gaan...
    Wat goed dat je op buurmeisje gepast hebt! Lekker van genoten! En natuurlijk zijn ze allemaal zwanger...maar ooit Sinja, ooit ben jij aan de beurt! En misschien is dat wel eerder dan je denkt!
    Gauw beter worden hoor!

Calani, kan me voorstellen dat je het fijn vindt om ze even weer te zien! Het lijkt ook al best lang geleden!?!? Of niet?!

Jewel, het schiet mooi op he?!?! Spannend hoor, heb je hier ook een buddy!! (haha, heb andersom dag, typte net fo ipv of en nu byddu ipv buddy! hihi!)want wij willen ook weten wanneer je bevallen bent. (weer bavellen...sjonge jonge)
    Ze weten in Deventer dat we naar DD gaan...ze snapten de beslissing heel goed! ivm met de cryo's. Morgen dus evaluatiegesprek...

Kleintje, jij gaat ook al richting de 30 weken! Heb je al een buikfoto, of doe je daar niet aan!?

Saffie, hoe is het bij jou?!

Majo, heb jij ook een fijne jaarwisseling gehad?! Lekker met jullie kleintje!

Ik ga even verder neuzen! Fijne avond en ik laat jullie morgen wel weten hoe het gegaan is!

Liefs Loesie

4. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Succes morgen Loesie bij het evaluatiegesprek! Wel fijn dat ze in ieder geval goed begrijpen waarom jullie naar dd gaan! Is het voor jullie ver rijden?

Sikki het klinkt echt als een heerlijke week weg! Fijn om dan even daar niet aan te denken en écht even weg te zijn!

Mijn eerste puregonspuit zit er weer in. Tjeeeeee, was alweer vergeten wat een makkie dat is vergeleken met de decapeptyl ;)

5. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Heej Dames, (sinja, heb de topic gevonden). Zal me even voorstellen: Ik ben Ingrid, 30 jaar, sinds september 2007 een kinderwens en 18 december heb ik de eerste spuit deca gezet en zijn we gestart met onze eerste behandeling ICSI! 31 december heb ik de eerste spuit Puregon gezet! 7 januari hebben we onze eerste FM in het Radboud! Spannend! Heel veel succes iedereen

6. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Welkom Ingrid!!! Veel succes!! Hou het even kort, want moet zo weg!

Sinja, het is voor ons 1 uur en 45 minuten, dus best ver voor een fm van 5 minuten. Maar...verzekeringstechnisch gezien is het nogal lastig om de combinatie NL/DL te doen...ga er vandaag eens achteraan bellen.

Ik ga vast mijn auto ijsvrij maken! Eerst op gesprek en daarna sporten...het tijdperk van snaaien zit er weer op!
    Over 5 maand (vandaag precies!!!!!) sta ik rond deze tijd in mijn trouwjurk en wil er dan fantastisch uitzien!

Fijne dag lieverds!

Liefs Loesie

7. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Whahaha, meiden, ik ben er alweer...of eigenlijk ben ik helemaal niet weg geweest!!!!
    Ik krijg de auto met geen mogelijkheid open!!!!!
    Heb echt een kwartier met flessen warm water, slotontdooier, zo'n supersonische slotontdooier met een warm staafje (met kerst van mijn schoonmama gekregen) gestaan...maar niks hoor!
    Zit muur en muurvast!

Dus net maar de afdeling gebeld dat ik de afspraak niet ging redden. moest om 12.30 maar even de IVF-verpleegkundige bellen voor een nieuwe afspraak.
    Maar dat evaluatiegesprek hoeft eigenlijk niet voor mij, het gaat mij alleen om die verwijzing.
    Dus zal wel vragen of ze die ook op kan sturen.
    Weet zeker als ik er vanmorgen was geweest, dat ik die verwijzing ook opgestuurd zou hebben gekregen, die hebben ze dan niet meteen klaar.

Dus dat scheelt mij weer een ritje...
    Sporten gaat dan ook even niet door...vanavond moet vriendje maar even de auto openbreken en dan even de vriesdeken erover heen! En dan morgen maar sporten.

Ga nu even DD bellen of ze mij vast het behandelplan en het kostenplaatje kunnen sturen!

Liefs Loesie

8. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Hey Dames,

Van hier ook de beste wensen voor 2010!! Heb heel wat sterretjes aangestoken om 00.00 uur!! Zéker genoeg om voor iedereen hier de wens uit te spreken dat iedereen hier op het topic zwanger wordt in 2010!!

@Sinja: Jullie weer volop in de race dus.....jammer zeg, dat je je zo beroerd voelt....maar je moet maar denken...jij kunt nu beter koorts hebben dan je mannetje!! Liever allebei niet natuurlijk!! Wordt maar gauw weer beter!! Goed trouwens dat er nu wel A-kwaliteit zaadcellen aanwezig waren!! Je weet het he....wij hadden er ook maar 8 en zie het resultaat!!

@Saffie: Jij ook alweer begonnen voor een cryo-tp. En deze keer wordt het raak!!

@Sikki: The Big Apple....súper zeg!! Moet helemaal geweldig geweest zijn. Binnenkort weer naar DD. Ben je er weer 'klaar' voor?!

@Loesie: Haha, dus...autodeuren vastgevroren...hadden wij ook gisteravond. Waren even weg geweest, bedacht iets later dat m'n telefoon nog in de auto lag...kreeg ik de deuren al niet meer open. Manlief gelukkig nog wel met een flinke ruk, dus maar meteen aan de bestuurderskant vaseline op de rubbers gesmeerd. Vanmorgen manlief dan ook nergens last van. (tip dus voor als je vriend 'm wel los krijgt straks). Jullie over 3 wkn ook naar DD. Spannend. Ben benieuw of jullie gauw kunnen starten daar. En nog maar 5 mnd voordat jullie gaan trouwen!! Super, gaat snel zeg!!

@Ingrid: Welkom hier, jij bezig met de spuiten voor je eerste icsi. Spannend allemaal zeg. Mocht je vragen hebben....vraag maar raak hier....ervaingsdeskundigen genoeg!! Hopelijk valt het spuiten je allemaal mee?!

Hier alles z'n gangetje. Zit nog steeds thuis helaas met rug/bekken klachten. Woensdag en donderdag weer naar de fysio. Vandaag over een week weer naar de vk. ben ik wel aan toe....wil graag weten of het nog goed gaat met de baby. Net na een echo voelt het goed, maar na tijdje heb je die zekerheid toch weer nodig ter bevestiging. Ook omdat je verder niets voelt. Heb idd 'problemen' met m'n banner Loesie....loopt idd niet door. Vandaag weer even bijgewerkt zodat ie klopt. Zal nog eens even uit proberen te vogelen waarom ie niet doortelt....

Toedels!!! Lfs Majo

9. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Heej Meiden, ja hoor het spuiten gaat vlekkeloos. Moet zeggen dat ik het doodeng vond om de eerste spuit in mijn buik te spuiten, maar het is reuze meegevallen. De ene spuit deca doet wel meer pijn dan de andere. En het is echt een genot als je Puregon mag spuiten. Die spuit glijdt er echt in... Maar we mogen niet klagen, we doen het voor een goed doel.

@ Loesie: wat leuk. Wij gaan ook 4 juni trouwen! Mogen we hopen dat we beide stralend met een dikke buik in onze trouwjurk staan. Hebben jullie al bijna alles geregeld? Wij zijn druk bezig. Wij houden ons feest thuis bij mijn ouders, dus qua feestlocatie moeten we alles zelf regelen, wat we heel leuk vinden.
    @ Majo, gefeliciteerd met je zwangerschap! JA beetje laat, maar kom nu pas deze topic binnen vallen, hihi! Vervelend dat je last hebt van je rug en bekken. Hopelijk lucht de fysio op dat moment wel wat op.

Morgen moeten wij voor onze eerste FM naar het ziekenhuis. Ben benieuwd. Ik zelf denk dat de medicatie erg weinig doet, omdat ik er gewoon helemaal niks van merk. Ik ben supermoe, dat is het enigste. Maar of dat aan medicatie ligt, geen idee. We wachten morgen maar af hoe het staat met de FM.

Liefs Ingrid

10. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Meiden, hoe krijgen jullie die gegevens allemaal onder je bericht? Ben er al achter, hihihi. Liefs INgrid

11. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Loesie, ik zal binnenkort eens een buikfoto maken. Heb er wel al een paar maar die zijn al weer achterhaald :p:p. Wel balen dat je niet naar de afspraak kon..... Hopelijk kan je het allemaal telefonisch afhandelen.

Sinja, En gaat het spuiten goed? Wanneer heb je je eerste FM

12. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Ingrid, spannend vandaag de eerste FM. Ik hoo pdat alles goed gegaan is!

Sinja, hoe gaat het met jou?
    De eerste spuiten Puregon zitten er weer in. Wanneer de eerste FM?

Hier nog 5 dagen wachten en dan weer richting DD.
    Eens kijken of de arts bloedonderzoek nuttig vind of dat we toch direct weer voor een cryo tp gaan.
    Heb er eigenlijk wel zin in!

13. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Spannend Sikki, ben benieuwd wat er wordt beslist dinsdag voor jullie! Maar ook goed dat je er weer zin in hebt! Je hebt jezelf dus kunnen opladen? Vind dat best knap. Ik zie stiekum best tegen volgende week op, ben zo bang voor teleurstellingen. En dan heb ik nog maar 1 poging gehad....

Kleintje ben ook benieuwd naar je buikje!

Ingrid, spannend vandaag!!! Kom je snel hier melden hoe t is gegaan?

Majo vervelend dat je nog steeds klachten hebt. Rustig aan doen he meis! Snap dat je nu wel zin hebt in een bezoekje aan de vk, zit toch best een tijd tussen! Hopelijk ga je je kindje snel voelen bewegen. Dat kan toch zo rond de 20 weken gaan gebeuren? Willen jullie weten wat het gaat worden?

Calani hoe was je echo? En.... weet je wat het gaat worden????:D

Hier gaat alles goed. Hoewel: heb nog steeds verhoging (38 graden). Gister toch gewerkt, maar iedereen zag dat ik nog steeds ziek was. Vandaag toch maar 1 dagje thuisgebleven en morgen heb ik vrij. Wil niet dat ik volgende week nog steeds zo loop te kwakkelen met die follikelmetingen enzo. Het spuiten gaat nog steeds goed. Sinds gisteravond wel weer steekjes in mijn buik/eierstokken. maar goed, wellicht dat die al overstuur raken als ze ook maar 1 follikel extra moeten laten groeien ofzo ;) We zien het wel maandag!

Jullie nog leuke plannen voor de komende dagen?

x

14. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Hoeveel spuit je nu?
    Vind het wel weer eng hoor als je zegt dat je steekjes voelt...
    Maar wat je zegt, ze zullen toch moeten groeien.
    Enne, ik had ook steekjes, terwijl er amper wat groeide.
    Doe maar rustig aan meis!

15. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    ja, ergens vind ik dat ook wel weer eng... Maar ben vandaag ziek, heb morgen vrijgenomen en verder tot zondag vrij! dus kan goed uitrusten (en dat had ik de vorige keer toen ik 'steekjes' voelde niet)
    Bovendien toen ik de vorige keer belde daarover moest ik op dag 9 terugkomen, nu moet ik sowieso op dag 9 terugkomen dus voel nu ook nog niet de drang om direct te bellen. En er hoeft niet veel te groeien, wellicht zijn mijn eierstokken gewoon heel gevoelig als er ook maar íets gebeurt ;) Zul je maandag zien dat er juist bijna niets groeit. Ik spuit nu 125 ipv 150 E.

net ff geslapen want had enorme hoofdpijn. Helaas is het niet over :x Nu maar weer aan de paracetemol.

16. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Sinja, Laten we er van uit gaan dat het gewoon allemaal goed gaat komen!! En doe maar lekker rustig aan. Ik duim voor je!

17. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Doe maar lekker rustig aan meid!
    Enne, Majo had de eerste keer ook enorme overstimulatie en de tweede keer bijna geen follies.
    Kan zo verschillen iedere keer. Kijk ook maar naar mij, 1 eicel bij 450 EH en 8 bij 375 EH. Zegt dus allemaal niets.
    Komt vast allemaal goed.
    In ieder geval goed dat je rustig aan doet.
    Je moet fit zijn voor je emmy´s straks!

18. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Ja, wat stom eigenlijk he, dat je lichaam niet gewoon doet wat wij willen ;):D Ben deze keer best bang dat er niets groeit. En dat er weer maar 1 (of geen) bevruchting is.... pfff spannend allemaal!

Maar eerst inderdaad maar eens opknappen van die vervelende griep. echt wordt er gek van. Sinds 30 december nog niet onder de 37.8 graden gehad (en dat was gister heel even) Zit nu ook weer boven de 38 graden. Heb alle tekenen van de mexicaanse griep. En t schijnt nog wel voor te komen (alleen is het geen epidemie meer) Ach ja, komt goed. Voel me langzaam beter. ;) Maar goed, nu hou ik op met zeuren en klagen! Klaagmomentje is weer voorbij! Heb niets te klagen. Tenslotte zijn we bezig met icsi 2 :D

*vanaf nu alleen nog maar positieve berichtjes* :)

19. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    That's the spirit!
    Ik doe met je mee!

Ik voel me erg goed sinds ons weekje in de Big Apple.
    Heb helemaal niet meer het idee dat het nog maar een maand geleden is dat onze laatste ICSI mislukt is.
    Voor mijn gevoel is dat al een eeuwigheid geleden.
    Waar een vakantie wel niet goed voor is :D
    Maar waarschijnlijk komen alle gevoelens wel weer terug als we er weer midden in zitten.
    En dat is vanaf volgende week na onze afspraak...
    Maar voor nu ben ik ff weer een gewoon meisje :D

20. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Haai haai dames, weer een berichtje van mij! Was eens even terug aan het lezen hier bij alle berichtjes en zag dat ik maanden geleden ook al eens had gereageerd in deze topic. Loessie: zag toen ook al dat ik gereageerd had op je trouwdag! Zei toen ook al: heej dan trouwen wij ook! :):) Daarna ben ik er even niet opgeweest omdat we in afwachting zaten van een gesprek met de geneticus... maar nu ben ik er weer!

Vandaag mijn eerste FM gehad. Ik heb ongeveer 8 eiblaasjes van 10mm en ongeveer 40 kleinere! Jaja, ik ben bekend met het PCO syndroom, dus vandaar die vele eiblaasjes. Ik moet gewoon doorgaan met de medicatie die ik nu spuit. 100IE Puregon. Zondag hebben we onze tweede FM. Ben benieuwd! Houd jullie op de hoogte!

Deel Deze Pagina