Direct goed zwanger na vroege miskraam...

Discussie in 'Miskraam' gestart door Miekje87, 19 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Even voor alle dames die pas geleden een (vroege) miskraam hebben gehad, een beetje hoop en geruststelling gezocht.

Mijn vraag is: wie is er direct na haar miskraam ( zonder ongi af te wachten) zwanger geworden waarbij alles goed ging uiteraard... op zoek naar positieve verhalen :)

2. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Miekje, niet om onaardig te zijn, maar dit is al je 4e topic alleen al op de eerste pagina van het miskramengedeelte. Kun je het niet allemaal wat meer bij elkaar houden in 1 topic?
    Dat is wat overzichtelijker!

Ik begrijp dat een miskraam heel heftig is (zie mijn onderschrift), maar van je afschrijven kan ook in 1 topic mijn inziens...

3. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Dit topic is juist niet bedoeld om het van me af te schrijven maar om voor alle vrouwen die het hebben meegemaakt even de positieve verhalen te horen. Wil best die andere topics verwijderen alleen weet ik niet of dat gaat? Hoopte hier een positief topic te krijgen voor alle dames in hetzelfde schuitje. Jammer dat het nu zo begint.

4. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.620
    174
    63
    Persoonlijk heb ik wel vaker verhalen gehoord dat het daarna direct weer Goed ging. Het is voor ieder persoon weer anders en ik denk dat als het een x mis is gegaan (of dat zelfs al niet) je de eerste tijd ook wel weer bang bent dat het fout zal gaan als je zwanger bent. Maar mijn gyn zei dat de kans groter is dat het de volgende x wel goed gaat als niet. Alleen gaat dit jammergenoeg niet voor iedereen op. Ik hoop dat je snel een goede zwangerschap hebt.

5. mavane

mavane Bekend lid

14 feb 2015
    640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Miekje, ik heb voor mijn dochter een miskraam gehad. Toen daarna direct weer zwanger van mijn dochter dus. Nu iets minder dan 8 weken geleden een miskraam gehad en direct weer zwanger. Nu nog even de vraag of het goed gaat, maar wel steeds snel zwanger. Al zegt dit niets voor een ander

Deel Deze Pagina