menstruatie en toch het gevoel blijven hebben dat ik zwanger ben :-(

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by nathalie1186, Sep 1, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nathalie1186

Mar 27, 2014
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Titel zegt al veel....
    Ik had sinds vorige week al sterk het gevoel... Ja ik ben zwanger.
    Waarom ik zo sterk dat gevoel had geen idee had niet echt symptomen waardoor ik dat dacht, last van gevoelige borsten maar dat heb ik elke maand ik heb het sinds vorige week vaak benauwd en een raar gevoel van binnen net alsof ik in een achtbaan zit dat je dan vlinders in je buik krijgt.
    Maar goed ik dacht dus dat het raak was. Vandaag was mijn NOD mijn cyclus is altijd 28 dagen maar tot mijn verbazing werd ik gister 1 dag te vroeg ongesteld.
    Normaal een paar dagen voor mijn menstruatie neemt de gevoeligheid in mijn borsten af dit keer niet (nog niet) net als dat vreemde gevoel in me buik.
    Ik weet dat ik ongesteld ben maar waarom blijft dat gevoel hangen dat ik zwanger ben pffff zo frustrerend.
    Iemand die dit wel eens heeft gehad?

2. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Nooit gehad, maar heb je een testje gedaan? Wil je niks aanpraten maar sommige vrouwen worden wel 'ongesteld' tijdens zwangerschap...

3. pietje1987

Heb je trouwens even gemeld, staat in verkeerde forum deel...

4. nathalie1186

Mar 27, 2014
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee geen test gedaan heb er wel aan gedacht maar toen dacht achh doe niet zo naïef je bent ongesteld hihihi.
    Maar als ik me morgen nog zo voel en me borsten worden niet minder gevoelig ga ik toch een test doen dan kan ik het daarna tenminste van me af zetten!

5. pietje1987

Al is het maar voor je eigen gemoedsrust 😊 daar zijn die dingen voor 😉

6. nathalie1186

Mar 27, 2014
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow sorry is voor het eerst dat ik er wat op zet hihi waar moet het staan?

7. rockmade

rockmade Actief lid

Feb 23, 2013
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil je verder ook niet onnodig blij maken met een dood musje.

maar doe die test toch maar hoor..
    Ik was ook gewoon ongesteld toen ik 4 weken zwanger was van de oudste, waardoor ik er "pas"achterkwam toen ik 8 weken zwanger was.

En toen werd ik met week 13 nog een keer ongesteld, terwijl mijn zoon het prima deed.. dus het kan wel hoor..

8. butterblue

butterblue Bekend lid

Nov 7, 2014
    716
    156
    43
    Werk in het ziekenhuis!
    NL
    Hier bij de oudste ook gehad, ongesteld zijn. Kwam er veeeel te laat achter dat ik in verwachting was ;)
    Gewoon een testje wagen!
    Maar ken het gevoel wel hoor, heb het na de zwangerschap van de tweede vorig jaar wel eens gehad dat ik me zo vreemd voelde..
    Nu ook weer maar zal einde van de week wel weer gewoon ongesteld worden ;)

9. nathalie1186

Mar 27, 2014
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ga morgen maar gewoon een test doen zodat ik in ieder geval van dat gevoel af kom en het van me af kan zetten.

Dankjulliewel!

Ow en sorry dat ik het op de verkeerde plaats heb gezet ben nog een beetje aan het uitvogelen hoe alles werkt hier ;)

10. Joiedevivre

Joiedevivre Bekend lid

Aug 1, 2014
    717
    0
    0
    Ja hoor, dat gevoel herken ik! Paar keer gehad, testje gedaan maar bleek toen toch negatief.. echt een raar gevoel.

11. Syllie

Syllie Actief lid

Nov 4, 2008
    159
    0
    16
    Ja hoor,ik bleef ook nog een paar maanden ongesteld...had ook alle symptomen,toen uiteindelijk maar een test gedaan en die was positief!! Toen ik anderhalve week later een echo kreeg om het te bevestigen vroeg de verloskundige hoever is was en wanneer m'n laatste ongesteldheid was zei ik ik kan niet zwanger zijn want ben nu ongesteld..nou,lag ik met m'n alw-ways ultra op het bed met een echo apparaat op m'n buik...mevrouw,u bent 11weken zwanger😁😀...
    Geweldig!!!!!! Bij de 2de zwangerschap had ik dat niet en toen ik na twee maanden bloed zag dacht ik dat het niets was,maar toen bleek dat dus een miskraam te zijn,bij de derde had ik het net als bij de eerste gewone ongesteldheid en dat is goed gegaan..ze zijn nu 8 en 5!!!

Share This Page