ik zat op 10 toen 40 daarmee waren de klachten zo goed als weg toen gestopt nu zijn ze weer terug en zit alweer bijna een maand op 20 maar dat werkt niet zo donderdag weer naar de MDL arts
ik heb ook omeprazol gebruikt in de eerste weken van de zwangerschap. dat mocht toen gewoon.. ben met 10 weken gestopt omdat het toen over was (maagzweer). ik mocht het van de HA internist gyn en vk allemaal gebruiken.
Indien je bepaalde medicatie niet meer mag nemen zal je gyn je wel zeggen wat je als vervanging wel mag nemen. Indien niet, gewoon vragen!
He ik slikte ook omeprazol tegen maagzuur voordat ik zwanger was. Tijdens mijn eerste zwangerschap doorgeslikt maar dat is uitgelopen op een miskraam daarna gelijk gestopt met alle medicijnen wou geen risico meer lopen. Antagel voorgeschreven gekregen maar ik vind het zo'n gedoe in de koelkast bewaren fles die helemaal vies wordt etc. Dus nu Rennies maar die helpen niet, gisteren toch weer een omeprazol genomen wat een opluchting was dat. Mijn huisarts zei dat ik het nu wel weer gewoon kan gebruiken... Verder let ik heel erg op wat ik eet... chilli con carne is echt erg bij mij maar ik vind het zooo lekker