Ik heb sinds vanmorgen opeens ontzettende pijn in mijn rug, ongeveer halverwege. Mag ik gewoon zo'n pittenzak in de magnetron leggen en gebruiken of mag dat niet nu ik zwanger ben? Ik heb eigenlijk geen idee
gewoon doen, het is heeerlijk. Ik gebruik het dagelijks. Met name 's avonds gebruik ik de zak altijd, ontspant goed.
jij mag wel een pittenzak gebruiken.. pittenzak mag alleen niet als kruik gebruikt worden in babybedje
Ik snap hier echt niet van waarom het niet zou mogen/waarom je zou twijfelen? Ik leg er dagelijks een op mn rug of onderbuik sinds ik best wel pijnlijke indalingsweeen heb. Heerlijk!
Sorry hoor, maar soms snap ik de vragen hier echt niet Waarom zou je dat NIET mogen/kunnen gebruiken? Ik kan werkelijk geen reden bedenken...
Je onderrug en heiligbeen zijn plekken die door stimulering contracties in de baarmoeder kunnen veroorzaken (sommige verloskundigen stimuleren bij vrouwen die overtijd zijn deze punten om zo de bevalling op gang te brengen). Daarom mag een zwangere ook geen stoelmassages bijv ondergaan. In een pittenzak zitten natuurlijk pitten in die druk kunnen uit oefenen op je (onderrug), vandaar de vraag waarschijnlijk....