hallo! alweer een vraagje Yessin is nu 5 maanden geweest en is sinds 2 weken erg onrustig s'nachts! hij wordt heel vaak wakker ...en huilt dan helemaal in paniek... dus ik schrik me dood en ga direct kijken ... doe de speen weer in en ga weer weg...na 10 min. zelfde verhaal.... wat kan dit zijn? dromen? ook zijn we (zoals gister) wel 2 uur bezig voordat hij slaapt... troosten speentje in en weggaan... troosten speentje in en weggaan normaal legde we hem in bed en was hij vertrokken... hoe kan dit ? hopelelijk heb jij een antwoord
Het kan zijn dat ze dingetijes aan het verwerken zijn. Ik noem het zelf altijd een fase waar ze door heen moeten. Wat betreft het inslapen....blijf consequent....heb je ze weer het snelste in een ritme. Ilja
ok dankje! dacht t al maarja je wordt zo onzeker he ... k ben altijd bang dat ik iets fout doe ofzo... merkt hij eigenlijk als ik "ongeduldig" aan t bedje sta ? ook nog 1 vraagje ik wilde vandaag de teennageltjes knippen en zag dat bij allebei de grote teentjes een stukje "ingegroeit" is ... heb dit weg kunnen knippen... moet ik hiermee naar de arts? of op t CB even vragen? lijkt me niet goed ? of is t normaal bij die kleintjes en heb ik dus gepulkt wat eigenlijk niet hoefde haha?
Vaak merken kleintjes het wel als je als vader of moeder onrustig bent. Probeer gewoon kalm te blijven. Zorg dat je de nageltje recht af knipt. Als je het idee hebt dat ze weer gaan ingroeien ga er dan nie zelf mee prutsen. Misschien dat het Cb je daar tips in kan geven. Ilja
ok.... ja het lijkt net of zijn nageltjes driehoekig zijn(omgekeert) zeg maar... ik had ze nog nooit geknipt omdat ze niet lang waren dus zag t vandaag pas... ik zal eens navragen ik probeer altijd rustig te blijven maar na 2 uur was ik t zat hahaha ik heb ook effe de babyfoon uitgezet maarja dat kan ik weer niet dus na 5 min. weer aan haha me vriend is heel angstig dat er wat is dus hij pakt hem altijd eruit.... is dit echt zo "slecht" wennen ze zich dat nu al aan?
Slecht is denk ik niet het goede woord. Maar ze weten gauw genoeg dat ze eruit gehaald worden. Probeer om samen met je man hetzelfde te doen. Duidelijke afspraken over maken. Ilja