k heb 11-11-2006 een keizersnede gehad, dit is niet van een leien dakje gegaan en heb veel pijn gehad tijdens de operatie. Het is nu bijna 7 maanden geleden maar mijn buik isboven mijn litteken en litteken zelf nog deels gevoelloos en sommige delen ook zeer gevoelig, wat inhoud als ik het aanraak het erg vervelend aanvoelt, tegen het pijnlijke aan... Hoelang duurt het voordat het volledige gevoel net als van te voren weer helemaal terug is?
Het kan zijn dat je het gevoel zoals tevoren niet meer terug krijgt. Er zijn zenuwen tijdens ok doorgesneden en dan is het maar de vraag of dat gevoel weer terug komt. Dit betekent dat het gebied rondom de wond gevoelloos kan blijven. Als het echt pijnlijk is zou ik dat terug koppelen met je gynaecoloog. Ilja
Ok, Heb toen met controle afspraak nagevragen en zei kan wel even duren maja aangezien het al bijna 7 maanden geleden is, kan het zijn dat sommige delen dus gevoelig worden ipv gevoelloos dat toch langzaam aan het gevoel an het terug komen is? Het is niet pijnlijk als in echt vreselijk maar ja hoe kan ik het omschrijven, alsof je een blauwe plek hebt die nog beste gevoelig is en je daarover heen wrijft, tussen vervelend gevoel en pijnlijk in, Snapje? haha
Omdat sommige plekken wat gevoeliger worden kan het zijn dat daar je gevoel weer terug komt. Maar zeker weten doe ik dat niet. Het schijnt zo te zijn dat als het gevoel binnen 1 jaar niet terug is, het niet meer volledig terug komt. Ilja