Direct na het stoppen met de pil zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Emmamick, Oct 24, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    2,167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben 1.72 en schommel al jaren rond de 55-58 kg.
    Toen ik zwanger werd van de 3e was ik zelfs maar 53 kg.
    Ik ga nu voor de 4e en ik heb me net speciaal even gewogen:D
    en ik ben nu 57 kg. Toch twijfel ik geen moment over mijn hormonen.
    Ik denk als je zwaar ondergewicht hebt en je menstruatie stopt, dat je dan pas daar aan moet denken.

2. Linnie82

Linnie82 Actief lid

Oct 14, 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nee ook ik weet mijn cyclus niet. Had je het bij je dochter niet zo dan die onregelmatige cyclus etc? Ja ik hoop met je mee hoor, wat je zegt als je eenmaal die beslissing heb gemaakt wil je het direct. Ik zit nu te kijken voor een reisje in April, maar als ik dan ga rekenen over hoeveel maanden dit is, denk ik dat het niet zo slim is stel je voor. 5 maanden zwanger en dan 12 uur vliegen. Zou kunnen natuurlijk maar liever niet. Nou succes met regelmatig vrijen ik ga er ook tegen aan ;) . ik verwacht vanaf 01 11 een teken van ongi te gaan voelen en anders ja, weer wachten he.

3. Alita

Alita Niet meer actief

nee ik was meteen wanger na een keer een beetje ongesteld te zijn dus ging snel!!! Tja als je dan echt 5 maanden zou zijn is het niet fijn lang vliegen nee...

Inderdaad we wachten maar af en gaan vrolijk door hihi

4. Emmamick

Emmamick Bekend lid

Oct 24, 2009
    814
    0
    16
    Ik heb dat dus 1x gehad toen ik 16 was, toen werd ik een half jaar niet ongesteld vanwege ondergewicht door topsport.

Ook nu sport ik nog relatief veel (lang niet zoveel als toen) en af en toe lees je dat het niet goed is intensief te sporten als je zwanger bent. Als je dan net als ik nog steeds twijfelt of je wel of niet zwanger bent, dan ga je ook denken: moet ik daar naar luisteren of gewoon door gaan. Anders kun je alles wel opgeven 'voor het geval dat'.

5. Emmamick

Emmamick Bekend lid

Oct 24, 2009
    814
    0
    16
    IK BEN ZWANGER!

Ja, ik mag me toch aan rijtje vrouwen voegen die direct na het stoppen met de pil zwanger raken.
    Ik wist het eigenlijk gewoon, ondanks die negatieve test begin van de week. Alle symptomen waren dan wel verwarrend (ontpillen is immers zo veraderlijk), maar er waren wat dingen die mij gewoon vertelde: jij bent zwanger.

Zo zijn mijn borsten erg veel gegroeid en kon ik ineens mn aders zien lopen. Ik ben al eens eerder gestopt met de pil en toen merkte ik er niks van. Vandaar dat ik nu wist dat het raak was.

De test was overduidelijk positief :D

Morgen wil ik er eentje doen waar je precies op kunt zien hoe lang je precies zwanger bent. Mijn banner is nu een indicatie. Weet iemand welke ik moet nemen?

6. Alita

Alita Niet meer actief

Jeetje meid!!!!! Ik schrik er bijna van!!!! haha... Je kunt niet terug rekenen? Anders volgesn mij die van cb met indicator of zoiets.

GEFELICITEERD!!!!!

Ben wel jaloers hoor.....

7. Emmamick

Emmamick Bekend lid

Oct 24, 2009
    814
    0
    16
    Wat dacht je van mij!
    Nou ook al "wist" ik het. Ik zat te trillen toen ik de test deed en toen het streepje kwam was ik toch totaal in SHOCK! :D
    Geloof dat ik nu uit moet gaan zoeken waar hier ergens een verloskundige zit en een afspraak makeno

8. Alita

Alita Niet meer actief

hahaha ja dat gevoel ken ik!!!!! Heb het al eens meegemaakt!!!

Maar uhm hoe weet je nu hoever je bent?
    En vk moet je op het net zoeken, krijg je eerst een gesprek met 8 weken ofzo en helaas nog geen echo...die krig je later!!
    Weet je vriend het al?

9. Emmamick

Emmamick Bekend lid

Oct 24, 2009
    814
    0
    16
    Ik heb gewoon de eerste dag van mn menstruatie gepakt en daar 9 maanden bij opgeteld en toen rekende mijn banner dit vanzelf uit :p

Ja mijn vriend is hartstikke blij!! :D

10. Alita

Alita Niet meer actief

aaahhh geniet er maar van....het is een bijzondere tijd!!!

Echt weten hoever je bent weet je straks bij je echo!!!!

Geniet ervan!!!

11. liebrando

liebrando Niet meer actief

hier eentje die wel meteen zwanger was na het stoppen van de pil! ik was bij de eerste 18 jaar en bij de 20, bij de derde heeft het wat langer geduurd maar het is dus wel mogelijk!

12. Linnie82

Linnie82 Actief lid

Oct 14, 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeetje gefeliciteerd!!!! Wat snel zeg. Ook ik ben een beetje jaloers, maar natuurlijk ook heel erg blij voor jou. Ik dacht trouwens dat, dat streepje net zo duidelijk zou zijn als het controle streepje. Maar dat is dus niet zo. Wie weet heb ik ook al 4x positief getest :D

Nou Cindy komt goed hoor, ook ik zit nog steeds in de ''nog even geduld aub'' fase. Op hoeveel dagen zit jij nu eigenlijk?

13. Emmamick

Emmamick Bekend lid

Oct 24, 2009
    814
    0
    16
    Ik weet niet hoe dat zit met de sterkte van het streepje, maar als je hier in het zwangerschapstesten topic duikt zie je echt veel meer positieve testen die veel lichter zijn dan die van mij. De streep is op de foto wat vaag vanwege een slechte camera, maar in het echt was er geen twijfel mogelijk.

14. Emmamick

Emmamick Bekend lid

Oct 24, 2009
    814
    0
    16
    ...nu net voor de zekerheid nog maar eens getest (ik merk opeens zo weinig!) en die test was dus echt KNALpositief. Hele dikke vette streep, dus in 4 dagen heeft het HCG in mijn lichaam zich flink vermenigvuldigd.

15. Alita

Alita Niet meer actief

jeeh!!!! tuurlijk moet ook beter zichtbaar zijn nu...

he je al kwaaltjes hihi

16. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Wat gaaf zeg! Gefeliciteerd!
    Ik heb wel veel meer testen versleten dan jou hoor :)
    Ik voelde relatief erg weinig en werd er zo onzeker van, en zie nu maar, ik ben bijna op de helft en alles gaat goed. Nu wel last van bandenpijn, moe en in mijn rug.. dus niet te hard roepen ;)

17. liebrando

liebrando Niet meer actief

Gefeliciteerd meis ga er lekker van genieten!! Je hormonen verdubbelen met de dag of om de 2 dagen, dus dat je hcg nu hoger is klopt wel!

18. karin24

karin24 Lid

Mar 23, 2008
    37
    0
    0
    Jeetje wat snel zeg, de eerste keer, gefeliciteerd Emmamick! Ik testte bij mn zoontje ook negatief op mn 1e NOD en een week later heeel positief dus je hebt dan gewoon nog te weinig hormoon. Nu voor de 2e...gister negatief getest maar ook het gevoel dat t wel eens zou kunnen.... Maar even afwachten en anders t weekend weer testen! Is ook de 1e ronde dus verwacht er niet teveel van. Bij mn 1e was t 2e ronde raak.

19. ano

ano Fanatiek lid

Jul 12, 2009
    2,296
    351
    83
    ook ik was gelijk na het stoppen van de pil zwanger van mijn eerste kindje.
    Ik ben afgelopen augustus met depil gestopt.
    Ik slikte de pil al 10 jaar.
    Dus het was een grote verassing dat ik n positieve test in handen had.
    Alleen heb ik 2 weken geleden een miskraam gehad.
    Maar ik begin het nu een plaatje te geven.
    En we gaan weer langzaam vooruit kijken.
    Dus het kan zeker de eerste ronde raak zijn.

Iedereen die zwanger is gefeliciteerd

20. Mallory

Mallory Lid

Oct 30, 2009
    96
    0
    0
    mama
    In de zevende hemel!
    Gefeliciteerd Emmamick!! Ook bij mij was het de eerste keer direct raak. Ik weet het moment ook nog heel goed dat je de positieve test in handen hebt. Blijdschap maar ook was ik een beetje in shock :).

Helaas is het bij mij ook -net als Ano- in een miskraam geeindigd na 12 weken. Maar we gaan het vol goede moed weer proberen!!

Geniet er van meid!

Mallory

Share This Page