Na drie dagen overtijd te zijn teste ik op 20 juli positief. Toch had ik al t gevoel dat 't mis zou gaan en dat gevoel werd bevestigd. Op 29 juli heb ik een miskraam gehad met 5,5 week. Op 31 juli heb ik bloed laten prikken in 't ziekenhuis en m'n HCG stond al op 10. De gyn zei dat een zwangerschapstest al negatief zou zijn. Op 9 aug had ik bij 't plassen wat rose verlies! Innestelling of eisprong? Ik heb geen flauw idee. Sinds een paar dagen had ik weer last van obsipatie, jeuk aan m'n buik en misselijkheid. Net zoals bij de vorige zwangerschap. Ik zei nog tegen m'n vriend zou het? Hij wilde het niet weten, want was na de miskraam erg teleurgesteld. Vandaag kon ik het niet laten en moest ik het weten. Als ik uit zou gaan van een 28 dagen cyclus zou ik a.s. woensdag ongesteld moeten worden. Om 12:30 heb ik getest en hij sloeg direct twee streepjes aan! Morgen het ziekenhuis maar even bellen en vragen of ik evt al een echo mag. Aangezien ik niet weet hoe ver ik nu ben. Dit keer voel ik dat het goed zit! Maar toch blijft en spanning en angst.
zou je voor de gein het stripje eruit willen halen? want ben echt bang dat het een ovutest is, dan staat er LH op de binnenkant, en bij een zwangerschaptest staat er hcg. ben nogal een tester zelf, en van sensitest hebben ze een hartjes venster en bij de etos ken ik deze niet en heb je anders nog het zakje waar het in zat, daar staat soms ook lh of hcg op (sorry als je me een zeikerd vindt) heb namelijk ook een foto van die ovutesten die ik eens gebruikt heb: Bekijk bijlage 11371
Als ik het ook zo zie en lees ben ik ook bang dat het een ovu test is en geen Zw test... en als je ze al gekregen hebt. Ik wil je niet terleurstellen. Maar ik zou ook even het testje uit elkaar halen om te kijken of er idd Hcg of Lh op staat Liefs
Jullie hebben inderdaad gelijk! Maar toch m'n gevoel zei al een paar dagen terug dat het weer raak was. Ik heb weer obsipatie en dat heb ik nooit. Verder sta ik 's morgens op zo misselijk als een hond. Ik heb alle kwaaltjes weer net zoals vorige keer. Morgen ga ik een kruidvat testje halen en dan zal ik 't wel zien. In elk geval bedankt.
Joh wat vervelend zeg! Je had je er vast nu hartstikke op verheugt hoop dat de zwangerschapstest POSI is!
Wat een domper zeg . Ik hoop dat de zwangerschapstest hartstikke positief zal zijn! Heb je al getest?
Ik heb eergisteren getest en die was negatief, maar nog steeds geen ongesteldheid! Ik heb weer de zelfde symptomen als de vorige keer, alleen pijnlijke borsten blijven uit! Toch ben ik er bijna 100% zeker van dat ik mijn eisprong heb gehad, door middel van rekbaar slijm en krampen. Ik herken inmiddels mijn eisprong erg goed. De eerste maanden dat ik van de pil af was kon ik het niet plaatsen, maar ben nu 12 mnd van de pil af, dus herken mijn eisprong. Ik wacht het rustig af en anders bel ik 't ziekenhuis volgende week even. Het HCG is sowieso mijn lichaam al uit, dus daar kan het niet aan liggen!