wie o wie???test positief voor NOD

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door clairette, 31 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. clairette

clairette Lid

31 jul 2009
    93
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    dordrecht
    wie herkennen zich in het verhaal dat je een aantal dagen voor je NOD al positief test en hoe is het bij jullie verlopebn hoor net dat veel meiden toch ongesteld worden dus maak me een beetje zorgen

liefs claire

2. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    dat kan wel, maar hoeft ZEKER niet!
    daarom is t vaak niet verstandig om voor je nod te testen, omdat er veel innestelingen toch niet helemaal goed gaan en vrouwen dan toch ongesteld worden. 25% van de vrouwen is wel eens zwanger geweest zonder dat geweten te hebben, omdat ze dus gewoon ongesteld werden.

maar ik weet hoe moeilijk t is hoor om pas te testen op je nod...er zijn zoooooooooveel vrouwen die eerder positief testen en waarbij t gewoon goed gaat! :D net zoals dat er vrouwen zelfs nog op hun nod negatief testen en soms nog dagen erna en ineens een week later ofzo WEL positief.
    t kan alle kanten op..er is helaas geen pijl op te trekken.

ik hoop gewoon dat t allemaal hartstikke goed blijft gaan bij je en je over 8 maanden een mooi zoontje of dochtertje mag verwelkomen. in ieder geval dus gefeliciteerd!

3. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ik heb ook 4 dagen voor me NOD posi getest. Ik was ook heel bang dat het nog mis zou gaan maar tot op heden gaat alles super!!!

4. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik heb 1 week voor nod posi getest. En zie banner. Het is altijd een beetje riskant om voor je nod te testen, maar als het vruchtje niet goed is komt het er vroeg of laat toch uit. Ik dacht bij mezelf trouwens op het moment dat ik testte al ruim 7 weken was. 2 weken later had ik mijn eerste echo met 9 weken. Ik bleek toen pas 5 weken zwanger te zijn. Ik heb dus een hele lange cyclus gehad.

Ik vond 1 week testen voor mijn nod achteraf wel heel erg bijzonder.

5. clairette

clairette Lid

31 jul 2009
    93
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    dordrecht
    ja dat snap ik helemaal....
    ik heb af en toe ook krampen aan neen kant van mijn buik en soms echt menstruatiekrampen en rugpijn dan ben ik heel erg bang dat ik toch ongi wordt.....

6. Angelina

Angelina Niet meer actief

Maar krampen kunnen gewoon bij de zwangerschap horen hoor!
    Probeer je minder zorgen te maken, je kunt er toch niets aan doen.

7. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    gefeliciteerd :)

8. Ilona PS

Ilona PS Bekend lid

12 feb 2009
    768
    0
    0
    Zuid Holland
    Ha Clairette,

Ik testte 4 dgn voor NOD positief. Check m'n album.
    Wel bruinverlies (oud bloed) gehad. Maar dat was precies op m'n NOD !
    Nu gaat het goed, maar het blijven spannende weken.
    Veel succes :).

9. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik teste een dag voor de NOD positief. Door de IVF kon ik niet eerder testen maar hij knalde er af!

Deel Deze Pagina