Hier in februari een vroege miskraam gehad met 4+1, daarna gelijk zwanger en helaas werd ook dit een MK met 5+3, niet meer ongesteld geworden, en testte vanochtend weer positief. Ik durf ook echt niet blij te zijn... Na de afgelopen 2 maanden, en zie nu al op tegen de komende weken; is het erop of eronder?? Hopelijk blijft deze bij je plakken!! Succes!!
Het is echt slopend. Over 2 weken pas echo. Pfff, hopelijk komen we de tijd een beetje door. Best wel pijlscheuten in m'n buik af en toe en Dat zet me dan weer aan het denken. Bedankt voor jullie reacties, steunbetuigingen Gedeelde ervaringen! Gr ice
nispie en ice: Ik hoop voor jullie dat de komende paar weken goed verlopen en dat je straks een mooie echo hebt met kloppend hartje. mijn vk vond het (gezien 2 eerdere mk's) geen probleem om de echo al met 6+5 te doen, dus misschien kunnen jullie ook wel een vroege echo krijgen. Rond 7 weken moet er vaak toch al wel een hartje te zien zijn, ook al ben je misschien iets minder ver dan je denkt (ik ben na de termijnecho 3 dagen naar achter geschoven) want na een mk weet je nooit precies hoe je cyclus weer opstart... in ieder geval ik leef met jullie mee...
Ja ik In januari mk met 6 weken. 23 februari laatste menstruatie. Maart weer zwanger en bij 5,2 weken 29 mrt een mk. Nu bijna een maand later ben ik weer zwanger Dik 5 dgn voor nod testte ik al positief 3 dgn na de mk van eind maart was de testen spierwit dus alle hcg was er uit. 12 mei de eerste echo hihi. ben benieuwd. Hopelijk nu een plakbeebje voor ons allen hier. gefeliciteerd met je zwangerschap meid. En probeer te genieten hoe moeilijk en angstig het ook is. Ik heb in totaal al 7 mk gehad en dit is mijn 11de zwangerschap ik weet hoe moeilijk het is om te genieten. pas na de 12 weken durf ik er aan te geloven.
Hoi Moon! Hier hetzelfde verhaal. Ik heb alleen 2 miskramen gehad voor deze zwangerschap. Mijn eerste miskraam was met 8 weken en toen heeft het 8 maanden geduurd voor ik weer zwanger werd. Deze ging mis met 5,5 week. De maand erop was het weer raak en nu nog steeds. Ik had ook mijn eisprong gevoeld en van daaruit 14 dagen gewacht met testen. De VK had me in eerste instantie 1 week teruggezet maar met de termijnecho weer een week vooruit. Dus eigen berekening klopte prima. Wel heb ik heel lang in spanning gezeten en leefde we van echo naar echo. Pas met de pretecho van 16 weken voor het geslacht kon ik het pas loslaten. Omdat alles erop en eraan zit, je weet wat het wordt en ze konden geen bijzonderheden ontdekken.
In februari 2014 heb ik een vroege miskraam gehad rond de 6 weken. Eerst afgewacht, toen 2x cytotec en uiteindelijk 20 maart een curretage. Nu vanaf 22 april weer positief getest (tussendoor wel negatieve testen gehad). Vind het heel spannend. Ben blij maar wel gematigd (mocht het toch mis gaan). Komende week heb ik nog een telefonische afspraak met de gynaecoloog staan als naconteole na de curretage. Als het dan een week later nog goed gaat ga ik de verloskundige eens bellen denk ik, misschien ook wel eerder, weet het nog niet zo ..