Ik dacht dat 8 april mijn nod was maar ben ondertussen nog niet ongesteld. Ik ben niet zeker van mijn eisprong deze maand dus dat was puur een gok. Toch maar even getest vanochtend. Ik lijk heel vaag iets te zien en ik krijg er de zenuwen van
Ik zie het echt slecht. Alleen op het nagatief zie ik wat... denk dat je beter overmorgen nog een keer kan testen om meer zekerheid te hebben. Maar dit is mijn oog hoor Duim voor je!
Ik zie wel een streepje op de originele foto hoef er niet veel moeite voor te doen om hem te zien. Spannend hopelijk blijft het goed gaan!
Ik zie trouwens een paarse dop is dit van de action? Met paarse dop zijn ovulatietesten toch of vergis ik me nu?
Ja dat klopt. Ik had ook een ovulatie test gedaan om te kijken of die er uit zou springen maar dat was niet zo. Maar dit is een zwangerschapstest. Die had ik er even opgelegd
Ik ga morgen weer testen en zal een nieuwe foto plaatsen. Ben nu niet thuis dus kan er nu geen foto van maken.
Ik zie hem wel, maar die test is wel erg vies en oud lijkt het, weet niet of hij zo betrouwbaar is.. gewoon morgen of overmorgen nog een keer testen!!
Ja dat lijkt zo haha, heb de foto iets donkerder moeten maken doordat mn telefoon overbelichte foto’s maakt. Maar de foto is na 10 min genomen
Lief al die reacties! Ik heb net weer getest. Werd misselijk wakker en kon het niet laten. Had nog een early etos. Die van gister van van de action. Ook op de early nu weer een tuurstreepje. Kan helaas geen foto maken. Het is te donker en met een flits is de hele test overbelicht dus het blijft spannend Het streepje is net zo goed zichtbaar als die van gister. Ik weet dat het verstandig is om dezelfde testen te blijven gebruiken om de eventuele oploop te zien. Dus ik sla vanmiddag een paar kruidvat 2v5 in en ga daar mee verder. Keep you posted!❤️