Direct na vroege miskraam weer zwanger?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Muisjemeisje, Mar 13, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Maev

Maev VIP lid

Dec 4, 2014
    6,071
    5,553
    113
    Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met de haast onmogelijke beslissing die jullie moeten nemen. Misschien dat ik vreemd denk maar in hoeverre zorgt het weg laten halen ook voor een risico? Ik kan me zo voorstellen dat dat ook een risico met zich meebrengt. Hoe staat dat tegenover de risico’s van een zwangerschap?

2. meisje1977

meisje1977 VIP lid

Mar 1, 2013
    8,108
    472
    83
    Jeetje wat een dilemma. Je "moet" kiezen tussen verstand en gevoel. Het AMC is een academisch ziekenhuis dus die zullen wel weten wat ze zeggen. In de buik kan veel bloed als je baarmoeder scheurt kan je echt veel bloed verliezen. Ik kan aan de zijlijn makkelijk zeggen hoe of wat maar als er wat gebeurt en je overlijdt is dat jou de zwangerschap waard. Ik wens je veel sterkte met deze onnoemelijke moeilijke keuze

3. Bezige bij

Bezige bij Fanatiek lid

Mar 6, 2016
    1,955
    1,716
    113
    Female
    Jeetje wat heftig en wat een moeilijke beslissing!
    Ik wens jullie heel veel sterkte in het nemen van de beslissing!
    Het enige wat ik nog kan delen is een verhaal van een kennis. Die had bij eerste zwangerschap ook een ks gehad. Raakte daarna weer in verwachting uiteindelijk weer een ks. Maar normaal met een ks is het kindje er redelijk snel uit. Maar bij haar was zoveel littekenweefsel dat het 45 minuten geduurd heeft voor ze het kindje eruit hadden. Zij en het kindje hebben echt heel veel geluk gehad dat het goed is afgelopen.

4. isabelletje14

isabelletje14 Actief lid

Jul 27, 2014
    356
    372
    63
    Hoe gaat het met je?

5. Masky

Masky Actief lid

Apr 11, 2018
    486
    253
    63
    Female
    Jeetje lees nu je hele verhaal, weet niet wat ik moet zeggen! Ik wil jullie heel veel sterkte wensen!

6. Bine84

Bine84 Actief lid

Dec 22, 2014
    442
    288
    63
    Hoe is het nu met jullie? Hebben jullie al een second opinion gehad?

Share This Page