Kan beide kanten op, bij de 1 lopen ze op en de ander heeft uit het niets een knaller ! Zou wel voor de zekerheid 2x per dag gaan testen! Succes en hopelijk snel een knaller!
Ontrekkingsbloed is een term die je alleen gebruikt als je aan de pil bent. daar krijg je geen eisprong van namelijk.
Niet echt te zeggen, ik heb al de hele week van die streepjes zoals jouw laatste.. kan dus ook nog een tijd hetzelfde blijven.
Dit idd..kan nog wel veel langer duren.Sommige vrouwen krijgen na het stoppen met de pil pas na een jaar een eisprong,anderen netjes na een paar weken.Er is echt niets van te zeggen.
Het.ijkt er inderdaad op! Ik zou nog even kijken of hij nog donkerder wordt of weer afloopt, dan weet je het zeker.
Nou die komt eraan hoor! Echt wel.. Doe vanavond nog eens eentje. Zal me niks verbazen als die dan piekt.
De onderste heb ik net gedaan die is minder dan die van vanochtend... betekend dit dat mijn eisprong nu geweest is? vanmiddag rond 13.30 wel menstruatie krampjes links gevoeld..
Nee.... je ei springt 1-2 dagen na je piek. Een lichtere test betekent niet dat je ei al is gesprongen