Mag ik eventjes hier heel hard blazen ? Hoop het wel want ik ga eraan beginnen hé ... Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff ffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff fffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff ook nog es zuchten ? Zucccccccccccccccchttttttttttttttttttttttttttttttttttt Dank alvast dat ik even mocht uitstomen....
Ja thxx Olga, doe het liever hier dan ipv tegen me mannetje.... Die mt anders weer vr de zoveelste keer tegen een teleurgestelde stien aankijken.. het rommelt alweer en ik weet na al die tijd wat dt weer te betekenen heeft... jammer genoeg...
Balen he meid, hoeveel dagen nog tot NOD. Ik moet nog een weekje wachten tot ik kan testen. Duurt zo lang he! Ik heb sinds mijn eisprong helemaal nergens last van. Normaal altijd heeel zere tepels... Olga
Ik heb een heel wisselende cyclus tussen 23-27d. Dus weet nooit exact wanneer maar de buikpijn is geen goeie voorloper... ik kan ze tss morgen en donderdag op bezoek krijgen en weet telkens na me eitje al hoe laat het is... Wie weet is het gebrek aan symptoompjes vr jou, deze keer een goed teken Olga ! Dat zou nt de eerste keer zijn dat ik dit hier lees ! Ik zal alvast heel hard vr je duimen en bedankt vr je luisterend oor ! Appreciate it very much xxx