Op zaterdag moet vriendlief altijd werken en ben ik meestal druk bezig in huis waardoor we er meestal voor kiezen om savonds lekker makkelijk te eten. Patatjes met een vistickje en Bonduelle gehakte spinazie en/of rode kool staat bijvoorbeel vanavond op het menu. Voor Jamila maak ik baby-patatjes (lees gewoon gekookte aardappel maar dan in de vorm van patatjes zodat ze het makkelijk zelf kan vastpakken), vlees of vis krijgt ze nog niet dus de visticks vallen uiteraard af voor haar. Maar nu vroeg ik mij af zou zij ook wat spinazie of rode kool uit het blikje van Bonduelle mogen? Ik heb haar eigenlijk altijd alleen maar verse groente gegeven en nooit uit blik. Ik weet dat het meestal niet kan omdat er zout in zit maar op de blikjes van Bonduelle kan ik niet ontdekken dat er zout in zit.... Kan iemand mij vertellen of zij dit ook mag? Bedankt alvast!
Uit blik zou ik nog niet doen op die leeftijd, maar misschien is groenten uit de diepvries een optie? Is ook erg makkelijk, maar geen zout ed.