hey dames ik heb altijd een cyclus van 31.. alleen deze maand was ik overtijd, waardoor ik nu een cyclus heb van 34.. maar ik zie geen echte stijgingen op mijn kaartje als ik naar kaartjes van anderen kijk zie ilk allemaal flinke stijgingen enzo.. kan het zijn dat ik geen vruchtbare dagen heb? en wat zijn e letters onder mijn temps?
ik kan je helaas niet helpen! ik snap sowieso je kaartje niet, want ik heb het nooit zo bijgehouden. hoelang duurde je cyclus? ik denk dat je op dag 13 je eisprong hebt gehad. en een cyclus die een paar daagjs verschilt dat is normaal.
Je krijgt pas een temperatuurstijging na je eisprong. Als je een cyclys hebt van 31 dagen, zou je de eisprong ongeveer rond dag 17 verwachten. Dus dan zou je waarschijnlijk één dezer dagen een temperatuurstijging krijgen. Die E onder je kaartje betekent eggwhite (eiwitachtige afscheiding). Een C betekent creamy (romige afscheiding)Die heb je er zelf onder gezet.
Ik ken het; heb deze maand daarom voor het eerst ovulatietesten gebruikt. Een dikke vette streep heeft me weer wat moed gegeven
En het kan ook nog zijn dat je eisprong iets later dan 14 dagen voor je NOD is, rustig door tempen dus, ergens in de komende week zal die tempstijging wel komen
Dag 13 als ovulatiedatum lijkt mij erg onwaarschijnlijk. Bij een cyclus van 31 dagen kan hij gerust nog op dag 20 komen.
dankje dat jullie zo lief zijn vandaag had ik weer 36,5.. maar toe ik smiddags voor de grap ging tempen 36,9 maar dat komt zeker omdat mijn lichaam warm is door het bezig zijn in huis enzo
Ja, van je temp ná het opstaan kan je echt niks zeggen (ik had gisteravond 37.2, gisterochtend en vanmorgen 'gewoon' 36.3), hangt er net vanaf hoe druk je bezig bent geweest.