direct verschonen na poepbroek?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door debby82, 23 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bereke

bereke Niet meer actief

Ook hier wordt er binnen de 10 minuten ververst.

Vraag me trouwens af of de mama's die wel langer dan een half uur wachten dat hier echt zouden komen neerzetten ;).

2. MB1980

MB1980 Actief lid

6 jun 2011
    148
    0
    0
    Adviseur bank
    Gelderland
    Ik wacht meestal een paar minuutjes om zeker te weten dat ze echt klaar is, maar dan ga ik haar echt wel verschonen. Het lijkt mij niet fijn, zo'n poepbroek, het is niet goed voor het huidje en het ruikt ook niet zo fris.....

3. MB1980

MB1980 Actief lid

6 jun 2011
    148
    0
    0
    Adviseur bank
    Gelderland
    Hahaha, nee dat denk ik ook niet...

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

nou kom ik dan....

mijn zoontje heeft weleens last van verstopping en perst er dan met veel moeite een mini drolletje uit. keihard, kei klein en daar heeft hij dus niet direct last van. Als hij zo'n poepbroek produceert wacht ik ook weleens tot ik mijn ding af heb.

maar anders verschoon ik ook gelijk hoor, vind het heel sneu en ook niet zo lekker voor de huid als hij er te lang mee blijft lopen.

5. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier heb ik niet altijd direct door en bijv. vanmorgen was ik bij m'n ouders en was ik even bezig de afwasmachine in te ruimen. Dan maak ik dat wel even af en kijk ik of ze gepoept heeft.
    Maar meestal binnen 5 min. dus.
    Al is het hier wel handig om het snel te doen, gaat hier er nog wel eens naast.

6. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Hier wacht ik met de kleinste meestal een minuut of 10, want vaak komt er nog wat achteraan. Zonde om 2x in een kwartier te moeten verschonen. Maar dan dus wel meteen.
    Mijn dochtertje van 2,5 is nog niet zindelijk en die laat ik lopen tot ze het zelf aangeeft. Ze is nogal lui wat dat betreft en lijkt het niet erg te vinden om in een vieze broek te lopen, ik probeer haar daar nu wat bewuster van te maken.
    Maar babytjes moeten wel meteen verschoond worden vind ik.

7. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Bij mijn peuterdochter doe ik het ook na een minuutje of 10, om er zeker van te zijn dat ze klaar is. Langer wachten lijkt me voor haar niet fijn (al zegt ze er niks van) en ik vind het ook niet naar bloemetjes ruiken.

Bij m'n babyzoontje doe ik het direct want hij heeft op dit moment last van spuitluiers. Met kerriegele of groene drab tot in het nekje wil je wel meteen verschonen! :D

8. Maia

Maia Niet meer actief

zodra ik het merk verschoon ik :)

9. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Ik vind het goor als je een kindje over de vloer hebt lopen die de broek (pamper) vol heeft. Heel je huis stinkt ernaar.
    Wij hebben ook wel eens vrienden op bezoek gehad. Nouw, werkelijk stond haast op t punt om zelf die pamper wel te doen.

10. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Precies. Hier ook.

Maar als ik het nou eens 30 minuten niet heb gemerkt? :p

In de ochtend heeft Julian ook altijd een poepbroek. Geen idee wanneer hij dat heeft gedaan dan..

Maar goed als ik het dus zie en/of ruik dan gelijk verschonen natuurlijk. Zelfs als ik weg moet naar de school van mijn dochter. Daar houd ik meestal wel een paar minuten rekening mee in de ochtend.

11. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Haha, ja, ik snap ook niet dat die mensen het zelf niet erg vinden om in zo'n lucht te zitten! Heb het ook wel eens meegemaakt, 20 minuten ofzo later werd dat kind pas verschoond en wij keken elkaar maar aan van 'hellup, wat een lucht'!
    Ik wacht meestal zo'n 5 minuten, zodat ik zeker weet dat hij klaar is en dan verschoon ik.

12. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    Nee, dat snap ik ook niet.
    Ik verschoon haar altijd meteen als ik merk dat ze heeft gepoept. Meestal komt ze het me vertellen, of ik zie dat ze niet meer wil gaan zitten, ze vindt het dan zelf ook vies.

13. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik verschoonde mijn jochie ook zo snel mogelijk. Niet alleen vanwege de stank, maar ook voor de luieruitslag.

En ergens op bezoek zou ik het sowieso snel doen, want ik zou me echt niet prettig voelen als anderen in die geur een koekje moesten eten ;)

14. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Volgens mij doen we het allemaal hetzelfde! Ik doe het vaak wel meteen omdat meneer de gewoonte heeft om zo te poepen dat het tot aan zijn nekje zit;)

Eerder wachtte ik wel 5 minuten of er meer kwam, maar nu verschoon ik liever twee keer dan hem elke keer in bad te moeten doen..:D

Edit: Bij ons mannetje ruik en hoor je het meteen. Eerst maakt hij een heeeeleboel kabaal(kreunen, zuchten en persen:)) om vervolgens zijn pamper zo vol te gooien dat een volwassen vent nog staat te kijken:D:D Whaha en stinken!! Denk dat ik het heel erg genant en zielig zou vinden om hem daar in te moeten laten zitten ergens, kan echt niet!!

15. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Hier ook altijd direct verschonen, SZ laat haar zoontje ook vaak even lopen met een poepbroek... Ik eigenlijk alleen alz ze aan tafel poept. Dan eten we eerst verder - als ze wilt! - en dan na 't eten schone luier & pyama aan. Anders tussendoor schoon broekje en terug aan tafel als ze niet lekker zit.

16. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Ik verschoon gelijk als ik 't merk, maar Dennis heeft de neiging om 's ochtends vroeg (zo rond 6.00/6.30 uur) in bed te poepen.. ;) Hij doet dat vrij stilletjes (dus we horen 't niet) en daarna ligt ie lekker te kirren en te brabbelen en dat hoor ik dan en dan ga ik naar 'm toe, hij moet dan ook gevoed. Maar het kan dus zijn dat ie er soms al een kwartiertje in ligt. Langer is't niet want het zit godzijdank niet aangekoekt of zo! :)
    De laatste dagen is het trouwens rond z'n middagslaapje ook feest. Ik leg 'm in bed, hartstikke moe, en 10 minuten later ligt ie te jengelen. Blijkt dus ook dat ie heeft gepoept. Ik verschoon 'm en daarna gaat ie gelukkig gelijk weer slapen.

17. fafa

fafa Niet meer actief

Moet je eens wasbare luiers proberen, dan ruik je welliswaar geen bloemetjes, maar ook geen poep! :p

Dus soms zal madammeke hier ook wel eens een half uur in een vieze luier liggen, want als ik het niet heb gehoord (gelukkig doet ze het 9 van de 10 keer met lekker veel kabaal) ruik ik het ook niet :)

(en nee, dat ligt niet aan mij, want als ze eens een wegwerpie aan heeft, is een poepluier zeeer duidelijk te ruiken ;))

18. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

meteen verschonen die hap. ten eerste stinkt alles erna.. en ten 2de is het volgens mij helemaal niet fijn voor die kleintje ze krijgen er een zere poep van..

19. Vica86

Vica86 Niet meer actief

5 minuten later.. Er komt vaak dan nog een 2e lading aan ;). Maar langer dan dat wacht ik echt niet! Bah!

20. fafje

fafje Niet meer actief

WAT ZIELIG!

ja dagg ik laat mn kind niet met stront aan zn kont! belachelijk, zo heb je ook extra kans op huidirritatie en luieruitslag!

ehct sneu zeg voor dat kindje

Deel Deze Pagina