Ik ben bij mijn zoontje nu net over. Hij heeft maat 98/104 en is 2jr en 5mnd. We zijn nu een beetje met zindelijkheid begonnen, vandaar.
Hier paar maanden voor z'n 2e verjaardag. Combinatie van grootste maat rompers die te strak zaten als interesse voor het potje. Ondertussen zit ie in maat 110/116 en die maat rompers heb ik volgens mij echt nog nooit gezien Terwijl het potje totaal niet interessant meer is... Nou ja, ik vind boxers ook wel beter staan bij zo'n grote knul Dus ik denk inderdaad wanneer maar 98/104 te klein wordt of wanneer hij/zij zindelijk begint te worden.
sam zit nog in 86/92 rompers dus voorlopig nog geen gewoon ondergoed. die rompers houden hem ook nog even lekker klein, als ie straks gewoon ondergoed aan heeft is ie alweer zo groot!
Net voor haar 2e verjaardag; toen is ze zindelijk geworden. Wel klein ondergoed om te vinden; ik heb t toen bij de Zeeman gekocht
In de zomer toen ze 2 werd was het ontzettend warm, waardoor ik een romper te warm vond. Toen zijn we dus ze gestart met onderbroekjes. En we zijn eigenlijk nooit meer teruggegaan naar de rompers. Zindelijk werd ze hier met 2,9 jaar dus dat speelde echt niet mee.
Hier rompers afgewisseld met gewoon ondergoed al een maand of drie, hij doet sinds 2 maanden twee of drie keer per dag wat op het potje, dan is het wel makkelijker met gewoon ondergoed.
Hier rond 17mnd begonnen met onderbroekjes en hemdjes. Maar wel afgewisseld met rompers, tis maar net waar ik zin in heb. Ik koop geen rompers meer, maar de rompers die nog passen draagt hij nog. Ik vind onderbroekjes wel makkelijk als het warm is, zoonlief heeft eczeem op zn rug en dat wordt bij hem verergerd door een rompertje. En hij voelt zich zo stoer als hij zelf mag helpen zn onderbroek omhoog te trekken Maat 92 past hij prima, heb ook een setje 86/92.
sinds dit voorjaar toen het opeens zo warm werd, rompers vond ik toen zo warm en zij vond het helemaal stoer. Toen was ze ruim anderhalf en ondergoed maar 86/92 van hema en 92 van zeeman paste haar prima(met luier eronder) ook al had ze verder maat 86. Ik vind het nu handiger dan rompers, dat gefrut tussen die benen met die knoopjes als ze weer eens niet wil liggen en het dus staand verschonen werd. En ook met het oog op zindelijkheidstraining is het handiger dat ze al aan een broekje gewend is.
Wij zijn dit gaan doen toen we begonnen met oefenen met op de wc plassen. Zoonlief was toen 2,5. Hij heeft nog wat rompers in 98/104 gehad (voor 's nachts, dan droeg hij wel een luier en dan bleef z'n rug lekker warm). die draagt hij nu nooit meer, hij slaapt wel met luier om maar dan in hemd en onderbroek, of pyjama.