tintelend gevoel onder rechter borst

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Liz, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    hallo dames,

Ik ben bang dat er niet veel mensen zullen reageren want ik heb iets geks en denk niet dat het regelmatig voor komt ofzo...
    Ik heb al een paar weken een raar soort van tintelend gevoel onder mijn rechter borst...doet geen pijn en het is ook niet contstant...maar als ik het voel is het een irritant gevoel..
    Ik ga het bij de volgende controle ook maar even bij de vk vragen maar ben bang dat ze het niet zal weten..
    Nu denk ik zelf dat het een zenuwtje is dat een beetje knel zit..
    Toch maar even de vraag...zij er meerdere die dit hebben of ben ik echt de enige met dit rare kwaaltje?

thanx!

2. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Ja ik heb dit ook, echt al vanaf week 18 ongeveer, super irritant.
    Ook alleen onder mijn rechterborst.
    Net of er een zenuw in de knel zit idd, niet pijnlijk maar wel aanwezig en zeurend.
    Aan de VK gevraagd, die wist het niet en mijn bewegingstherapeut wist het ook niet...
    Ik lees mee, misschien weet jouw VK het antwoord wel. ;)

3. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    Nou ben toch niet de enige!! Ja tis idd niet pijnlijk maar wel irritant! maandag moet ik naar de fysio en dan ga ik het even vragen en woensdag naar de vk en daar vraag ik het nog een keer....ben bang dat ik hetzelfde antwoord als jij ga krijgen maar wie weet? ik laat het weten!

4. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    heb de vraag ook even gesteld hier bij het topic VK...misschien hebben zij er eerder van gehoord? we wachten af!

5. Lise32

Lise32 Lid

30 jan 2009
    71
    0
    0
    hoi!

Das toevallig..dat heb ik ook. Net alsof een wesp je steekt, alleen dan zonder de pijn. Maar het gevoel is zo rot dat je echt naar je borst moet grijpen, ongeacht wat je in je handen hebt.
    Ik heb dit opgezocht en las dat dat een symptoom is van zwangerschap. Heeft met hormonen te mk.
    Vraag me niet hoe dat dan komt...

6. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    ja precies! het doet geen pijn maar wel irritant genoeg om er naar te grijpen idd! Ik heb het ook opgezocht op google maar kon er echt helemaal niets van vinden..

7. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    heb daar ook sinds een paar weken last van. ik zei al tegen mijn man zou de kleine soms een scheet laten dat het vruchtwater trilt en dat ik dit voel ;)
    Het is inderdaad een irritant gevoel, net als je arm of been of wat dan ook slaapt. Tenminste zo voelt het bij mij. Maak mij er niet zo druk om want denk niet dat het iets ernstigs is ofzo. Dacht wel dat ik de enige zou zijn met dit gekke gevoel;)
    Ben daarom wel benieuwd wat het zou kunnen zijn.

8. Conny83

Conny83 Lid

15 dec 2010
    46
    0
    0
    Fijn, ik ben niet de enige! Ik heb hier sinds dinsdag ook last van.. ben nu 34 weken zwanger. Ik dacht echt wat is dit! Borst voelde ook niet hard aan of bobbelig.. maar voelt trillerig en af en toe inderdaad tintelend.. andere borst geen last.. heel apart.. o ja en heel duidelijk alleen de onderkant die zo voelt..

Ben benieuwd wat het nu is.

Groetjes Conny

9. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Nou ik denk dat we er nooit achter zullen komen. ;)
    Zag dat de VK in het VK-topic ook hét antwoord niet wist.
    Maar 't is zo raar dat het alleen aan de rechterkant zit hè.

10. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    nou ben bang dat we het idd nooit zullen weten haha... ja wel apart dat het rechts is idd? misschien zit daar wel een bepaalde zenuw ofzo? weetniet...ik ga toch een poging wagen volgende week bij de vk..haha

11. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Goh ik heb dit ook gehad! Ik lag toen in het ziekenhuis en bij mij wisten ze het ook niet.

Wel heb ik nu nog steeds last van die plek maar dan in mijn lichaam zeg maar. Nu heb ik een probleem met de doorbloeding van de spieren die op die plekken zitten.

Ik had in mijn zwangerschap wel vaak rugpijn erbij op dezelfde hoogte. En dat heb ik nu dus nog steeds, helaas.

12. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    ben eruit! weet wat het is! net terug van de vk.. en ze zei oh weet je wat dat is? een beknelde zenuw omdat je kindje daar lekker tegen aan trapt...(wat ik zelf ook al dacht) haar voetjes liggen daar ook idd..dus dat tindelende gevoel is een beknelde zenuw..

13. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Ja het voelt ook als een beknelde zenuw idd!
    Eigenlijk is het ook wel logisch... Maar dat neemt niet weg dat het ontzettend irritant is. ;)
    Is er ook nog iets aan te doen of is het gewoon afwachten tot het na de zwangerschap weer overgaat?

14. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ja, ik dacht ook altijd aan een beknelde zenuw!
    Dan zal het bij mij wel zo zijn, dat mijn spieren ook bekneld hebben gezeten ofzo.:( Ik ging op een gegeven moment echt kapot van de pijn op die plek. Maar op mijn huid voelde ik helemaal niets meer.
    Bij mij is het begonnen toen ik een verstopping had en hierdoor een hele opgezwollen buik en overvolle dikke darm kreeg. Dus het klinkt wel logisch dat toen mijn zenuw bekneld zat.

15. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    Nee ze gaf verder geen tip...en idd maar hopen dat het over is na de zwangerschap;)

Deel Deze Pagina