Direct zwanger geraakt na miskraam .. wie ook?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nolewsky, 6 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Ik was ook weer meteen zwanger na de mk. 10 okt '11 mk met 6 wkn, mocht meteen door met een kuurtje clomid en 2 wkn later dus opnieuw bevrichting. Op 11 nov '11 weer een positieve test in handen.

2. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Ik volg (gelukkig) ook het voorbeeld van de voorgaande meiden.

Ik had op 22 aug 2011 een positive test in handen, op 24 aug bloeding met stolsels, ik zou toen 4w en 2 dgn geweest zijn VMK dus. Op 10 sept 2011 had ik ongesteld moeten worden. En dat werd ik niet. Op 12 september bedacht ik me ineens, huh zal ik dan zwanger zijn?? Kan toch niet... Maar toch wel, ben nu de laatste weekjes aan t aftellen.

Maar inderdaad je zou nu een week of 14 zwanger zijn, heb je nog geen echo gehad dan!?!!?

3. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    Ik had dit geluk ook. 30 november heb ik een miskraam gehad en 5 weken later had ik alweer een positieve test in handen. Ondanks dat ik bij de miskraam ook in ronde 1 zwanger was kon ik het niet geloven. Zo mooi en bijzonder. Tot 14 weken heb ik me ook ontzettend onzeker gevoeld en was ik heel erg angstig (ondanks 2 goede echo's). Met 14 weken hebben we het hartje weer gehoord en ben ik de angst langzaam kwijt geraakt. Gelukkig want ik werd gek van mezelf, keek iedere keer als ik naar de wc ging of ik geen bloed verloor en maakte mezelf helemaal gek ermee. Nu is mijn angst verdwenen, helemaal nu ik ons meisje al voel bewegen. Ik hoop dat je de angst snel los kunt laten en lekker kunt gaan genieten.

4. Nolewsky

Nolewsky Niet meer actief

Hey dames !

Ik heb een echo gehad op 13 Maart ! Toen bleek dat ik 10 weken zwanger was ..

Maar hoe rekent een termijn echo precies ? Eerste dag laatste menstruatie ?! Of bevruchting of ?! Geen idee eigenlijk .. Wanneer zou m'n bevruchting dan zijn geweest want ik heb een bloeding gehad tot 23 December !

X

Deel Deze Pagina