Hallo allemaal Ik ben nieuw hier op deze forum en heb al wat rond gesnuffeld Nu vraag ik jullie kwaaltjes tussen de eisprong en de dag van de menstruatie Ik ben 33 jaar en we zijn bezig voor ons eerste kindje Ik ben sinds begin oktober gestopt met de pil Mijn eisprong was 18 november en we hebben geklust de dagen Nu 9 dagen later voel ik menstruatie krampen Sochtends steken in me lies Ik heb een vol gevoel in me buik en moet veel boertjes laten Soms heb ik heel licht gevoel van misselijk zijn En heb veel een warm gevoel en krijg dan ook echt een rood hoofd Ik heb sinds vandaag witte afscheiding Moe weet ik niet ik werk onregelmatig dus ben daar vaak moe van al gaap ik wel veel meer Ik moet dinsdag 2 dec ongesteld worden Wat denken jullie voor die tijd ff een testje doen Ik denk dat ik me een beetje laat meeslepen door alles wat ik lees
Deze klachten kunnen vanalles betekenen! Je lichaam is misschien druk met ontpillen en die klachten kunnen heel verwarrend zijn. Rustig afwachten Ik hoop natuurlijk het beste voor je!
Hoi, spannend he! Maar om je niet al te veel hoop te geven, ontpillen geven dezelfde kwaaltjes als zwanger zijn... Vooral net in het begin had ik heel erg veel van dit soort klachten. Dat maakt het ook heel moeilijk om daarop gebaseerd iets te zeggen of je zwanger bent... fingers crossed!
Die kwaaltjes moet je niet teveel op letten Je lichaam kan je aardig voor de gek houden en 9 van de 10 kwaaltjes horen zowel bij zwangerschap als bij je menstruatie. Helaas kan je niks anders doen dan wachten. Maar als je nu al 9 dagen verder bent kan je maandag al wel testen
@ be happy Ik voel mijn eisprong!! Dank jullie wel voor de reactie ik ga me er gewoon niet op focussen En denk gewoon is me lichaam die is aan het ontpillen.
Als je bedoelt dat je van die steken hebt in liezen dan is dat het groeien van de follikel. Ik heb dat 26-10 gehad, zo'n beetje de hele dag door en soms zo erg dat ik krom stond. Ik dacht ook altijd dat dat het springen van het ei was maar ik had 27-10 een positieve ovulatietest wat betekend dat het eitje binnen 24-48 uur springt. Mijn temperatuur heeft het ook bevestigd. Dus er vanuit gaande dat je de 18e dat gevoelt hebt dan heb je best kans dat je ei pas de 20e is gesprongen. Dan ben je nu 8dpo.
Klopt! Weet ik ook door talloze inwendige echo's/follikelmetingen die ik heb gehad. Nog even een paar dagen afwachten en dan testen. Houd er wel rekening mee dat je cyclus na pilstop niet direct weer 28 dagen hoeft te zijn. De meeste vrouwen hebben eerst last van onregelmatige cyclussen. Ook kwaaltjes hoeven niks te zeggen helaas. Hoop voor je dat je inderdaad zwanger bent!
Paar dagen te vroeg maar mijn menstruatie is opgang gekomen vanmiddag Op naar de volgende ronde nieuwe kansen