kan dit

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jennytjee, 9 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jennytjee

Jennytjee Nieuw lid

9 okt 2016
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo, ik heb een vraagje, ik ben al mama van een zoontje, nu zou ik een 2de willen met mij vriend, maar ik probeer namelijk zwanger te graken,
    ik en mn vriend hebben gisteren seks gehad en ie is niet in mij klaar gekomen, maar op me buik nu heeft hij er met zun vingers in gezeten en me gevingerd, kan ik zwanger graken daar door ?

2. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

9 jul 2016
    1.772
    817
    113
    Van het vingeren niet, maar wellicht van het voorvocht, als je geluk hebt... Maar stomme vraag misschien: je schrijft dat jij graag een kindje wilt met je vriend? Wilt hij het dan niet, dat hij niet in je klaarkomt?

3. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.126
    17.138
    113
    Nee dat is niet mogelijk...

4. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.482
    5.842
    113
    Ik zou als jullie echt een kindje willen het toch op een andere manier gaan doen. Op deze manier is de kans op een zwangerschap vrij klein ;)

5. Pimpelmeesje

Pimpelmeesje Fanatiek lid

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    De wonderen zijn de wereld nog niet uit, maar ik zou er niet op rekenen.

6. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Als je echt een kindje wilt zou ik toch adviseren om het sperma ín je vagina te laten belanden. Zo is de kans namelijk heeeeeellll klein.

7. jongemama1993

jongemama1993 Fanatiek lid

5 mrt 2014
    1.187
    3
    38
    Had eens gelezen dat wanneer sperma op een plek terecht komt buiten de vagina (dus op de buik in jouw geval) het meteen "dood" gaat.
    Al neemt dat niet weg dat je alsnog zwanger kunt raken van voorvocht, al is die kans natuurlijk kleiner.

Als jullie voor een kindje willen gaan, waarom komt hij dan klaar op jouw buik?

Deel Deze Pagina