Hoi verloskundige ik heb een vraagje ik zou vandaag 6w en 3d zwanger zijn gisteren moest ik naar de gyn en via een echo heeft hij gekeken omdat ik er zelf weinig vertrouwen in heb. Nu heb ik niet meegekeken omdat ik dit door dat ik al 7miskramen heb gehad niet wilde vorige keer 2hartjes zien kloppen en 2weken later was het mis dus vandaar nou was er nog niks te zien bloedlaten prikken hcg op 195 erg laag dus nu heb ik nog minder vertrouwen hierin gekregen maar ik vraag me af kan dit toch nog goed gaan komen volgende week moet ik terug om bloed te laten prikken mischien hebben jullie een positief verhaal voor mij of kan ik ervan uitgaan dat dit wel weer mis gaat of is het gewoon afwachten alvast bedankt groetjes minimuis
Hoihoi, Voor het termijn wat je denkt te zijn is de hoeveelheid hcg best weinig, maar dit neemt niet weg dat het veel priller is dan je denkt en dat het Hcg nog aan het stijgen is. Het is echt even afwachten wat de uitslag volgende week is. SPannend voor je hoor! Imke
Hoi nog bedankt voor je antwoord ik heb vandaag de nieuwe waarde binnen en die was van 195 naar 285 gegaan hij is omhoog maar te weinig nu moet ik maandag weer terug om bloed te prikken en dan dinsdag een nieuwe echo om te kijken waar het zit. Hoe groot is de kans dat het in een eileider zit als je hcg maar weinig stijgt of is er ook wel een kans dat het in de baarmoeder zit maar niet goed is maar toch een lichte stijging van hcg geeft ik ben namelijk nogal bang voor een bbz alvast bedankt voor het antwoord