Hi dames, Even de data onder elkaar zetten en dan snappen jullie er iets meer van. 28-01; posi ovu test 06/07-02; zware rugpijn gehad dat ik echt met een kruik moest liggen in bed 07-02; avond begon t bloeden. Waren meer echt veegjes.. 7 dagen lang veegjes gehad wat de 14e echt heel heftig doorzette. Tot en met 20-02 bloedverlies gehad 17-02; langs t ziekenhuis. Miskraam bevestigd. Hcg waarde was 22 24-02; bloed afgenomen hcg waarde 2 --> negatief dus (onder de 5) 25-02; posi ovu test en ook geklust Tijdens mijn miskraam had ik echt niet zulke 'duidelijke' zwangerschapstesten. Het was altijd een vaag lijntje alleen was ik het die wist dat ik zwanger was. Nu weer.. alleen heb ik gisterenavond 2 druppels roze verloren en weer onderrugpijn (ik weet dat dit ook wel bij een prille zwangerschap hoort - had ik bij mijn dochtertje ook). Ben zo gespannen!! Kan dit nog een late innestelingsbloeding zijn? Ben van plan om langs de verloskundige te gaan morgen (hier kan dat, woon in t buitenland).. kan er echt niet van slapen! Iemand? Meegemaakt? Wat vinden jullie van de oploop?
Ik vind hem mooi oplopen en duim voor je dat het nu goed gaat. Ik kan me voorstellen dat je gespannen bent. Hoe is je gevoel erover?
Nou nu in t ziekenhuis! Wachten op uitslag van bloedafname. De dokter had ook een echo gemaakt. Zag dat er verdikt basrmoederslijmvlies was (natuurlijk veels te vroeg voor een vruchtzakje of iets dergelijks), hij zag geen interne bloedingen of iets en zag dat mijn ei idd is gesprongen. Het kan natuurlijk nog alle kanten op omdat het vroeg is, maar ik ben gerustgesteld omdat hij geen interne bloedingen heeft gezien! Ben benieuwd naar mijn hcg waarde. Heb er nu eigenlijk wel vertrouwen in.. ☺️
Ja daarom! Dus ik ga er maar vanuit dat t goed gaat. Het tegendeel weet je toch nooit.. maar ben wel gerustgesteld dankzij die echo. Dat ik zwanger ben, weet ik wel zeker. Wil alleen wel een mooie oploop in hcg waarde..
Ik snap je onzekerheid en je angst dat het weer mis gaat maar helaas is er van tevoren niks van te zeggen. Het is gewoon afwachten en jezelf elke dag weer inpraten dat het goed gaat komen. Sterkte met deze onzekere tijd!
Yeuuyy! HCG van 48! Maandag weer bloedprikken.. just to be sure dat alles goed gaat. Hij was in ieder geval wel blij dat de echo er goed uitzag ik ook!
Wat fijn dat het weer zo snel gelukt is! Ik vind je oploop heel mooi hoor! En dat voor elke dag testen! En mooi dat je een bevestiging hebt gekregen met die bloedtest. Rugpijn hoort er inderdaad bij. En je testen zijn nu al duidelijker dat de vorige maand toch? Ik zie dit helemaal goed gaan! Gefeliciteerd
Bedankt dames! Ben echt de hele dag super vrolijk.. hahaha!! Maakte echt alles goed. Ik blijf nog wel even testen.. puur omdat ik er nog 2 heb en 1 clearblue met wekenindicator. Die bewaar ik nog even doe ik later, als ik een leuk fotootje wil maken voor de bekendmaking tegenover onze ouders
De test van 10 dpo ziet er goed uit. Ik was zelf ook gelijk na een mk zwanger en over 3 weken vieren we haar 1e verjaardag! Dus probeer niet te veel te stressen (makkelijker gezegd dan gedaan😉
Wat een goed nieuws, gefelciteerd! Nu duimen voor maandag. Maar gezien de echo komt dat vast goed 😊