Direct zwanger na miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Joy2111, 16 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marije1981

Marije1981 Actief lid

21 jun 2008
    105
    0
    0
    Fotograaf - Fine art en trouwfotografie
    Zwolle
    Dank je wel.
    Ik moet zeggen dat ik niet weet of anti - biotica schadelijk zijn tijdens je eisprong. Ik weet wel dat je het beter alleen als complete kuur kunt nemen ivm resistent wordende bacteriën. Ander ff vragen aan een huisarts misschien?

Dat gevoel van blaasontsteking, is dat niet je eisprong? Ik heb wel eens gelezen dat de symptomen een beetje op elkaar kunnen lijken.. Ik heb er zelf geen ervaring mee hoor.

2. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Hallo
    Ik had tijdens mijn MK ook een blaasontsteking maar ik kan altijd erg slecht tegen AB dus toen ben ik er halverwege mee gestopt want ik had EN buikkrampen van de AB EN buikpijn van de MK en daar werd ik niet echt vrolijker van zeg maar...
    Nu voelt het echt weer als een blaasontsteking..... raar gevoel (niet pijnlijk) met plassen en vooral vaak moeten maar dat komt er niets uit.
    Voor de zekerheid vanavond maar ff klussen want je weet het maar nooit....

Ik slik wel de AB die je ook tijdens een zwangerschap mag dus ga er maar vanuit dat het niet schadelijk is voor mijn ei...
    Elke keer als ik het google lees ik weer wat anders dus maandag toch maar ff de HA bellen.

Liefs Joy

Deel Deze Pagina