Direct zwanger na verwijderen spiraal???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Odie, 12 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Odie

Odie Lid

12 dec 2010
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey allemaal,

Ik heb op 15 november mijn mirena spiraal verwijderd om te gaan voor een eerste kindje. (YEAH) Ik heb mijn spiraal 3,5 jaar gehad en ben er altijd heel blij mee geweest omdat ik praktisch niet meer ongesteld werd maar heb nog wel altijd mijn eisprong gevoeld. Voor mijn spiraal was ik altijd absurt regelmatig dus ga er van uit dat dit niet echt veranderd is (hoop ik) ;)

Nu heb ik direct na het verwijderen totaal geen bloedingen gehad tot woensdag 17 november ik lichte bloeding heb gehad. Dit heeft tot zaterdag de 20ste geduurd. Ben er maar vanuit gegaan dat ik ongesteld was. Daarna heb ik geen bloedingen meer gehad en we hebben drie weken lekker bijna om de dag geklust. 8)

Vorige week begon in ineens enorme borsten te krijgen maar ze zijn niet pijnlijk, was soms met een vlaag een beetje misselijk. Ook lijk ik vaker te moeten plassen maar heb absoluut geen obsipatie. Ook kan ik af en toe behoorlijk chaggie zijn. Maar dat hoeft natuurlijk niet aan een zwangerschap te liggen. :D

Een beetje aangestoken door een overenthousiaste vent die er van overtuigd is meteen raak te hebben geschoten heb ik donderdag al een test gedaan ondanks dat ik volgens mijn berekeningen pas vrijdag mijn NOD had. Uiteraard de test negatief.

Nu ben ik nog steeds niet ongesteld en is het gevoel van `ik moet ongesteld´ worden ook weer weg.

Eerlijk gezegt zou ik wel heel verbaasd zijn als het nu al meteen raak is maar begin wel aan mezelf te twijfelen. Zijn er meer dames die direct zwanger waren na het verwijderen en wanneer is zo´n test betrouwbaar genoeg? Ik heb de kruidvat testen al in huis.

Wat is jullie gevoel/ervaring hierbij?

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik kreeg na 6 weken ietwat bloed, toen meteen raak!

3. Odie

Odie Lid

12 dec 2010
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje dat duurde lang voordat jij je eerste bloedingen had. Helemaal geen bloedingen gehad na het verwijderen?

Het kan dus wel heel snel gaan. Zie trouwens dat je zwanger bent van twins? Wat goed dat je al 38+4 bent! Top!

De verleiding is groot om nu een testje te doen maar het is avond dus daar kan maar zo weer negatief uitkomen ondanks dat het misschien positief is. Ik word gek van dat wachten

4. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

ik vloeide 2 dagen erna wat, daarna 3 mk's gehad en nu is heel mn cyclus van slag.

Mirena is een top AC maar niet als je erna nog voor een brusje wilt gaan

5. Odie

Odie Lid

12 dec 2010
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Was je cyclus helemaal door de war na je spiraal of na de MK? (onzettend vervelend trouwens voor jullie. Niet niks 3x een mk)

Ik ga voor een eerste kindje dus nog helemaal niet voor brusje haha.

6. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Hij was/is goed van slag, eerst 25 en 41 allebei een vmk met posi testen en de 3e ronde op dag 25 een superposi test. Deze zwangerschap ging met 7 weken mis. En nu weer wachten op mn cyclus!

7. Maryam86

Maryam86 Bekend lid

17 mrt 2010
    527
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niet direct, maar wel snel, had eerst een kleine bloeding en een paar weken later dat ik echt weer ongesteld was geworden, maar het kan wel, want zodra de mirena is verwijderd kan je gewoon weer eisprong hebben. afwachten dus ;)

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Banner klopt niet meer.. ben bevallen met 37.2 weken ;)

9. 078mama

078mama Niet meer actief

5 weken na het verwijderen teste ik positief en toen was ik ook gelijk 5 weken zwanger hihi

10. Angelic

Angelic Actief lid

13 apr 2008
    252
    0
    16
    Ik heb op 08-01-2008 mijn mirena verwijderd en op 8 april 2008 een positieve test. Ik had zelf helemaal niet het idee zwanger te zijn en ging er vanuit dat mijn menstruatie uitbleef doordat mijn cyclus in de war zou zijn naar t verwijderen van de mirena. Helaas is het een week na de test toch missgegaan en was t onduidelijk of ik 6 weken of 9,5 week zwanger was (nog geen echo gehad). Maar ik was hoe dan ook erg snel na het verwijderen van de mirena zwanger. In de 1e of de 2e ronde.

11. Odie

Odie Lid

12 dec 2010
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Positief om te horen dat het in één keer raak kan zijn. Het hoeft nu niet voor mij direct raak te zijn maar begin nu een beetje bang te worden dat ik mega lang moet wachten voor de eerste echte ongi. Weg mijn super gelijkmatige cyclus.

Natuurlijk hopen we wel een beetje dat het raak is. Maar helaas heb ik gisteravond een negatieve test gehad. (kan misschien wat vroeg getest zijn en het was avond ipv ochtend) Nu wachten op de duiveltjes en anders zaterdag opnieuw testen.

Mijn borsten zijn overigens wel ENORM! Maar niet pijnlijk.

Deel Deze Pagina