Hallo allemaal, Vanmiddag heb ik een second opinion ivm een holte in mijn baarmoeder (na keizersnede onstaan) Ik ga daarvoor naar Geertgen kliniek. Maar ik zie er zo tegenop! Voel me er gewoon naar van Al maanden liep ik te twijffelen om een afspraak te maken. Nu is het bijna zo ver en ik zou het liefst afbellen. Zometeen is er inderdaad "niets" aan de hand en dan voel ik me een overbezorgde zeur. Maar wat als die holte wel een zwangerschap tegen kan houden? Wat dan? Ik ga alleen omdat we vandaag geen oppas hebben voor ons zoontje. Vriendlief is nu thuis voor hem. Met z'n 3en is erg lastig aangezien we op een lastig tijdstip de afspraak hebben en het w.s. toch uit zal lopen. Ik weet eigenlijk niet waarom ik dit hier schrijf Maar wilde het tóch even kwijt... Zal toch niet de enige zijn die ineens begint te twijfelen zodra een belangrijke afspraak bijna zo ver is?
Effe doorzetten meid! Het is niet leuk natuurlijk maar als je dadelijk weer meer weet en je weet hoe je verder kunt ben je blij dat je gegaan bent. Hou je goed en veel suc6!!
Ik zou gewoon gaan, wel met flinke zenuwen. Je weet dan wel hoe het ermee voorstaat. Ik denk dat je angst ligt in het feit dat je wellicht slecht nieuws te horen krijgt. En dat je vervolgens bang bent dat er niks aan gedaan kan worden. En dan zit je daar in je eentje in het ziekenhuis..... Kan er niemand anders met je mee als een soort van steun?
Ja, dat is ook zo. Maar heb nu zo'n vervelend gevoel vanbinnen. Zal zien dat het uiteindelijk allemaal onschuldig is
Nou, ik heb ervaring met jankend weg gaan daar In 2010 gingen we daar heen ivm herhaalde mk'en. Toen bleek mn ei zeer traag te groeien EN vriendliefs zaad was zeer weinig. 2 weken later testte ik positief! Zaadtest was ook dubieus want het klopte niet met het feit dat ik wel 3 x in 1,5 jaar zwanger was geweest Maar op dat moment was het natuurlijk flink k**
En hoe zeer ik denk dat ALS het zwanger worden daardoor niet lukt we ook stoppen met zwanger worden. Toch die zenuwen... Ik wil namelijk echt niet de mmm in, ook niet een hersteloperatie.
Succes meid! Het is vervelend, maar het is allemaal voor een goed doel! veel sterkte.. hopelijk valt het allemaal mee voor je.
Nou, daar ben ik weer! Niet veel wijzer alleen maar meer aan het twijfelen gebracht. Door de vreugde in 2010 (snel zwanger) hebben we destijds eigenlijk helemaal niet stilgestaan bij alle uitslagen van de vooronderzoeken toen. Vandaag kwamen al die gegevens weer naar boven en zag ik woorden als extreem bladiebla (oftewel extreem weinig zaad) laag progesteron en zelfs het woordje pco kwam voorbij. En daar schrok ik eigenlijk wel van. Omdat die uitslagen dus niet goed waren wil de gyn volgend cyclus starten met opnieuw zo'n vooronderzoek : semenanalyse, follikelmetingen en progesteron prikken. Er word dan ook meteen gekeken naar de holte. Het klinkt een beetje raar allemaal.... slechte uitslagen maar wel1 x goed zwanger toen (dus in totaal 4x zwanger in 1,5 jr). En dat vond de gyn dus ook. Misschien hadden we die ronde heel veel mazzel? Who knows.... Ons zoontje is dysmatuur geboren en de gyn waarschuwde dat de volgende dat w.s. ook zal zijn. En de onze was extreem dysmatuur. Man met 2 kilo baby waren we al zeer blij geweest.... moet je nagaan hoe extreem die van ons met 1700 gram was. Al geloof ik dat mijn gyn van toen daar ook wel zijn aandeel in had. Dan ook nog die pnd van toen in mijn achterhoofd. Dus lichaam werkt niet mee + dysmaturiteit + pnd maakt dat ik zo twijfel nu. Wil ik, willen wij dit nog wel!? Nu het zo goed gaat, rust in huis en in ons hoofd. Genieten van ons zoontje en de gezondheid van ons drie'tjes. Als ik nu terug lees waaraan ik allemaal twijfel lijkt het bijna alsof de keuze al is gemaakt..... pffff.... we hebben gelukkig de tijd. De onderzoeken verplichten ons natuurlijk tot niets...