ik scheel 15 maanden met mijn zusje en dat was echt niet altijd leuk hoor, vooral voor haar niet. Ze is erg onzeker geworden doordat ik altijd net een stapje voor was door mijn leeftijd. en nogmaals, kindjes neem je niet, die krijg als je geluk hebt, vind het erg onnadenken om te zeggen dat je kinderen neemt... zie het als een wondertje dat je ze mag krijgen
sorry hoor het heeft niets met onnadenken te maken wij hebben bewust gekozen om kinderen te nemen en tuurlijk is het een wonder als je zwanger raakt maar ik kies er wel bewust voor om kinderen te nemen... maar goed dit is weer een eindeloze discussie
Nou indd, je neemt een pak vla, geen kindje... een kindje krijg je! Even on topic, vind het wel errug snel hoor, een dr uit de ander dr in Is ook helemaal niet goed voor je lichaam, maar goed is jullie keus natuurlijk (wie ben ik ) jessica
je neemt niks, anders had ik er al heel veel gehad. Je neemt een stuk taart of een boterham.. ik heb niet veel te nemen.
Ja zo zien jullie het maar ik niet.... sorry.... Iedereen kan er toch anders over na denken ? gelukkig denken we niet allemaal het zelfde
Bij mijn jongens zit 19 maanden tussen, en het zijn echt maatjes, spelen altijd met elkaar. Ik moet er niet aan denken om zo snel weer zwanger te zijn, het duurt echt minimaal een half jaar tot je lichaam weer hersteld is, zowel lichamelijk als mentaal.
ik denk ook dat je geen kindjes neemt,want dan had ik er al eerder een bij "genomen".heb er dus wel 6 jaar op moeten wachten. en mijn zus dacht ook een kindje te nemen als ze haar huis,praktijk en alles voor elkaar had. 5 jaar later en iui en ivf verder heeft ze nog niks. iets nemen klinkt vanzelfsprekend,maar een kindje krijgen is dat niet.
Ik en mijn zusje schelen nog geen geen jaar maar 11 maanden. Het is heel leuk dat we net een tweeling lijken en zo voelen maar ook al zou ik het zelf misschien wel willen maar niet doen. Want het is wel heel zwaar volgens mijn moeder geweest en ik wil ook egt van mijn 1ste kunnen genieten. Niet dat mijn moeder dat niet heeft gedaan maar je bent anders als je zwanger bent of niet, je lichaam veranderd gewoon. xxx
mijn moeder had na mijn en mijn zusje ook graag nog een kindje gehad, nou prijst ze zichzelf gelukkig omdat ze er 2 heeft gekregen, ze kon daarna door haar eierstokkanker niet meer kinderen krijgen. Het idee dat je kinderen neemt en het nog hardop durft te zeggen vind ik eigenlijk wel schandelijk, weet je wel voor hoeveel mensen het niet vanzelfsprekend is dat ze een kindje krijgen? ik vind het echt een egoïstische uitspraak en kan me er erg kwaad om maken wat als jij na deze nooit meer zwanger zult raken? dan zul je vast ook niet meer denken dat je wel even een kindje "neemt".
Een kindje neem je niet, die krijg je..........! Je besluit op een gegeven moment je graag ouders wilt worden en dan probeer je er eentje te krijgen.... Maar niet te nemen....... ALs dat zo is had ik er lang een paar genomen........Nemen klinkt vanzelfsprekend en dat is een kindje echt niet. Een kindje krijgen is echt een wonder en heel bijzonder besef dat goed....... Maar vind dit een opmerking van iemand die niet weet hoe het is om elke maand een teleurstelling te hebben, om te moeten knokken om ook een kindje te krijgen......
Ik heb een dochter en daar is geen sex aan te pas gekomen, alleen een slimme laborant die mijn dochter gemaakt heeft, en een handvol artsen en verpleegkundigen. Oh ja, ook nog een flinke dosis doorzettingsvermogen, en een stabiele relatie met mijn man. Je kunt nog zoveel willen nemen, als het niet gaat dan is er niks te nemen. Je kunt kinderen willen, en proberen om er een te krijgen.
Chantal, je kan dan wel bewust KIEZEN om voor kinderen te gaan, maar een kind NEMEN is er gewoon echt serieus niet bij. Je mag ontzettend dankbaar zijn als je er één mag KRIJGEN. Er zijn genoeg mensen die ook bewust kiezen om voor kindereen te gaan, maar die er helaas nooit één zullen krijgen, snap je dán dat er niets te némen valt?
Mij god mensen rustig maar hoor... Respecteer mijn mening als ik er nou gewoon zo over denk... En suus1983 please doe ff normaal het is helemaal niet schandelijk dat ik dit zeg dit is gewoon mijn mening en ik ben heus wel bewust van het feit dat er mensen zijn die met moeite kinderen krijgen maar daarom hoef ik het toch niet eens te zijn met die stelling.... ik voel me een beetje aangevallen.... Heb het idee dat je tegenwoordig nergens meer je mening over mag geven
Blijkbaar kan en wil je de boodschap niet zien.........Heel jammer! Het gaat namelijk om jouw mening die onjuist is en nogal pijnlijk is voor sommigen......... Maar helaas wil je niet inzien dat je kinderen niet neemt maar krijgt!
hou nou maar op want jij vind mijn mening onjuist en dat respecteer ik en vind dus dat je mijn mening ook moet respecteren.... ik kijk gewoon heel anders tegen de uitspraak op.. mag dat niet ofzo... moet ik het altijd maar eens zijn met andere? dacht het niet....
Jeempie mensen kop op..Lekker boeie! Laten we maar gewoon hopen en wensen dat het voor iedereen mogelijk is een kindje te krijgen en te mogen genieten van een klein wondertje..of je die nu KRIJGT of NEEMT! Ontopic: Het lijtk mij ook geweldig 2 achter elkaar, maar ik zie het gewoon niet zitten om zo snel weer zwanger te zijn..omdat ik zeker weet dat mijn lichaam het niet aan kan! Ik denk dat je even moet afwachten hoe deze zwangerschap voor jouw loopt! Mocht je nu een top zwangerschap hebben en je snel weer goed voelen, waarom niet! Al jullie dnekne dat het goe dte doen is...Maar mocht je lichaam duidelijk aangegevn zwanger zijn en het genezen te zwaar te vinden dan zal ik even wachten! Geniet lekker van deze zwangerschap en kijk dan verder! kus miek