heb een 2ling van bijna 3 jaar. en wil ze een traktatie op de peuterspeel geven . er zijn 8 kinderen op die dag aanwezig op de peuterspeelzaal plus mijn kids. hoeveel uitdeelzakjes kan ik doen 10 stuks of 20? dan zijn er ook nog 3 leidsters aanwezig . hoor graaag van jullie
Kan je niet doen dat de ene iets geeft om te eten, de ander iets om te houden? Bijv een doosje rozijntjes en een belleblaas of zo?
Ik zou 10 iets 'grotere', als ze allebei mogen geven aan de ander kinderen is dat op die leeftijd nog prima . Daarnaast zou ik wel rekening houden met een of twee extra kindjes.
Ik zat meer in het algemeen te denken. Als voorbeeld: een fruitspies. Deze kun je op een lange satéprikker maken, maar ook op tandenstokers. Een lange satéprikker is een prima hoeveelheid voor een traktatie, maar als je, je beide kids iets anders wilt laten uitdelen zou ik gaan voor tandenstokers zodat de hoeveelheid niet veel te wordt. Als je echt voor een zakje wil gaan zou ik er een per ontvangend kind doen.
Ga eens kijken bij de action voor een leuk 'weggeefdingetje'. Onze zoon heeft eens getrakteerd op kleine cameratjes, grote hit. Ook bellenblaas hebben ze bij de action. Als onze meiden (ook een tweeling) mogen trakteren ga ik denk ik de ene iets laten geven om te eten, en de ander iets kleins om te houden, denk namelijk wel dat het leuk is als ze allebei iets mogen trakteren. Allebei een eigen mandje...