Ik ben net in twee schoenenwinkels geweest voor nieuwe schoenen voor mijn zoon. Maar wat weinig leuk aanbod Voor meisjes vind ik veel makkelijker leuke schoenen. Iemand inspiratie? Schoenen in maat 23, voor dit seizoen. Ik ben niet zo gek op van die grove klittenband schoenen zoals deze: https://www.huismanschoenmode.nl/shoesme-schoenen/shoesme-klittenband-boot-zwart Liefst een sneaker, mag met harde zool want zoon loopt inmiddels 8 maandjes los. Wat draagt jouw dreumes? Of peuter?
Onze peuter draagt nu deze schoen; Keq jongens veterschoenen hoog - Keq - Daar loop je mee weg! Redelijk prijzig, maar wij zaten met zijn inlegzooltjes die er nog in moeten. Hierdoor kunnen de klittenbandschoenen niet, die kunnen dan niet dicht. En bij van haren heb je meestal ook wel wat.
Wij hebben deze van Conversie. Net wat kleinere klittenband. We hebben ook all stars met veters, maar dat is af en toe zo'n gedoe Dit gaat lekker snel Converse STAR PLAYER HI zwarte klittenband schoenen online bestellen | SOOCO
Wij hebben deze in maat 23. 415313 Er is inderdaad voor jongens al weinig leuks en mijn zoontje heeft ook nog vrij brede voetjes waardoor de keus nog beperkter is, maar we zijn gelukkig geslaagd! Shoesme heeft wel een leuke collectie ook voor jongens