Wie kan mij overtuigen? Ik vraag me al heel lang af wat nou de voordelen van rompers met lange mouw zijn. Ik vind het zo van die ondingen. Gebruik dus alleen maar met korte mouw. In het begin weleens met lange mouw gehad maar pff.... - Wat een gepriegel om een shirtje met lange mouw over zo'n romper te krijgen. - als ik haar armen in moet smeren moet ik haar romper uitdoen. Nu kan ik mooi overal bij. (En dat dan 2x op een dag) - als ze het koud heeft krijgt ze een vestje aan. Is ook 2 laagjes en heeft meer effect als een lange romper. Ik lees regelmatig dat ze rompers lange mouw gebruiken. Maar waarom???? Of ben ik nu zo gek???
Haha waarom wil je zo graag overtuigd worden dan? Lekker doen wat werkt toch! Ik trek er een shirtje overheen en daarna steek ik 2 vinger in de mouw, aan de handjeskant zeg maar, dan trek ik het onderste mouwtje naar beneden. In huis is het 20° ongeveer en in de kinderwagen heeft hij een dekentje, dus doe er vaak niet eens een shirtje over. Insmeren hoef ik hem niet, dus ook daar geen probleem! Ik denk dat de handigheid eraan is dat ze meteen een shirtje aanhebben. Vestje erover en klaar?
Hier sluit ik me bij aan. Ook als t niet zo warm is nog vind ik het wel leuk om een tshirtje erover te doen. Ik ben niet zo van de vestjes
Die stretch rompers van de hema vind ik wel gemakkelijk, ook doe met lange mouwen. Dan hoef ik hem toch niet echt dik aan te kleren om het niet koud te krijgen. Zeker vanwege die mouwen want die zijn veel te lang, dus romper en shirt met lange of korte mouwen zijn genoeg hier Maar het gaat denk ik toch niet meer echt koud worden dus nodig is het niet. Nu hebben we rompers met korte mouwen gekocht
Ik heb een paar rompertjes met lange mouw en die zijn super elastisch. Ik doe er ook een t-shirtje over en hij is weer het mannetje.
Overdag draagt mijn dochter geen rompers lange mouw. Heel onhandig. Dikkere trui of vestje werkt ook. Bovendien staat hier vaak als het fris is buiten de verwarming aan. We hebben een plavuizen vloer door de hele woonkamer en die is zo koud met spelen dan! 'S nachts draagt ze wel romper lange mouw. Maar ze is dan wel.een koukleumpje! Tja je went jezel wel een bepaalde techniek aan met pyama eroverheen en dan ook nog eens de mouwen van de slaapzak. onze zoon eigenlijk precies hefzelfde overdrag droeg hij korte mouwen en 's nachts lange mouwen
Onze dochter heeft eigenlijk alleen rompers zonder mouw of met korte mouw aan.... Been lange mouwen, geen zin in gesjor en ze heeft het niet koud... Vestjes heeft ze eigenlijk ook nooit aan binnen, gewoon een truitje met lange mouwen....
Hier idem. Ben blij dat ik niet de enige ben Niet zozeer dat ik overtuigd welke worden door jullie (wellicht verkeerde woordkeuze op de late avond) maar wel erg benieuwd naar jullie reacties. Ik vind ze nl zo onhandig dat ik me bijna niet voor kan stellen dat iemand die dingen handig vindt. Ach smaken / gebruiken verschillen en wat maak ik me druk om?
HIer heeft ze heel de winter enkel rompers met lange mouw aan gehad Ofwel romper lange mouw + longsleeve, ofwel romper lange mouw + jurkje (vaak zonder mouwen, of met korte mouw Ik vind het helemaal niet moeilijk om aan te doen. Ik heb trouwens ook de stretch rompers van Hema, de zijn de enige die ik nog gebruik. Maar doe toch gewoon lekker wat jij gemakkelijk vindt Edit: nog even toevoegen waarom ik dit gemakkelijk vind Als ik romper korte mouwen aandoe, en ik wil haar een jurkje zonder mouwen aandoen, dan moet daaronder ook nog eens een longsleeve. Dus dan moet ik al 3 kledingstukken aantrekken, terwijl ik anders maar 2 stukken heb
In de winter gebruik ik ze 's nachts, mijn zoontje slaapt in een slaapzakje zonder mouwen, en dan vind ik een extra mouwtje onder zijn pyama wel lekker. En onder t-shirts met korte mouwen, die kan hij zo gewoon het hele jaar aan.
Hier bijna alleen lange mouw. Die draagt hij onder de pacco, precies warm genoeg. Overdag broekje of overgooiertje (zo'n lange broek met drukknoopjes op de schouders) eroverheen, klaar! En ik moet bekennen dat ik zo'n 80% overslagrompers heb. Alles over het hoofdje is vervelend
Ik had in de winter rompers met lange mouw en tshirt met lange mouw. Nu het wat warmer is romper met korte mouw ( en tshirt lange mouw erover) en zoveeeeel beter Zijn makkelijker aan te doen, ookal had ik lange mouw met stretch.
Wij hebben beide. En maakt me weinig uit qua handigheid. Ik doe gewoon s avonds schone aan, dan de pyjama en slaapzak er over aan. S morgens gaat de pyjama en slaapzak uit en de kleren aan. De romper van de vorige avond blijft dan aan. Dus als het goed weer is korte mouw, is het kouder lange mouw.
Mijn zoon vind de lange mouwen helemaal niets. Mijn vriend heeft ze zo aan en ik loop maar te klungelen
Vanaf deze week heeft ze weer rompers met een korte mouw aan, maar in de winter heeft ze lange mouwen omdat ik het anders te koud voor haar vind. Maar ik ben dan weer niet zo van de vestjes. Dus ze heeft gewoon van die shirtjes met lange mouwen erover aan.
Jamila heeft eigenlijk alleen maar rompers met lange mouwen aan. Daar heeft ze dan nog een shirtje met lange mouwen overaan. Het is ook handig als ze een jurkje aanheeft,dan hoeft ze er niet apart nog een vestje over aan.